|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:02, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj 300 km , 150 w terenie , 150 po asfalcie , - przyznam sie bez bicia , mialem ochote jebnac go w krzaki i wsiac do kaszla , du*a mnie do dzisiaj boli , a na sama mysl dostaje drgawek . Cale szczescie ze wyrobilem sie przd deszczem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 17:13, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To ja przez weekend zrobiłem w sumie 120, du*a mnie nie boli hehe;) ale kiedyś przez 4 dni zrobiłem 2500km to mi prawie du*a odpadła, pewnie wyglądałem od tyłu jak pawian heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 3:24, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja w weekend zrobiłem 500km, ale GSem więc się nie liczy - tam zaczyna być niewygodnie dopiero powyżej tysiąca dziennie Przy okazji zaliczyłem nim małe endurzenie i połamałem mocowanie skrzyni biegów do ramy :/
Moto chwilowo uziemione, a szykuje się traska 750/dzień, więc szykuję kata do niej. .. wrzucę owiewkę od ADV (czyli + bak i wygodniejsza kanapa ), deflektor, koła SM, wydłużę przełożenie (17/40, z tym, że 17" z tyłu będzie) i wrzucę trochę twardsze sprężyny do amorków, zastanawiam się, czy jest sens gumy na podnóżkach na tą okazję montować. Wyjdzie takie LC4 SMT
Kolejna ciekawostka: wygląda na to, że w 2003 razem z głowicą HF zostało zmienione przełożenie wstępne silnika (wydłużone) 30/81->31/79. To by wyjaśniało dlaczego moto u mnie dół straciło po podmiance silnika na nowszy (wspominałem wcześniej). Na szczęście teraz Keihin z nawiązką rekompensuje tą drobną niedogodność
Mam teraz licznik elektroniczny skalibrowany z GPS i wygląda na to, że (moje) moto osiąga moc maksymalną przy ok. 6850obr/min, co daje vmax w okolicach 158 km/h na przełożeniu seryjnym (16:42). Silnik z HF, wydech SXC, przelotowa rura zamiast katalizatora, airbox bez modyfikacji, usunięta tylko guma dolotowa.
Będę jeszcze potem coś kombinował, żeby się ciut wyżej wkręcał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:07, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejna ciekawostka:
wygląda na to, że silnik z HF mają szersze rury wydechowe (te pierwsze - przy głowicy, odcinek po złączeniu jeszcze sprawdzę).
W katalogu wyszukałem, że przed 2003 uszczelniacz na łączniku ma fi wew. 32mm a od 2003 34mm. Co ciekawe samo gniazdo łączące z głowicą ma taką samą średnicę.
Akurat mam obie wersje kolektorów w wersji bez katalizatora (zresztą od 2003 przestano je montować) i jak będę miał więcej czas to potestuję czy w praktyce coś to zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 13:41, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jest HF ma i inne wstępne przełożenia (dłuższe) i większą średnice kolektorów wydechowych, da sie co prawda wbić wydech od EGS-E czy 640 enduro ale ciężko. Ja musiałem posmarować towotem żeby weszły i ostro napier..c gumowym motkiem. Moja modyfikacja airboxa polegała na wywaleniu otwarciu góry przez co silnik łatwiej zaciąga pow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:21, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o pasowanie wydechu to z 640 weszło mi bez problemu żadnego - wszystko się ładnie zgrało. Jedynie po zmianie gaźnika (FCR MX) jest on niepokojąco blisko rury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:39, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
oslon rure bandazem izolacyjnym do kolektorow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:46, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Za mało miejsca - wolę żeby zostały te 2-3 mm luzu niż żeby stykało się przez bandaż.
Będę jeszcze kombinował z prowadzeniem wydechu - tam powinno być więcej luzu, muszę tylko dojść gdzie go wcięło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:59, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dziś moto zaczęło nabierać powoli kształtów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ten egz. jest obecnie poskładany z mniej-więcej 12 innych KTMów (bez przesady) i paru innych motocykli.
Z pierwszej LC4ki, którą kupiłem 1.5 roku temu mało co już zostało,
2x rozbierałem go do gołej ramy.
W najbliższym czasie moto zostanie postawione na kołach SM, dostanie podwyższenie kiery o 4cm (własny patent - pokażę), deflektor, bagażnik, dłuższe przełożenie, twardsze sprężyny i będzie LC4 SMT
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Czw 23:02, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 19:36, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Dziś moto zaczęło nabierać powoli kształtów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że ten egz. jest obecnie poskładany z mniej-więcej 12 innych KTMów (bez przesady) i paru innych motocykli.
Z pierwszej LC4ki, którą kupiłem 1.5 roku temu mało co już zostało,
2x rozbierałem go do gołej ramy.
W najbliższym czasie moto zostanie postawione na kołach SM, dostanie podwyższenie kiery o 4cm (własny patent - pokażę), deflektor, bagażnik, dłuższe przełożenie, twardsze sprężyny i będzie LC4 SMT |
Tp bedzie chyba pierwszy castom lc4 w Polsce hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:03, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
I dlatego kocham LC4. Z tymi motocyklami idzie zrobić wszystko. Można mieć wersję SC a następnego dnia ADV ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|