|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harwester
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:54, 09 Paź 2013 Temat postu: Od którego roku wtrysk 690 enduro |
|
|
Witam,
Czytam i czytam, nasłuchałem się tez cała czapkę i uznałem (jako laik) że wtrysk o niebo lepszy od gaźnika. A że nie wiem na 100 % że odważę sie na raty nówelasa wziąść stąd pytanko. Od którego roku w 690 enduro lub enduro R jest wtrysk? W sumie w specyfikacjach nie widzę, więc pytam ...
druga sprawa widzę że enduro r z 2013 ma 910 mm, a z 2012 935 mm, to błąd? te dwa centy to dla mnie duuużo. Ktoś stweirdził że wersja bez R jest niższa. Po specyfikacjach widzę że skoki 250 / 250, a wysokość też 910 mm
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 17:50, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Głowy nie dam, ale chyba 690 zawsze miało wtrysk. Co do wysokości i skoków zawieszenia to różniły się w poszczególnych rocznikach, starsze modele kiedy w ofercie było R i nieR miały chyba 275 i 250mm, wersja R była wyższa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harwester
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:10, 09 Paź 2013 Temat postu: ten sam |
|
|
Czyli jednak błąd w specyfikacjach? Prosze o potwierdzenie bo sprawdzałem w specyfikacji w niemczech i u nas? 910 mm czy wyższe jest to R 2013
AAAA i zasłyszałem że motor można podwyższyć, ale nie obniżać, co zaoferował mi KTM Olsztyn, Poznań i DE. Lepiej nie majstrować przy zawieszeniu i nauczyć sie techniki? Choć sama technika to wyrażenie zaklęte jak dla mnie. Nikt nic nie pisze, nikt nie pokazuje, a szkółek kilka jest co wyciągają ręce po sianko ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
690 od poczatku miało wtrysk, co do techniki jazdy to bardzo duzo informacji znajdziesz na filmikach yt, z tego co pamietam to kanał offroadfanatic, kilka godzin ogladania, praktycznie wszystkie przypadki jakie mozna spotkac w terenie ładnie wytłumaczone i pokazane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harwester
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:23, 09 Paź 2013 Temat postu: ten sam jeszcze raz |
|
|
dzieki wójo,
wyprawa w sam raz na jesień, zimę przed zakupem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:20, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
pierwsze modele mialy problemy z wtryskami i pompami paliwa , byc moze to poprawili..wiec czy wtrysk lepszy od gznika ??? jesli sie nie zepsuje, to tak a w gazniku nie ma co sie popsuc , chyba ze gaznik ma 20 lat.
co do wysokosci , KTM obniza nowe modele motocykli , LC8 tez obnizyli .Generalnie Rozdzielaja bardziej na motocykle pseudo off road tzn lekki teren , od typowo szosowych i typowo wyczynowych off roadowych typu EXC/SX , tak jak i japonce przestaja robic prawdziwe duale w calym znaczeniu tego slowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 14:21, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|