|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 21:10, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Lepiej będzie jak zobaczę to jeszcze raz i wtedy dam znać, a najlepiej zrobię fotki, bo już zgłupiałem, wydaje mi się, że całe łożysko zostało w karterze, a pierwsze co jest na wale to przeciwwaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:28, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Na wale powinny Ci na obu czopach zostać (zdejmowalne) bieżnie łożysk (rolkowych).
- ten element po prawej
EDIT:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pon 21:41, 21 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 19:26, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie udało mi się rozłączyć cylindra i głowicy, chyba się zrosły Rozgrzewałem, uderzałem kołkiem, nic.
FX, tak jak mówłeś są podkładki schowane pod wewnętrznymi bieżniami.
Ale podkładek na stopie korbowodu nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:38, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
waśnie skończyłem walkę z odłączeniem głowicy od cylindra...
u mnie problem tkwił w szpilce od strony wydechu, ładnie się "zespawała"
Mnie też czeka wymiana tłoka, trochę się wypolerował...
powłoka cylindra chyba nie wygląda najgorzej?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 17:48, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak udało Ci się go ściągnąć? Bo mój cały czas siedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:27, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ja grzałem palnikiem gniazdo cylindra, tam gdzie wchodzi szpilka a potem młotek i trochę w szpilkę, trochę w gniazda kolektora w głowicy - tylko rób wszysko z głową, ja poza opaloną farbą i zbitą szpilką nie miałem żadnych uszkodzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:01, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dobrze ze sama szpilka się zespoliła jakby uszczelki pod głowicą nie było mogła by się zrosnąć z cylindrem od wysokiej temperatury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|