|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dex19
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:35, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
moge to po czyms konkretnym rozpoznać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:09, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Masz sprzęgło hydrauliczne (siłownik w karterze) ? Ta modyfikacja pojawiała się w 2003r, razem ze zmianą przełożenia wstępnego (i kilkunastoma innymi wewnątrz silnika).
pzdr, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dex19
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:31, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak, sprzęgło jest hydrauliczne - Magura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 21:11, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedyś takie przełożenie 16/38 - to porażka, w sumie masz tylko 4 biegi, nie zdziwił bym sie gdyby moto jechało szybciej na 4 niz na 5, do takiego przełożenia brakuje wielu km żeby silnik sie rozkręcił. To nie przełożenie dla LC4. 100km/h na 2ce na takim przełożeniu robisz, później jest tylko gorzej..a jak wbijesz 5 przy 90km/h to sie okazuje ze jest 20km/h na nią za wolno. Klasyczny przerost formy nad treścią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:20, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem 16/38(i to na dłuższym przełożeniu wstępnym), ale na kołach SM - rewelacji nie było, ale do ekonomicznej turystyki nadawało się. Trzeba było biegi wysoko wyciągać i 5tka tak dopiero od 100km/h zapinać. Vmax w okolicach 155-160.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:58, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam 17/42 czyli standard(SM) i prędkości przelotowe 130-140 km/h, choć do takiej przelotowej proponuje zmniejszyć tylną zębatkę... vmax 170km/h(gps) 177km/h(ktm)
silnik HF
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doktor dnia Nie 10:59, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boras
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pon 6:12, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a jak wygląda u was sprawa z długością łańcucha ile macie ogniw na swoich przełożeniach bo nie wiem czy gość wymienił tylko zębatkę czy skracał łańcuch?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dex19
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:08, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A co może być powodem takich "ciekawostek" u mnie ?
tak jak pisałem:
17/42 i 140-145km/h V-max
16/42 i 150-155km/h V-max
tak jak fxrider pytał - sprzęgło mam hydrauliczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:56, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Niewyregulowany, skastrowany lub już podjechany silnik.
Prędkości licznikowe czy GPSowe ?
Ja właśnie powoli zaczynam kończyć remont swojego - jestem ciekaw silnik na to zareaguje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dex19
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:08, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
prędkości GPS.
niewyregulowany - masz na myśli gaźnik czy coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:11, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Źle ustawiony, albo zapchany gaźnik, coś nie tak z zapłonem, wgniota na kolektorze, felerny tłumik, podparte zawory - możliwości jest sporo. A może po prostu silnik już cokolwiek oklapł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|