|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vst
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:05, 03 Cze 2012 Temat postu: Mam pytanie, prosze o pomoc. |
|
|
Witam wszystkich !!
Jestem nowym forumowiczem i chciałbym Was prosic o pomoc.
Mam na celowniku KTM 620 97r. 3300km za dobrą cene, jednakze niezarejestrowany w PL. Pytanie następujące:
1. jaka jest cena całkowita rejestracji takiego motoru, który nigdy nie byl rejestrowany w PL ?
2. ile kosztują uzywane opony szosowe do KTM i czy wymienia kazda wulkanizacja i za ile?
3. czy gdybym chciał mieć zabezpieczoną nakrętke od wlewu paliwa kluczykiem czy jest możliwa wymiana standardowej odkręcanej na takową i jeśli tak czy to wiąże się z wymianą całego baku czy tylko zakupem takiej nakrętki ?
Takie mam pytania i proszę Was o odpowiedź. )))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:04, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
3300 chyba 33 tys - sprowadzony z kad ? jakie kraj obecnej rejestracji jest/byl
opony ze 300 zl uzywki
nie da sie na seryjnym baku zrobic korka na kluczyk , sam bak od 640 tez nic nie da bo sa inne plastiki na baku i boczkach i inny airbox
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Nie 20:06, 03 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:16, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Serio nie ma korka do niego na klucz? : p czym się różnią te korki do np exc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vst
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:37, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | 3300 chyba 33 tys - sprowadzony z kad ? jakie kraj obecnej rejestracji jest/byl
opony ze 300 zl uzywki
nie da sie na seryjnym baku zrobic korka na kluczyk , sam bak od 640 tez nic nie da bo sa inne plastiki na baku i boczkach i inny airbox |
Według VIN :
VIN: VBKGSL402VMXXXXXX
Marka: KTM
Model: Nie rozpoznano
Kraj pochodzenia: FRANCJA / EUROPA
Moc użyteczna: 50 HP
Silnik: 4 STROKE CYCLE-SINGLE CYL-GAS
Linia: SPORT MOTORCYCLE
Miejsce montażu: MATTIGHOFEN, AUSTRIA
I na liczniku ma 3 300km zrobione. Od paru lat nie używany w PL mój kolega jest 1 właśccielem i zrobil na nim 70km. Co do Twojego pytania o kraj pochodzenia jak widzisz na wyniku według VIN to z francji niby jest. Opony komplet 300zł ? Czy za sztukę? Każda wulkanizacja zmieni mi czy nieliczne?? ILE KOSZTUJE ZAREJESTROWANIE W PL ?
P.S. obecnie jest w PL bez rejestracji, wczesniej byl niemcem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vst dnia Pon 7:38, 04 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Gość
|
Wysłany: Pon 22:17, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ale kolega nie kupil go jako nowego , wiec nie koniecznie przebieg bedzie prawdziwy - zreszta jak ktos wie gdzie szuakc to odrazu pozna czy to prawdziwy przebieg.
Pytalem wlasnie o kraj ostatniej rejestracji , czyli jak ma komplet papierow ( 2 briefy ) to ok 300 zl rejestracja , komplet opon uzywanych max 300 zl.
ale jak zadajesz takie pytania to chyba nie masz kasy.. ten motocykl swietnie jezdzi ale trzeba o niego dbac co kosztuje , jak szukasz co na szose to poco ci singiel i to KTM-a .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vst
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:35, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Czy mam czy nie mam kasy to nie ta kwestia, po prostu staram sie przeliczyc czy taki zakup mi sie oplaci czy szukac czegos innego. Nie wiem co to sa briefy, dostałem jakies zielone kwitki po niemiecku napisane i niby to wystarczy do zarejestrowania, pozostaje mi udac sie do urzedu i tam zapytac o to. Pytalem Was jak z kwestia opon czyli cena i montaz, cene podaliscie, ale jak to jest z montażem? Kazda wulkanizacja to ogarnie czy nieliczne ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:41, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tragedia panie jak nie wiesz co to brief, i nie znasz się na tak prostej sprawie jak wulkanizacja.... jak ty chcesz moto użytkować?
Opony z dętkami sam sobie możesz założyć, wystarczy chcieć się nauczyć.
Każdy wulkanizator powinien ci to zrobić tym bardziej że mają piękne maszyny do zakładania opon na felgi, a jak nie ma maszyny to zrobi to ręcznie, a powie ci że na maszynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Gość
|
Wysłany: Wto 9:27, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nie kazdy ci to zrobi , tak czy owak trzeba poprawiac i przytrzymac lyzka przy zakladaniu opony , a nie kazdemu wulkanizatorowi sie chce i do tego latwo uszkodzic detke... czesto nie zabieraja sie za takie kola a i maja maszyny do kol max 17 cali
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vst
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:28, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
czlowiekzprzyszlosci napisał: | Tragedia panie jak nie wiesz co to brief, i nie znasz się na tak prostej sprawie jak wulkanizacja.... jak ty chcesz moto użytkować?
Opony z dętkami sam sobie możesz założyć, wystarczy chcieć się nauczyć.
Każdy wulkanizator powinien ci to zrobić tym bardziej że mają piękne maszyny do zakładania opon na felgi, a jak nie ma maszyny to zrobi to ręcznie, a powie ci że na maszynie. |
Panie drogi dziękuje za opinie
Brief nie wiedzialem co to jest i nie mam obowiazku wiedziec co to jest, każdy niech zna się na tym na czym powinien Co do wulkanizacji to nie mialem na mysli samego zalozenia gumy na koło lecz demontaż koła z motoru, wymiane opony i założenie koła na motor... może nie jasno się wyraziłem, lecz to miałem na mysli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekzprzyszlosci
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:39, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | nie kazdy ci to zrobi , tak czy owak trzeba poprawiac i przytrzymac lyzka przy zakladaniu opony , a nie kazdemu wulkanizatorowi sie chce i do tego latwo uszkodzic detke... czesto nie zabieraja sie za takie kola a i maja maszyny do kol max 17 cali |
Maszyny mają baaardzo duże rozległości jeśli chodzi o cale, zwykłe od 12 do 15 lub 17, lepsze od 12 do 26. i nie piszę tutaj o montażownicach do opon ciężarowych.
Wątpię aby któremukolwiek wulkanizatorowi chciało się ściągać koło z motoru, raczej wolą od razu z gotowymi kołami obsługiwać klientów, ale kto wie może trafisz na miłego który pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|