|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 19:36, 27 Mar 2011 Temat postu: Nie wiem jak Wam ale.. |
|
|
mi jeździło sie dzisiaj ZAJEBIŚCIE!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:53, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
mi tez , ale zasze jest jakies ale , zmarzlem jak pies , lapy mnie bola, bo mam za gesty olej w lagach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 20:06, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zmień sobie na 5W, ja mam i jest nieporównywalnie lepiej niż oryginalny twardy 10W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 1:01, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Fabrycznie jest właśnie 5W...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:50, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Fabrycznie jest właśnie 5W... |
Dokładnie. Ja mam 10W teraz wlany i jest twardawo, czyli jak dla mnie OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:59, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Co prawda w moim LC4 są lagi EXTREME 50 klasyczne a nie USD jak u was ale zastanawiam się jaki olej do nich wlać. 5W czy 10W? Serwisówka podaje 5W. Jeżdżę tylko i wyłącznie w terenie i zastanawiam się czy 10W nie będzie lepszy... w sumie do tej pory nie wiem jaki był tam zalany olej ale było git, le przy na prawdę duuużych nierównościach i skokach okazywało się czasem za miekko.. Co myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 9:59, 28 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:39, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Średnice dysz w tym zawiasie były projektowane pod olej 5W, do regulacji służą pokrętła a nie gęstość oleju.
Ja mam 5W i przy obecnych temperaturach tak zgęstniał, że i tak w ręce kopie, nie wyobrażam sobie jeszcze czegoś gęstszego tam wlewać. W terenie przodu i tak nie udało mi się dobić, a wybiera ładnie.
Na tor czy samą szosę taki sztywny zawias może ma sens, ale w zwykły teren nie bardzo widzę potrzebę - no ale każdy sam decyduje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 12:58, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A ja zawsze bylem przekonany ze oryginalnie jest właśnie 10W i po wymienie na 5W dopiero zawieszenie zaczęło pracować tak jak tego oczekiwałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:56, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Troszkę się bawiłem regulacjami i w pewnym momencie mi ich zabrakło... może to też wina starego oleju, poprzedni właściciel pewnie jeszcze nic nie robił przy przednim zawiasie:) Zaleje 5 W jak w manualu i zobaczę co będzie.
[quote=fxrider]ale w zwykły teren nie bardzo widzę potrzebę - no ale każdy sam decyduje[/quote] Jak bede miał czas to podeślę Ci filmik i jedną klatkę z niego wyciętą na której zobaczysz jak przy małym skoku dobija mi przedni amor mimo tego, że regulacja ustawiona prawie na max twardość dobicia i przy lądowaniu najpierw kontakt z glebą ma tył.
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:22, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Obiecany filmik ze skoku a pod spodem wycięta klatka.
http://www.youtube.com/watch?v=TuRcp-onlSM
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać skok niewysoki i krótki, prędkość to jakieś 60-70km/h a przedni zawias zszedł do samego dołu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:56, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Skok niczego sobie
A co do zawiasu - tam trzeba co najmniej raz na rok zaglądać, a jak tak jeździsz ciągle to i częściej, inaczej szybko się powyrabia (o ile już tego nie zrobił..).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:06, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No na razie to nie dużo tak jeździłem bo mam go od września tamtego roku ale chciałbym jeździć ostrzej, skakać wyżej i dalej:) Wiem, wiem LC4 nie do tego... po sezonie będzie EXC poj od 400 lub 450 lub 520, 525. Jeżeli chodzi o serwisowanie przy moim LC4 to robię wszystko na bieżąco, mimo dużego obiegu wymieniam olej co 2 kkm i tak dalej... dbam o niego ale tez wymagam;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:42, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
może za mało oleju jest w lagach i przez to dobija?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:13, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dzis znowu mega latanie , 80 km w siodle , du*a bolala pod koniec , w niedziele szykuje sie kolejne latanie po lasach, ale duzo dluzsze . Mam nadzieje ze mi jutro rano zrobia detke , bo sie jej wentylka urwalo ( nie bylo trzymaka , ale juz bedzie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:51, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wczoraj na moment wyciągnąłem kata z warsztatu, zmieniłem gaźnik na FCR'a i trochę innych dupereł zrobiłem - latało się zajebiście
Na nowym gaźniorku dół jest ewidentnie mocniejszy, lepiej/ostrzej reaguje na gaz (choć jakiegoś mocnego strzału od pompki nie ma), góra może minimalnie słabsza, do 150km/h żwawo przyśpiesza, ale vmax spadła o jakieś 2km/h (157 w.g. GPS, przełożenie seria 16/42), z tym, że to dopiero pierwsze testy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|