Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odpalanie lc4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysypss
Gość






PostWysłany: Wto 18:40, 01 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

witam mam problem z odpaleniem ciepłego silnika ustawione zawory mam gaźnik wyregulowałem 1,5 obrotu świeca irydowa nowa na ciepłym ssaniu tez nie chce odpalić pozdrowienia.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 16:48, 02 Cze 2010    Temat postu:

A gaźnik masz oryginalny czy "tuningowany"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysypss
Gość






PostWysłany: Śro 17:45, 02 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

oginalny
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wazzabii




Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:51, 02 Cze 2010    Temat postu:

jaki? dellorto? mikuni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 20:13, 02 Cze 2010    Temat postu: Re: odpalanie lc4

lysypss napisał:
oginalny


Jestes pewnien, ze masz tam oryginalne dyszy? Takie sensacje z odpalaniem występuja w 99.9% w grzebanych gaznikach w których ktos wymienil dysze na wieksze bo przeciez czym wieksze tym leprze.
Na prawdziwie oryginalnym gazniku, nie ruszanym, motocykl pali w terenie max 6L, na trasie (w zeszly weekend, trasa Zielona Góra - Szczecin) spalil mi 4.47L/100km.
Jesli nigdy ponizej 6L nie zszedłeś to masz "tuningowy" - niestety. (niestety bo koni to wiecej niema, pali w chu..j i sa klopoty z odpalaniem).

Ile Ci pali?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysypss
Gość






PostWysłany: Czw 5:20, 03 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

WITAM dokładnie nie wiem ile mi pali bo tylko jażdże w terenie a linki od prędkościomierza nie mam ale porównując inne endu raki to pali odiabla .to może być w tym problem a gdzie takie dysze mogę kupić może wiesz góry dzięki.aaa nawet ostatnio obniżyłem iglice od przepustnicy bo mam ciągle czarną świece a regulacja gaźnika już nic nie dawała.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysypss
Gość






PostWysłany: Czw 5:22, 03 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

GAŹNIK MAM DELLORTO
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 21:58, 04 Cze 2010    Temat postu:

Najpierw wykrec dysze, najbardziej chodzi o dysze głwona i dysze wolnych pobrotow. Dysza glowna, oryginalna to 155, a wolnych obrotow 45. Jesli masz inny rozmiar (napewno większy) to masz przyczyne zlego palenia..jeszcze ciekawe jak plywak byl ruszany. A gdzie dostac dysze? - ciezko powiedziec, trzeba szukac..gdzies mialem strone z dyszamii, musze poszukac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:39, 07 Cze 2010    Temat postu:

Co do tych dysz to nie do końca prawda. Bo w zależności od wersji moto były wkładane różne dysze. Na pewno wersje SC i SX odblokowane miały dyszę główną 195.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysypss
Gość






PostWysłany: Wto 20:00, 08 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:55, 08 Cze 2010    Temat postu:

45 I 195 miały wersje SC i SX
EGS miały 155 lub 170 i 45.

Masz za dużą główną dyszę. Musisz ją wymienić na coś mniejszego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 16:32, 11 Cze 2010    Temat postu: Re: odpalanie lc4

lysypss napisał:
sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205.


Za duza! 155 najlepiej, mocy bedzie jak trzeba a palic bedzie malo. Za 20zl kupisz sobie caly kupe km w terenie;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:52, 11 Cze 2010    Temat postu:

Dzisiaj rozebrałem swojego Dell'orto. Mam LC4 620 EGS z 96r. Okazało się, że mam dyszę główną 195 i od wolnych 45. Moto pali od pierwszego strzała zawsze jak jest zimny lub letni. Jak jest gorący to używam ciepłego ssania i też zapali od pierwszego strzała lub czasami za 3 razem.

Spalanie w trasie to jakieś 5,5l/100km przy prędkości przelotowej 100-120km/h na przełożeniu 16/42.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Pią 19:53, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lysypss
Gość






PostWysłany: Wto 15:56, 15 Cze 2010    Temat postu: odpalanie lc4

witam no i wszystko jasne dysza 155 którą mi doradzono nie prawda zamówiłem dwie 162 i 175 i na żadnej nie gada tak jak trzeba tak wiec 175 rozkalibrowałem na 190 specjalnym iglakiem i teraz odpala ma kopa i jest git.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 8:58, 09 Lip 2010    Temat postu:

Jasne ze 155 nie bedzie dzialac, takj jak i 205, bo dysze głowne musza byc dobrane do duszy iglowej, i odwrotnie. Nigdy moto nie bedze ialac jak do duzej dyszy iglowej wkrecisz za mala dysze itd. W Twoim przypadku miales za duza dysze 205 , a dysze ponizej 170 byly juz za male.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin