Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lc4 Swap pieca 600 na 640 HF

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 20:51, 20 Lis 2014    Temat postu: Lc4 Swap pieca 600 na 640 HF

Witam ! Chce zrobic taki manewr mam opcje zakupienia za dobre pieniadze caly malinowy silnik 640 HF z 2004r. Znajomy da mi cały komplet do swapa lecz mieszka daleko odemnie i musze zrobic mu liste co ma mi wysłać, z tego co poczytałem i mam podstawową wiedze to musze miec:
Cały kompletny piec, kompletna wiazka zapłonowa z cewka kondensatorem i modulem itd. Klamka z wysprzeglikiem i przewodem i wydaje mi sie ze to wsio... Silnik jego siedzi w Lc4 99r. W mojej ramie nie ma obiegu oleju w ramie mam dokładnie Ktm ER600 91r i teraz kwestia tego jak ogarnąć sprawe z obiegiem oleju ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:15, 20 Lis 2014    Temat postu:

Ten silnk chyba nie wejdzie w rame z 91r.w starych lc4 były miejsze silniki a co za tym idzie mniejsze ramy.a poza tym nie da rady rozwiązać kwestii układu olejowewego itd itd.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek222 dnia Czw 21:20, 20 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 21:26, 20 Lis 2014    Temat postu:

A nie da rady dorzucic chłodnicy oleju lub zamknąć obiegu ? Mam bardzo wydajne chlodnice wody sportowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 22:08, 20 Lis 2014    Temat postu:

Silnk 640tki nie wejdzie Ci w rame.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 22:49, 20 Lis 2014    Temat postu:

Jesteś tego pewny na 100% bo jesli tak jest to musze ramy szukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 0:43, 21 Lis 2014    Temat postu:

Tak 100%porownaj sobie te dwa motocykle ich silniki i ramy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:56, 21 Lis 2014    Temat postu:

Obieg ogarne bo wepne chlodniczke oleju i gdzieś ją umiejscowie. A rame bede przerabiał. Zaryzykuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:06, 21 Lis 2014    Temat postu:

pamiętaj, że musisz wpiąc też drugi filtr oleju. Olej w dużym obiegu przechodzi przez filtr wkręcany do ramy. Wystarczy zamiast wpinac do ramy zastosować puszke z mikrofiltrem taką, jaka jest oryginalnie w małym obiegu i po kłopocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejk




Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 14:43, 07 Gru 2014    Temat postu:

No i własnie tak chce zrobic Smile Tak bedzie najprosciej a chlodniczka oleju po prostu dodatkowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin