Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odpalanie. Problem?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Pon 19:59, 21 Mar 2011    Temat postu: odpalanie. Problem?

Słuchajcie, ogladałem dzis kata przed sprzedaza i dziwnie palił. W sesie ze nie odbijała kopka ( ale to mały pikus)
ale chodziła jakoś tak płynnie, jakby nie wiem jak to opisac, ale odpalał odrazu. kopiąc bło wrazenie jakby odpreznik był wcisniety. Cos poze z tym pasc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:01, 21 Mar 2011    Temat postu:

?????????? ROZPISZ SIE PO POLSKU

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Pon 21:14, 21 Mar 2011    Temat postu:

sorki, faktycznie niezrozumiale napisałem.

Jak kopałem 620z Nowej Soli, to z trudem, ciezko przeskakiwała kopka, i trzeba było duzo siły.

A jak pojechałem ogladnać z Krosna, to jak kopałem to nie było takich wyraźnych przeskoczeń kopki, tylko jakby na dekomprensatorze a był wyłączony.
Pomimo tego odpalił za 2 kopem, bo kop źle zrobiłem.

No i kopka nie odskakiwała.

Jest to coś spieprzone czy ok?

Dodam, że motor ma moc, pracuje równiutko i wszystko jest ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 23:07, 21 Mar 2011    Temat postu:

Moze to byla nowsza wersja a autdeko Cool

Jak kopka nie odbija wogole to pękla sprężyna tak jak u mnie, koszt 27zł ale roboty kupa. jak odbija lekko przy końcu to nie ma wstępnego naciągu, ale to da się bez rozbierania silnika zrobić, (poczytaj serwisówkę)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Pon 23:38, 21 Mar 2011    Temat postu:

niee, pojedynczy obieg oleju i brak wałka wyrównoważającego to raczej nie nowsza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:20, 22 Mar 2011    Temat postu:

ale moze walek nierzadu inny , badz cala glowice o nowszej wersji , poza tym 540 sxc i 620 sx , byly bez walka i maly obieg oleju nawet w 99 roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:36, 22 Mar 2011    Temat postu:

jesli sa to te same modele z tego samego roku nie powinno byc różnicy(oczywiscie jesli nie sa dorżnięte silniki mniejsza kompresja mniejszy opór) .jesli nie to ktm mogł wprowadzic np ulepszenie automatyczny dekompresator czy inne przełożenie kopki

szczeze bez zobaczenia kazdy ci napisze dużo i każdy cos racji bedzie miał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Wto 13:12, 22 Mar 2011    Temat postu:

no niestety. Silnik wygląda jak typowy 620, jutro zrobie fotki bo dzisiaj go będe miał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin