|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtunner
Dołączył: 05 Wrz 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Czw 23:08, 25 Mar 2021 Temat postu: LC4/Duke 1998 - ciśnienie oleju |
|
|
Witam, posiadam ktm lc4/duke składak z 1998
Obecnie w remoncie
Przelatałem nim cały sezon, problem jest taki, że kat gdy dłuższy czas chodzi na wolnych obrotach (np na światłach lub w korku) to zapala mu się kontrolka od ciśnienia oleju. Ale wystarczy dodać gazu lub przejechać parę metrów i kontrolka gaśnie. Podczas jazdy się nie zapala.
Pod kontrolkę oleju z tego co widzę równocześnie podłączona jest też temperatura.
Silnik mam obecnie w rozbiórce, bo padły łożyska skrzyni, nawet był tu temat. Pomierzyłem pompy oleju i wychodzi na to, że są jak nowe (max luz według serwisówki to 0,20, a u mnie jest jakoś 0.03, 0.06 więc lux), oleju był zawsze odpowiedni poziom (motul 7100 10w50), rama odpowietrzona. Przewody i tak dalej wszystko drożne, kanały w karterach i reszcie też wyglądają ok.
Pytanie brzmi co to może być? bać się? Jakie powinno być ciśnienie oleju? póki mam moto w rozbiórce chce wszystko dopracować. Jedyne co mi przychodzi do głowy to czujnik ale wtedy by chyba cały czas nawalał a nie tylko czasem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wtunner dnia Czw 23:08, 25 Mar 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 6:57, 26 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
cisnienie masz w serwisówce podane, co jak mierzyc i czego sie spodziewać
sprawdź zaworek bypass on odpowiada za podbijanie cisnienia, czasami sa jakies zaslepki kanałów które mogą nie trzymać, nie kojarze jak w LC4 ale no w EXC są np sruby które trzymaja wałki pod osprzęt i nieszczelnosci na srubach to spadki smarowania. chociaz to mało prawdopodobne - bo sruba jakby była luźna zeby puszczac olej to by w koncu wypadła. ale warto mieć to na uwadze.
moze byc tez i czujnik, mógł sie " rozkalibrować" moze masz tez za niskie wolne obroty, chociaz zazwyczaj takie smarowanie realnie jest kilka razy wyższe niz minimalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:47, 29 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Jak na mój gust, to LC4 nie posiada czujnika ciśnienia oleju. Prawdopodobnie to, co Ci się świeci, to kontrolka temperatury cieczy (czujnik znajduje się w głowicy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|