|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
havoc1981
Dołączył: 19 Sty 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:27, 03 Maj 2018 Temat postu: mrowienie dłoni-trzymak? ktm lc4 |
|
|
Witam,pacjent lc4 sxc 2007 rok. Przerabiałem już kilka moto(jedno cylindrowców o dużo niższej kulturze pracy silnika niż moje lc4) ale tutaj jazda po asfalcie jest nie do zniesienia...mrowienie dłoni przy prędkościach już 70km/h. felgi całe-pytanie czy to trzymak może powodować takie efekty? Moto kupiłem już z trzymakami i na przednim i na tylnik kole. Nie da się dojechać do lasu...fakt nie wyrwałem jeszcze żadnego wentyla co do tej pory było nagminne zarówno w dr650 i drz400...sam motocykl nie trzęsie-niektórzy opisywali,że na stopce na luzie moto się obraca-u mnie naprawdę kulturalnie silniczek chodzi więc nie doszukiwał bym się" lc4 tak ma". łożysko główki ramy też elegancko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 16:41, 03 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
mozesz próbowac wywazyc koło, czasem bywa ze jest krzywe i nie tłucze bo jakos sie siły znosza - a czasem jest kiepsko, wiec mozesz próbować wyważac - jak to nic nie pomoże to LC4 tak ma to wibratory niezłe sa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
havoc1981
Dołączył: 19 Sty 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:34, 09 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
więc to nie trzymak...sprawdziłem. Również sprawdziłem czy śruby łączenia/mocowania silnika nie mają luzów-nic takiego. sprawdziłem zębatkę zdawczą. luzy na kołach-nic. Raczej się poddaje chyba że są jakieś inne łączenia silnika z ramą...Podobno moja wersja sxc z 2007roku pracuję kulturalniej od lc4 z lat wcześniejszych....współczuję bo nie wyobrażam sobie pokonać trasy 100km...co np dr650 która jest o wiele bardziej archaiczną konstrukcją przelatałem na kostce autostradą do Torunia i z powrotem do Gdańska...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:42, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
e robilem kilka set km asfaltem na lc4 620 , ja tam niczego nie odczuwam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shimy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 9:31, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
havoc1981 napisał: | Podobno moja wersja sxc z 2007roku pracuję kulturalniej od lc4 z lat wcześniejszych. |
Tak się zastanawiam czy w przypadku tych silników można mówić o jakiejkolwiek kulturze pracy? Ja mam lc4 z lat wcześniejszych (wersja z wałkiem wyrównoważającym) i jak dam w gaz na stojaku czy stopce centralnej to moto samo wyjeżdża z garażu , podnóżki, kiera itd wibrują jak wściekłe ale teraz (po ponad 3 latach posiadania tego dildo ) wiem, że tak ma być. Jak już przeżyjesz "pierwszy wstrząs" i przyzwyczaisz się lub zignorujesz drgania to sam stwierdzisz, że 100km dla tej maszyny to pikuś a mrowienie dłoni to najmniejszy problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|