|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Sob 21:44, 30 Kwi 2011 Temat postu: Odpalanie lc4 620 |
|
|
Witam mam pytanie jaki macie sposob na dobre odpalenie ktm 620 SC?bo nie wiem jeszcze jak rozpoznac kiedy go odpalac z cieply ssanie a kiedy nie mam gaznik dellorto i caly czas czarna swiece moze zmiana dysz by cos pomogla albo swieca irydowa.bo jak go kopne pare razy a on nie odpali to swieca jest sucha ale okopcona sadza jak macie ustawione cewki SEM.bo robilem wg.serwisowki ale to nic nie dawalo jak by ktos mogl wrzycic zdj. swoich ustawien cewek SEM pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 19:56, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja nigdy nie odpalam z ssaniem, na zimno tylko je zaciągam przekopuje z trzy razy wyłaczam i kopie, zalapie za pierwszy albo drugim razem, żeby nie zgasł właczam tylko te niby cieple i tyle. motor zapalał tak przy 15st nawet.
Gorzej niestety na bardzo gorącym silniku tutaj jeszcze nie opanowałem, w zasadzie juz niedlugo bo na półce leży już FCR MX 39 tylko jeszcze nie mam płytki przepustnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:27, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Masz dwa ssania. Jedno na kierownicy i to stosujesz przy odpalaniu moto jak jest zimne. Drugie ssanie jest na gaźniku i to jest ciepłe ssanie. Ja używam go jak mam bardzo mocno rozgrzane moto lub lekko zalane, bo wtedy to ssanie podnosi przepustnicę i zwiększa dawkę powietrza powodując podniesienie obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Gość
|
Wysłany: Pon 14:31, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale na moje to tez mam za duza dawke paliwa bo nigdy swieca nie byla wypalona na jano brazowy kolor a co z ustawieniem tych cewek jak wy je macie bo ja mam wszystko na srodku otworow,moze foto kots by zrobil jak ma w oczku znak jak tlok jest w GMP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 20:26, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
lukasz_vip napisał: | Masz dwa ssania. Jedno na kierownicy i to stosujesz przy odpalaniu moto jak jest zimne. Drugie ssanie jest na gaźniku i to jest ciepłe ssanie. Ja używam go jak mam bardzo mocno rozgrzane moto lub lekko zalane, bo wtedy to ssanie podnosi przepustnicę i zwiększa dawkę powietrza powodując podniesienie obrotów. |
ty to jesteś pierwszy, ktoremu te niby ciepłe ssanie pomaga , to tak jakbyś lekko gazu dodał, w keihinie ciepłe ssanie polega na zubożeniu mieszanki otwierając dodatkowy kanał czystego powietrza.
ja tego używam tylko na zimno żeby nie zgasł mi silnik gdy go grzeje przed jazdą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:00, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mi pomagało przy odpalaniu moto na pustyni w 30 stopniowym upale ;] A tak to bardzo rzadko go używam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|