|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysypss
Gość
|
Wysłany: Wto 18:40, 01 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
|
witam mam problem z odpaleniem ciepłego silnika ustawione zawory mam gaźnik wyregulowałem 1,5 obrotu świeca irydowa nowa na ciepłym ssaniu tez nie chce odpalić pozdrowienia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Śro 16:48, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A gaźnik masz oryginalny czy "tuningowany"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysypss
Gość
|
Wysłany: Śro 17:45, 02 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
|
oginalny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wazzabii
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:51, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jaki? dellorto? mikuni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Śro 20:13, 02 Cze 2010 Temat postu: Re: odpalanie lc4 |
|
|
lysypss napisał: | oginalny |
Jestes pewnien, ze masz tam oryginalne dyszy? Takie sensacje z odpalaniem występuja w 99.9% w grzebanych gaznikach w których ktos wymienil dysze na wieksze bo przeciez czym wieksze tym leprze.
Na prawdziwie oryginalnym gazniku, nie ruszanym, motocykl pali w terenie max 6L, na trasie (w zeszly weekend, trasa Zielona Góra - Szczecin) spalil mi 4.47L/100km.
Jesli nigdy ponizej 6L nie zszedłeś to masz "tuningowy" - niestety. (niestety bo koni to wiecej niema, pali w chu..j i sa klopoty z odpalaniem).
Ile Ci pali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysypss
Gość
|
Wysłany: Czw 5:20, 03 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
|
WITAM dokładnie nie wiem ile mi pali bo tylko jażdże w terenie a linki od prędkościomierza nie mam ale porównując inne endu raki to pali odiabla .to może być w tym problem a gdzie takie dysze mogę kupić może wiesz góry dzięki.aaa nawet ostatnio obniżyłem iglice od przepustnicy bo mam ciągle czarną świece a regulacja gaźnika już nic nie dawała.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysypss
Gość
|
Wysłany: Czw 5:22, 03 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
|
GAŹNIK MAM DELLORTO
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 21:58, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Najpierw wykrec dysze, najbardziej chodzi o dysze głwona i dysze wolnych pobrotow. Dysza glowna, oryginalna to 155, a wolnych obrotow 45. Jesli masz inny rozmiar (napewno większy) to masz przyczyne zlego palenia..jeszcze ciekawe jak plywak byl ruszany. A gdzie dostac dysze? - ciezko powiedziec, trzeba szukac..gdzies mialem strone z dyszamii, musze poszukac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:39, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Co do tych dysz to nie do końca prawda. Bo w zależności od wersji moto były wkładane różne dysze. Na pewno wersje SC i SX odblokowane miały dyszę główną 195.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysypss
Gość
|
Wysłany: Wto 20:00, 08 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
|
sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:55, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
45 I 195 miały wersje SC i SX
EGS miały 155 lub 170 i 45.
Masz za dużą główną dyszę. Musisz ją wymienić na coś mniejszego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 16:32, 11 Cze 2010 Temat postu: Re: odpalanie lc4 |
|
|
lysypss napisał: | sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205. |
Za duza! 155 najlepiej, mocy bedzie jak trzeba a palic bedzie malo. Za 20zl kupisz sobie caly kupe km w terenie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:52, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj rozebrałem swojego Dell'orto. Mam LC4 620 EGS z 96r. Okazało się, że mam dyszę główną 195 i od wolnych 45. Moto pali od pierwszego strzała zawsze jak jest zimny lub letni. Jak jest gorący to używam ciepłego ssania i też zapali od pierwszego strzała lub czasami za 3 razem.
Spalanie w trasie to jakieś 5,5l/100km przy prędkości przelotowej 100-120km/h na przełożeniu 16/42.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Pią 19:53, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lysypss
Gość
|
Wysłany: Wto 15:56, 15 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
|
witam no i wszystko jasne dysza 155 którą mi doradzono nie prawda zamówiłem dwie 162 i 175 i na żadnej nie gada tak jak trzeba tak wiec 175 rozkalibrowałem na 190 specjalnym iglakiem i teraz odpala ma kopa i jest git.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 8:58, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jasne ze 155 nie bedzie dzialac, takj jak i 205, bo dysze głowne musza byc dobrane do duszy iglowej, i odwrotnie. Nigdy moto nie bedze ialac jak do duzej dyszy iglowej wkrecisz za mala dysze itd. W Twoim przypadku miales za duza dysze 205 , a dysze ponizej 170 byly juz za male.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|