Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obieg olejowy w LC4 600 1993 i inne pytania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 21:33, 03 Mar 2011    Temat postu: Obieg olejowy w LC4 600 1993 i inne pytania

Witam, sorry że tak od razu z pytaniami ale:

Kupiłem lc4 600 z 1993 roku przejściówkę (rama i dól silnika z 620, cylinder i głowica jeszcze z 600tki). Przeczytałem wszystkie dostepne serwisówki czyli '97 i '95 620 i nie rozumiem mojego obiegu olejowego, bo nie pokrywa się z serwisowką.

Mam jedną pompę ktora pompuje do filtra potem z niego olej idzie do ramy, która służy jedynie jako zbiornik bo nie ma w niej filtra, poprostu z prawej strony olej wchodzi z lewej na tej samej wysokości wychodzi do mikrofiltra, na dole jest korek spustowy, rama w środku pusta.

Druga sprawa, to że mam jedną pompę ale nie ma zaworka w komorze korbowej, nie ma nawet miejsca na niego jak to jest w wersji SC i SX roczniki młodsze. Po prostu bezpośrednie połączenie wężem z komory korbowej do skrzyni. Wszystko wygląda na oryginalne. To po co w młodszych rocznikach ten zaworek?

Czy mogę pominąć zbiornik w ramie jak to jest w SC i SX gdzie z filtra do mikrofiltra idzie przewód bezpośrednio?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:04, 03 Mar 2011    Temat postu:

Znaczy, że dół masz z wcześniejszych wersji jeszcze bez tego zaworka w komorze korbowej. Pasuje mi to do serwisówki z roku 93.

Co do tych węży to musiał bym to obadać, bo na pamięć nie znam, gdzie tam sie co podłączało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 11:18, 04 Mar 2011    Temat postu:

Masz serwisówkę z 1993r? Co mam zrobić żeby taką mieć ? Very Happy
z tymi wężami już doszedłem w fiszce z 1994 roku jest to jako duży obieg, wtedy był jeszcze duży obieg z mikrofiltrem bez filtra w ramie. wąż z komory korbowej do skrzyni jest tez w fiszce jako 400LC4 EXC USA, ale nie widac tam czy jest jakiś zaworek. Więc co się dzieje jesli obieg otwarty jest w dwie strony?

Oczywiście chyba mogę zrobić z dużego obiegu mały? Olej i tak wymieniam co 1000km. A motocykl będzie użytkowany jako hardenduro z naciskiem na "hard"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:10, 04 Mar 2011    Temat postu:

Nie wiem jak to jest w starszych, ale w 640 obwód olejowy wersji krótkich i długi różni się trochę - te, krótkie nie mają obiegu ramowego, tylko mikrofiltr, ale za to ma drugą dyszę natryskującą olej na tłok.
Z tego co słyszałem da się przerobić, tylko mniej oleju potem lej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 22:38, 04 Mar 2011    Temat postu:

no oto tez mi chodzi, na klapie od sprzęgla pisze oil 1,5 ale z ramą to wychodzi z 2,4 litra.
A z tego co widzę na serwisówkach maly obieg od dużego różni się tylko tym że w dużym role mikrofiltra prowadzi filtr w ramie, i poprzez obieg w ramie wchodzi więcej oleju, zatem zrobię obieg taki jak w SX czy SC


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Pią 22:39, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin