|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Gość
|
Wysłany: Pią 19:40, 16 Kwi 2010 Temat postu: Magneto |
|
|
Ma ktos na zhandlowanie używane magneto ? interesuje mnie w rozsądnej cenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:48, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hehe Jak szukasz do SEM to zapomnij Ja chyba kupiłem ostatnie tanie w PL. Dałem 300zł i taniej nie znajdziesz. Jest jedne na allegro ze statorem i kolo chce 1600zł za komplet. Na niemieckim ebay.de uciekło mi magneto i stator za 700zł.
Ogólnie magneta SEM szukaj od modelu z roku 90 do 99, bo w tych latach je zakładali.
A ogólnie następnym razem to podaj jaki masz motor bo wróżbitą nie jestem i nie wiem na pewno czy masz SEM ale tak zakładam bo one się najczęściej sypały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Gość
|
Wysłany: Sob 6:05, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
heh zawiesiałem sie i nie wpisałem modelu mojego
No więc popularne LC4 620 egs i dokładnie chodzi mi o sem.
miałem problemy z prądem i chyba sam popsułem magneto
Myślałem że jest w środku bardzo zabrudzone i potraktowałm je papierem ściernym;/
Moge wiedzieć co było nie tak z Twoim? Bo wydaje mi sie że tak czy owak wine ponosi magneto.
są moze gdzieś na forum podane rezystancje dla uzwojeń w statorze ?
Dzięki tak wogóle za odzew
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Gość
|
Wysłany: Sob 8:42, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno . czy magneto będzie pasowało od hausberga? cewko moduł ten sam - tm 14-05 , stator wygląda tak samo tylko czy nie będą się różniły np kierunkiem gwintu ? hausberg jest poniżej roku 2000 a mój kat 96
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:38, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mam tego samego Kata ;]
Ja w swoim rozwaliłem przez przypadek wszystkie magnesy i magnesy odpadły od magneta. Ogólnie w SEM pada najczęściej stator niż magneto. Magneto nie będzie działać jak rozwalisz magnesy.
Podaj maila to wyśle ci całą serwisówkę.
Polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Poczytaj o SEM. Najczęściej pada cewka i zanika napięcie na jednym z kabli.
Od husaberga tak jeżeli to będzie magneto TYPE K. Niektóre husy miały odwrotnie magneto czyli od strony dekla a stator na silniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 17:38, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:37, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zarejestrowałem się więc będzie nieco wygodniej Tak wogóle to bardzo dziękuje Ci za pomoc !
Co do magneta... Myślisz ze gdybym je uszkodził to moto nie produkowałoby iskry? Nigdy nie miałem problemu z moją czwórką a mam ją mniej więcej rok...
Iskra jest taka że by chyba konia zabiła , paliwo dostaje a mimo to nie zapala ! Spędziłem sporo czasu czytając o zapłonie itd i wg mnie jest wszystko ok tylko z tym magneto nie jestem pewien, ale skoro ma iskre to wygląda jakby było ok...
Dzwoniłem do poprzedniego właściciela bo miły gość zawsze pomoże i powiedział mi że jakieś 2 lata temu wymienił cały iskrownik na prawie nowy ...
Kurde pogubiłem się z nim bo męczę się i męczę a to nie do pomyślenia żeby nie można było się cieszyć z KTMa:(Prydałaby mi sie jakaś serwisówka w której piszą o gaźniku bo w tej co mam to tego nie ma...Byłbym Ci wdzięczny
Mój mail [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raheem dnia Nie 8:40, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:01, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jak będę we Wrocku to wyślę ci wszystko co mam. Raczej jak iskra jest to powinno być OK. A zapłon masz dobrze ustawiony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:42, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Próbowałem znowu kilka sposobów na odpalenie i nic
Co do zapłonu to próbowałem ustawiać go nawet co pół mm i nic nie dało . nawet oznak życia:(
Dotychczas miałem doczynienia najwięcej z silnikami 2t więc moje pytanie może być ciut dziwne...czy tzw odma może mieć na to wpływ? tzn olej jest czysty bardzo ale w dwóch wężach miałem galarete...głowica nie ma nic z tym wspólnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:01, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli olej w silniku jest czysty to wszystko OK. U mnie też w odmie jest galareta. Ale to głównie od gumowania
Próbuj odpalać moto i po długim kopaniu sprawdź świecę. Jeżeli będzie sucha to paliwo nie dochodzi. Jak będzie mokra to albo iskra gubi się pod ciśnieniem albo za duża dawka paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No to byłoby ok bo olej jest czyściutki
Świeca po dłuższym kopaniu jest mokra a sikra na swicy jest dobra ( i tu ciekawa rzecz bo na starej iskra jest lepsza niz na nowej )Kurde nie wiem juz co robić . zagłębiam sie od dziś w serwisówke, szkoda tylko że licho u mnie z niemieckim
Tak tylko spytam czy wiesz może ie kosztuje regeneracja statora ? Jest w PL kilka firm które to oferują i mnie to ciekawi...
Na ebay.de widziałem regenerowany za 200 ejro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raheem dnia Pon 20:54, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:30, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem kto to robi ale nowy chyba za 100coś euro jest już do dostania w jakieś tam firmie. Przynajmniej tak pisali na forum niemieckim. Musiałbym poszukać tej firmy. Właśnie wysyłam ci maila w wszystkim co mam do LC4. Ja bym na twoim miejscu sprawdził ten gaźnik bo skoro iskra jest to musi palić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:58, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do tej firmy i powiedzieli mi ( wiadomo że byc moze chcą zarobić) motor moze tracic iskre pod ciśnieniem . regeneracja starora w zależności od uszkodzeń od 200 do 500 zł ... wysyła się do nich cały komplet wraz z kondensatorem itd.
przemyśle jeszcze sprawe a Tobie dziękuje za wszelaką pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pulek
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Wto 21:25, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
podaje nr tel firmy zajmującej się regeneracja SEM.
607879940
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wazzabii
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:49, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
pomierzyłeś rezystancje uzwojeń?
jaka jest ? podaj wartości i kombinacje
jak ustawiasz zapłon? bo nie rozumiem tego co mm?
opisz dokładnie jak to robisz
wiesz jak sprawdzić luzy zaworowe?
jaki gaźnik? Dellorto? Mikuni ? Keihin?
skąd jesteś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:32, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Uszkodzony okazał sie stator i moto chodzi jak laleczka już dzięki za pomoc a temat chyba uważam za zamknięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|