|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:55, 17 Lut 2013 Temat postu: LC4 puszcza ogniste bąki |
|
|
Mam problem ze swoim LC4, mianowicie, ostatnio zmieniłem gaźnik z mikuniego na FCR 41 MX. A problem jest taki:
-daje mu duże obroty, jak puszczam manetkę to przy schodzeniu z obrotów puszcza ogień z wydechu (na ssaniu wydaje się mniej)
-wydech, mianowicie 1szy elementy od cylindra grzeje się niesamowicie! pochodzi 1min po zapaleniu na wolnych obrotach i czuć niesamowity żar + charakterystyczny dźwięk po zgaszeniu, takie odpuszczanie rozgrzanego metalu
-silnik ma jałowe obroty, daje manetkę opór jest 1sek muł i zaraz wkręca się jak poj**any (na ssaniu reaguje normalnie)
Co to może być? Od razu mówię że mechanikiem nie jestem, więc prosił bym o w miarę możliwości łopatologię.
I jeszcze jedna kwestia, jak czujnik od położenia przepustnicy gaźnika podłączyłem na krótko (skrętka, lut) zamiast wtyczek to jest dobrze, czy ma jakiś wpływ na ukłąd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:25, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No jak zmieniłeś gaźnik to wyreguluj moto na nowym! Skład mieszanki, iglicę i wszystko .
Jak moto się tak grzeje to właśnie jest zła mieszanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:39, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
za male dysze albo brudny gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:47, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
gaźnik jest z 625 sxc, więc teoretycznie P&P. Moto pali od kopa, ciepły zimny, reaguje na gaz normalnie. Tylko temperatura i te bąki nie niepokoją. W regulacji jestem zielony, jakieś rady albo materiały szkoleniowe? Cały czas googluje ale konkretów nie mogę znaleźć ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:22, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdz polozenie iglicy i wielkosc dysz , sciagnij manual od 626 sxc i tam bedzie wszystko podane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:32, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak sie za mocno grzeje= za mało paliwa, jak strzela z wydechu milion innych opcji i nie zawsze to zła oznaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:48, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Hmmm, czyli podniesienie poziomu paliwa przez delikatne odgięcie blaszki pływaków powinno pomóc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 23:06, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie. Poziom paliwa tu ci nic nie da. On musi być ustalony według serwisówki. Ustawiasz dokręcając śrubę od mieszanki, wymieniając dysze na większe/mniejsze, lub przestawiając iglice na przepustnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:25, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
poziom paliwa tez jest wazny ale poeinien byc ustawiony zgodnie z manualem. filtr powietrza załozyłes ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:40, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, filtr powietrza siedzi. Jeszcze sprawdzę dokładnie czy lewego powietrza nie łapie. A ewentualna nieszczelność wydechu? tzn kolanka przed końcówką wydechową?
Pogrzebałem przy śrubie od regulacji mieszanki wolnych, jest już nieźle. Dokładnie jeszcze to wyreguluje jak będzie normalna temperatura na zewnątrz. Płomyk pokazuje się teraz bardzo rzadko. Wczoraj trochę poczytałem sobie na zagranicznych forach i zastanawiam się co z tym nieszczęsnym TPSem (throttle position sensor) zrobić. Niektórzy piszą że ma wpływ na CDI, natomiast po odłączeniu TPSa CDI otrzymuje stałą wartość jak by przypustnica była otwarta cały czas w 100% i przy FCRach to nawet lepiej. Zna ktoś temat dokładnie, lub ma porównanie z odłączonym/podłączonym czujnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez velkurczak dnia Pon 18:31, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|