Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie dellorciaka po glebie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:08, 06 Mar 2011    Temat postu: Odpalanie dellorciaka po glebie

moze macie jakies magiczne sposoby na odpalenie moto z gaznikiem dellorto bo glebie ? prosze o porady Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:12, 06 Mar 2011    Temat postu:

po glebie to ja robię tak: stawiam moto i przekopuję parę razy na deko z zakręconym kranikiem i otwartą mentką do pełna. Potem odkręcam kranik, włączam ciepłe ssanie i musi palić ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 2:49, 07 Mar 2011    Temat postu:

j.w.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:54, 07 Mar 2011    Temat postu:

dzis znowu gleba , chyba rok bez brudasa spowodowal ze zapomnialem techniki jazdy Sad , ale tym razem odpalil za 1 strzalem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Pon 22:51, 07 Mar 2011    Temat postu: posiadam kata od niedawna

posiadam kata od niedawna i zdążyłem juz się wyłożyć. Ja to robie tak . Zakręcam kranik, dobrze kopie na odprężniku bez odkręcania manetki gazu i odpalam od strzała,odkręcając oczywiście kranik,pale bez gazu i bez ciepłego ssania. Sprawdza síę za kazdym razem.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:45, 08 Mar 2011    Temat postu:

jakie ustawienie iglicy macie przy dyszy 195 i jakie spalanie ? bo mi ok 10 wychjodzi z iglica podniesiona na 2 zabek od dolu , tak jak w ustawieniach iglicy SC

jeszcze pojawil sie problem palenia na zimno ... musze troszke sie naskakac :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 19:59, 08 Mar 2011    Temat postu:

ja mam dysze 188 i iglice opuscilem na maxa, spalanie ofroad wyszlo mi zajebiste - 6.2!
dysze wolnych obrotow mam 45.
A apropo odpalania po glebie to po prostu naciskam guziczek ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:02, 08 Mar 2011    Temat postu:

karambol , ale mowisz jak jeszcze miales makarona zalozonego ? czy to juz na mikuni ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 21:49, 08 Mar 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
karambol , ale mowisz jak jeszcze miales makarona zalozonego ? czy to juz na mikuni ?


Mikuni nie założyłem, zrobiłem dellorto, w sumie jest prawie oryginalne, wystarczylo tylko dac dysze 188 zamiast 155 i opuscic iglice, ale troche mi zajelo zanim do tego doszedlem. Teraz 625 idzie zajebiscie!!Smile
Jak ktos chce kupic mikuni z rollgazem to zapraszam:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:53, 10 Mar 2011    Temat postu:

ja dzis znowu walczylem po zalaniu :/ - bydle troszke za wysokie i nie mialem podparcia podczas postoju w lesie Smile , opuscilem iglice tak jak bylo od gebelsa na srodku , zobaczymy czy cos zmieni, jeszcze zmienie dzysze ze 195 na 175 albo 150 bo zlopie troszke za duzo , a tyle mocy mi nie potrzeba.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 18:58, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:12, 16 Mar 2011    Temat postu:

poki co ustawilem gaznik , ze pali ladnie na zimno i cieplo , ale bez ssania ... ciekawe co mi da zmiana dyszy glownej z 195 na 175...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 19:13, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 21:22, 16 Mar 2011    Temat postu:

Mniejsze spalanie bez spadu mocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 22:16, 16 Mar 2011    Temat postu:

Karambol napisał:
Mniejsze spalanie bez spadu mocy

to dlaczego w oryginale jest 195? (SC i SX)

Mi się zawsze wydawało że średnica dyszy musi być dobrana do silnika, do wielkości gaźnika, do wydechu, a tu proszę zmieniają dysze jak w ogarkach. Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Śro 22:17, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 7:31, 17 Mar 2011    Temat postu:

bully napisał:
Karambol napisał:
Mniejsze spalanie bez spadu mocy

to dlaczego w oryginale jest 195? (SC i SX)

Mi się zawsze wydawało że średnica dyszy musi być dobrana do silnika, do wielkości gaźnika, do wydechu, a tu proszę zmieniają dysze jak w ogarkach. Shocked


No widzisz, a w EGS jest 155 i tez jezdzi. Ja teraz mam 625 HF i wlasnie ten oryginalny gaznik z EGS i jedyne co musialem zrobic zeby silnik szedl pelną para to zmienic dysze głowna na wieksza, pod reką mialem tylko 188 ale mysle, ze gdyby byla 175 tez by bylo ok. Na 155 brakowalu mu paliwa..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 15:17, 17 Mar 2011    Temat postu:

Karambol napisał:
bully napisał:
Karambol napisał:
Mniejsze spalanie bez spadu mocy

to dlaczego w oryginale jest 195? (SC i SX)

Mi się zawsze wydawało że średnica dyszy musi być dobrana do silnika, do wielkości gaźnika, do wydechu, a tu proszę zmieniają dysze jak w ogarkach. Shocked


No widzisz, a w EGS jest 155 i tez jezdzi. Ja teraz mam 625 HF i wlasnie ten oryginalny gaznik z EGS i jedyne co musialem zrobic zeby silnik szedl pelną para to zmienic dysze głowna na wieksza, pod reką mialem tylko 188 ale mysle, ze gdyby byla 175 tez by bylo ok. Na 155 brakowalu mu paliwa..


w serwisie z 97 roku podają:
EGS z SLS 155
EGS bez SLS 170
SC i SX 195

Rónica tkwi napewno w wydechu, bo SC i SX mają przeloty (HXC i SXC) i ogolnie podobno trochę kuni więcej.

Ja do swojego kupilem dysze 195 jeszcze nie testowalem, poprzednia byla 185 i nie wkrecal się na wysokie obroty (ale to tez może byc wina zaplonu) zobacze jak odpale go po remoncie kapitalnym, wydech mam przelot jak w SX.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin