|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boras
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pon 10:31, 18 Lip 2011 Temat postu: Napęd?? |
|
|
Jaki polecacie zestaw napędowy do LC4 ADV z 98r. teraz mam założony zestaw na szosę tak mi gość powiedział jak go sprzedawał i na wolnych obrotach słabo idzie a w terenie troszkę by się przydało zmienić przełożenie.
Co mi polecacie ile zębów przód i tył?
nie chcę typowego krosowego przełożenia tylko takie na szutry i trochę w miasto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pon 11:32, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A ile zębów masz obecnie na zębatkach? Wtedy łatwiej jest coś poradzić. Ale zawsze możesz zmniejszyć lub zwiększyć o 2-3 zęby i jakiś efekt tam uzyskasz. Ja w swojej 520 mam przód 14 a tył 48.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:47, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Napisz jakie przełożenie masz obecnie, żeby był znany punkt wyjścia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:41, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam 16-48 i w sumie pasuje mi , czasem mozna by sie pokusic o 16-50 , albo 15-45- v max ok 150 , na szosie trzymam 90 - 100 caly czas ( ale mam wersje bez owiewki)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 14:41, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:23, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie typowo szosowe przełożenie do LC4 to 16:42. Wtedy da się utrzymywać te 120-130km/h na szosie. W teren podobało mi się przełożenie 16:48. Nie było ani za szybkie ani za wolne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dex19
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:04, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja obecnie mam 16:42 jeżdżę tylko miasto/trasa , żadnych szutrów czy terenu (tylko asfalt. V-max 150km/h (z GPS). Prędkość podróżna 100-130km/h.
Właśnie czekam aż przyjdzie mi zdawcza 17z do testów...
Założeniem moim jest zmniejszenie obrotów przy prędkościach podróżnych , żeby zmniejszyć obciążenie silnika oraz być może przy okazji spalanie.
LC4 640 2004r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:33, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dex19 napisał: | Ja obecnie mam 16:42 jeżdżę tylko miasto/trasa , żadnych szutrów czy terenu (tylko asfalt. V-max 150km/h (z GPS). Prędkość podróżna 100-130km/h.
Właśnie czekam aż przyjdzie mi zdawcza 17z do testów...
Założeniem moim jest zmniejszenie obrotów przy prędkościach podróżnych , żeby zmniejszyć obciążenie silnika oraz być może przy okazji spalanie.
LC4 640 2004r |
Coś mały ten V-max... Mi pokazało 180km/h na liczniku i kumpel na CBR900 i Z1000 też miał tyle. Według wyliczeń KTM na zębatkach 16:42 powinien pójść 200km/h przy max obrotach
160km/h to pokazywało bez problemu na 16:48.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:34, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Coś nie tak z tymi wyliczeniami....
Mi na HF (dłuższe przełożenie w silniku) i 16:42 szedł do 164 km/h (w.g. GPS nie licznika) przy 6900 obr/min.
Do max. obrotów nie dochodził z braku mocy. Na 15:42 Vmax wygląda praktycznie tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 13:35, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boras
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Czw 10:12, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No i niespodzianka policzyłem zęby na zębatce i przód 16 a TYŁ 38. czyli mam przełożenie typowo na prędkość a nie na teren. czyli co polecacie jakie przełożenie?
zębatki mam w dobrym stanie i myślałem że obędzie się bez wymiany łańcucha ale przy takiej różnicy zębów jak wy macie to na pewno będzie za krótki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boras dnia Nie 9:05, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:36, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Wyliczenia robię według tego:
Jak będę miał czas to sprawdzę prędkość według GPS w Nokii E52.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Czw 11:37, 21 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:34, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko KTM na 5tce nie dokręci się do 9k obr. U mnie dochodził to blisko 7k (max. mocy na krzywej) i dalej już nie chciał. Odcinka jest chyba przy 8.5k ?
Swoją drogą koło ma chyba ciut mniejszy obwód z tego co kołacze mi się w głowie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Czw 13:35, 21 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:03, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem. Wiem na pewno, że licznik pokazał i u mnie i w CBR900 180km/h ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 21:43, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
EGS-E 620 na przełożeniach 16/44 w 2 osoby (ja, żona + bagaż) na trasie mialem 170 licznikowe. LC4 640 na gazniku PHM38 z pompką, przełożenie 15/42 bylo 156 na GPS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dex19
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:19, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem po wymianie zdawczej z 16z -> 17z i o dziwo prędkość max spadła mi z 151 na 142
Obydwa pomiary GPS (jesli ktoś czytał moje posty w temacie DB killera to oczywiście pomiar był robiony bez tego ustrojstwa)
Ciekawy wynik bo podobno V max miało się zwiększyć przy zwiększeniu ilości zębów zębatki zdawczej...
na tyle 42 (niezmieniane).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:21, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
napisz jeszcze czy masz silnik sprzed 2003 czy już późniejszy - różnią się trochę przełożeniem wstępnym w silniku. Niemniej wyniki jakieś nierewelacyjne.
Ja u siebie na 16/42 na silniku HF i kołach enduro miałem GPSowe vmax ok. 165, po zmianie na 15/42 vmax spadł o jakieś 3-4 km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|