|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 22:51, 04 Mar 2013 Temat postu: lc4640 vs drz 400 |
|
|
Witam jakie sa wasze opinie jakie moto jest bardziej hardkorowe w teren ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:27, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie która wersja DRZ?
S, E czy Y?
Y to najbardziej hardkorowa wersja DRZ i sądzę, że do orania lasu sprawdzi się lepiej niż LC4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:38, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadza sie. tylko, że wersje DRZ-E są mało dostepne a wersje DRZ-Y praktycznie wcale.
Większość to DRZ-S, który waży 140 kg i ma 40 KM (akumulator, rozrusznik, te sprawy).
Kiedyś maiłem taki pojazd i mogę stwierdzić, że nadaje się jedynie do delikatnego endurowania leśnymi duktami i szutrami. Nie polecałbym ostrzejszej zabawy. Po pierwsze masa, po drugie fatalne przednie zawieszenie, po trzecie osiągi jakieś takie mizerne.
Zalety to niewątpliwie żywotny silnik w którym zaleca się wymiany oleju co 6000 km , oraz dostęp do części "w używce".
Niemniej jednak DRZ-S ma z hard-enduro niewiele wspólnego. To po prostu typowy Dual-Sport.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 9:39, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:05, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
sa lepsze KTMy w teren niz 640 , ale i ten sie znakomicie do tego nadaje , mocny silnik i swietna zawiecha - tylko moto dosc duze i ciezke . Do czego to moto ma sluzyc ? tylko teren czy tez jakies dluzsze przeloty po asfalcie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 10:07, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:10, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja jestem po przesiadce z DRZ SM na kołach enduro na EXC 400.
Powiem tak DRZ s/sm jest ciężka, słaba - taki motor na grzyby - do lekkiego szutrowania .
Jak pisałem miałem SM z kołami enduro który wg mnie ma lpszy zawias od pozostałych DRZtek.
Przy ostrym traktowaniu DRZty wymianę oleju co 6000 km - należy włożyć pomiędzy bajki - ja wymieniałem co 1000 km - zawsze full syntetyk.
Nie mam porównania co do kosztów - za krótko mam EXC - ale walory trakcyjne, zawias i waga EXC jest o niebo lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 11:11, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:23, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
DR-Z SM ma zawieszenie upside down a pozostałe "terenowe" DR-Z maja klasyczny widelec.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 19:20, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:33, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze lzejsza wersja od 640 np 620 SC tylko 124 kg nie mialem okazji doswiadczyc jak jest z tym modelem ale wydaje mi sie ze maszyna w sam raz do zapier******* szutrami oraz do wjezdzania pod strome podjazdy i do lasu tylko pytanie czy ten motocykl jest tak trwala konstrukcja jak 640 duzo tematow przekopalem i nidzie nie znalazlem ile ta SC 620 jest w stanie zrobic km od naprawy do naprawy glownej szkoda tez ze nie posiada magicznego guziczka E-start
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:21, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma limitu km , wszystko zalezy jak byl uzytkowany , ale jesli pracuje ok nie kopci to nie ma co grzebac , warto sprawdzic rozrzad a szczegolnie lozyska walka, na dobrym gazniku keihina fcr pali od strzala zimny czy cieply , ale fakt ze czasem czlek leniwy badz zmeczony to guzika brak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 10:23, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:14, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli jezeli trafimy na zdrowa sztuke to jest w stanie nakrecic sporo wiecej niz EXC 520 ? zalezy mi na tym zeby motocykl byl w miare trwaly i chcialbym wykorzystac go tez jako baze na super moto a wiadomo ze km wtedy szybko leca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:45, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tak , lc4 to dual , gosc na forum lc4 zrobil 75 tys i rozebral tylko do sprawdzenia silnika - nic nie wymagalo wymiany .
na SM polecam LC4 660 , ciezko znalesc ale satysfakcja gwarantowana:)
w exc musial bys co 10 tys km przynajmniej tlok wymienic , a korbe po ok 20 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:09, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wiec EXC raczej odpada nie bedzie mnie stac zeby go utrzymac a jesli chodzi o 660 SM to tez nie dla mnie dlatego ze motocykl ma mi sluzyc w teren i byc zarazem dobra baza na SM dlatego wybor padl na Lc4 620SC mam nadzieje ze dobrze sie sprawdzi w tej roli dzieki Rysiek24 za uwage pozdrawiam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:50, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | tak , lc4 to dual , gosc na forum lc4 zrobil 75 tys i rozebral tylko do sprawdzenia silnika - nic nie wymagalo wymiany . |
75000km bez otwierania silnika ???
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|