|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PIWOSZ001
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:21, 27 Paź 2015 Temat postu: Odbudowa lc4 580 /89r |
|
|
Witam.Chciałbym odbudować starą 580 89r. W sumie moto zagadało ale problem jest z chłodzeniem gdyż nie posiadam żadnej serwisówki żeby podłączyć pompę wody a nie jestem pewien czy nie braknie żadnej części z elektryki. Jeżeli może ktoś wesprzeć serwisówka lub dobra rada będę wdzięczny. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PIWOSZ001 dnia Wto 21:22, 27 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 0:27, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
hej
manual silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PIWOSZ001
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:07, 30 Paź 2015 Temat postu: Odbudowa lc4 580 /89r |
|
|
Połatałem ostatnie kable a raczej ich resztki z których wynikało że pompa była podpięta pod kable oświetlenia (prawidłowo?)ale niestety na kablach wielkie ''0" .
Może głupie pytanie ,ale czy nie da się zamontować zwykłej np. z 600ki żeby pozbyć się tej elektrycznej która też jest w nie najlepszym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:31, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
prawdopobnie da sie , o ile walek nierzadu ma wypustke na pompe , do tego 1 albo 2 weze chlodzenia inne . Jak by co mam sam walek pompy wyjety , mozna sprawdzic , ale niestety nie mam wolnego korpusu pompy cieczy , ale na fiszkach wyglada ze po zdjeciu zaslepki bedzie pasowal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 1:34, 31 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PIWOSZ001
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:01, 14 Kwi 2016 Temat postu: problem |
|
|
Musiałem odłożyć ten projekt na lepsze czasy... Ogólnie pompa wody z 600 się sprawdza po małych przeróbkach....przy okazji musiałem robić głowice bo gwint od świecy już nie był zbyt świeży.Wymiana uszczelniaczy zaworowych, szlifowanie etc. I od tego momentu zaczyna się jazda.Nie wiem co było wcześniej zalane ale ja miałem valvoline 20w50 pod ręką wiec to dostał.(może mój błąd ale 20w50 niby servisówka też tak pokazuje). Po krótkiej przejażdżce moto zaczęło kopcić i żygać olejem do tłumika.Wyczytałem że może to być wina zaciętego zaworu bypass.(Sory za gafy jeżeli coś pokręcę.)Znalazłem zawór u mnie jest z boku (stara ver. z kulka) co się okazało sprężynka z jakiegoś czegoś wzięta bo napewno nie oryginał bo zbyt krótka a kulka nawet niewiem czy to tez nie jakiś badziew z dziecinnej zabawki w każdym bądź razie napewno nic tam nie trzymało.Moto pracuje ,sprężanie też nie znikło a nie chce narazie nic rozbierać w ciemno.
Moje pytania :
-Co mogłem źle zrobić lub pominąć w związku z tym kopceniem...?
-Zaworu już nie dostanę nowego ale czy da się to jakoś ogarnąć zamianką czy coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|