Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odma

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:37, 19 Maj 2010    Temat postu: odma

Witajcie ponownie Smile

Podczas małego remontu w lc4 egs 620 96r zauważyłem że ma zdjęty węzyk z filtra powietrza(ten od odmy)
No i moje pytanie bo wiem że wiele ludzi je zdejmuje celowo(nie wiem tylko po co-czytałem coś o jeździe na tylnym kole ale nie pamiętam tematu).
Pozwoliłem sobie założyc ten węzyk by zobaczyć co się będzie działo. Otóż moto zaczęło stanowczo kopcić -uznałem że przedmuchiwał,czyścił się silnik z gazów.

Nie wiem czy założyć z powrotem i niech sie wykopci czy jeździć "bez odmy"

co myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 14:11, 19 Maj 2010    Temat postu:

Jeśli kopci po założeniu odmy - to znaczy że olej wywalany jest z silnika - padają pierścienie i kompresja bije w dół (do silnika), w EXC odma jest założona do gaźnika i nie ma prawa kopcić (chyba że moto dobrze pokoziołkuje i olej pójdzie do odmy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:57, 19 Maj 2010    Temat postu:

Ok rozumiem ale co teraz zrobić ? założyć czy jeździć jak jeździłem czyli bez ? zaznacze Moto chodzi jak nalezy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:58, 19 Maj 2010    Temat postu:

Aha i jeszcze jedno węze od odmy byly dośc zabrudzone no i jak wspomniałem musiałoby sie to przetkac żeby było ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 17:15, 02 Cze 2010    Temat postu:

Chodzi o to, ze jak silnik wyrzuci olej przez odme, a moze sie to zdazyc jesli oleju jest za duzo lub jesli sie zagotuje (i w kilku inncy przypadkach) to caly ten olej pojdzie w filtr pow i dalej zassie go gaznik i jest przejebane. Czyszczenie gaznika z oleju, czyszczenie filtra, krucca - cholerna gechenna. Dlatego ludzie zdejmuja koncowke weza z wejscia do air boxa. Wtedy conajwyzej olej zachlapie ci rame. Ja zdejmuje ta rure z air boxa obowiazkowo:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin