Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie lc4 620

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowal
Gość






PostWysłany: Sob 21:44, 30 Kwi 2011    Temat postu: Odpalanie lc4 620

Witam mam pytanie jaki macie sposob na dobre odpalenie ktm 620 SC?bo nie wiem jeszcze jak rozpoznac kiedy go odpalac z cieply ssanie a kiedy nie mam gaznik dellorto i caly czas czarna swiece moze zmiana dysz by cos pomogla albo swieca irydowa.bo jak go kopne pare razy a on nie odpali to swieca jest sucha ale okopcona sadza jak macie ustawione cewki SEM.bo robilem wg.serwisowki ale to nic nie dawalo jak by ktos mogl wrzycic zdj. swoich ustawien cewek SEM pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 19:56, 01 Maj 2011    Temat postu:

Ja nigdy nie odpalam z ssaniem, na zimno tylko je zaciągam przekopuje z trzy razy wyłaczam i kopie, zalapie za pierwszy albo drugim razem, żeby nie zgasł właczam tylko te niby cieple i tyle. motor zapalał tak przy 15st nawet.
Gorzej niestety na bardzo gorącym silniku tutaj jeszcze nie opanowałem, w zasadzie juz niedlugo bo na półce leży już FCR MX 39 tylko jeszcze nie mam płytki przepustnicy Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:27, 01 Maj 2011    Temat postu:

Masz dwa ssania. Jedno na kierownicy i to stosujesz przy odpalaniu moto jak jest zimne. Drugie ssanie jest na gaźniku i to jest ciepłe ssanie. Ja używam go jak mam bardzo mocno rozgrzane moto lub lekko zalane, bo wtedy to ssanie podnosi przepustnicę i zwiększa dawkę powietrza powodując podniesienie obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowal
Gość






PostWysłany: Pon 14:31, 02 Maj 2011    Temat postu:

ale na moje to tez mam za duza dawke paliwa bo nigdy swieca nie byla wypalona na jano brazowy kolor a co z ustawieniem tych cewek jak wy je macie bo ja mam wszystko na srodku otworow,moze foto kots by zrobil jak ma w oczku znak jak tlok jest w GMP
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 20:26, 02 Maj 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Masz dwa ssania. Jedno na kierownicy i to stosujesz przy odpalaniu moto jak jest zimne. Drugie ssanie jest na gaźniku i to jest ciepłe ssanie. Ja używam go jak mam bardzo mocno rozgrzane moto lub lekko zalane, bo wtedy to ssanie podnosi przepustnicę i zwiększa dawkę powietrza powodując podniesienie obrotów.

ty to jesteś pierwszy, ktoremu te niby ciepłe ssanie pomaga Very Happy , to tak jakbyś lekko gazu dodał, w keihinie ciepłe ssanie polega na zubożeniu mieszanki otwierając dodatkowy kanał czystego powietrza.

ja tego używam tylko na zimno żeby nie zgasł mi silnik gdy go grzeje przed jazdą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:00, 02 Maj 2011    Temat postu:

Mi pomagało przy odpalaniu moto na pustyni w 30 stopniowym upale ;] A tak to bardzo rzadko go używam ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin