Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Olej przy przedniej zębatce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal1993




Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:38, 05 Cze 2018    Temat postu: Olej przy przedniej zębatce

Witam mam ktm 625 smc z 2004 roku i chciałbym się dowiedzieć czy to normalne że przyprzedniej zębatce leci lekko olej z walką na którym chodzi zębatka ponieważ zauważyłem wczoraj duży wyciek pod silnikiem i okazało się że śruba mocujące zębatke była odkrecona ściągnąłem zębate i włączyłem motor i gdy wałek chodził lekko leciał olej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michal1993 dnia Wto 20:39, 05 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:47, 05 Cze 2018    Temat postu:

normalne - musi byc sruba który wszystko zaciska. jak po zacisneciu dalej leci wtedy do wymianu uszczelniacz/oring - moze tez ta tuleja metalowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:37, 05 Cze 2018    Temat postu:

No oring jest wporzadku a gdy już dokrecilem śrubę nie cieknie prawie nic ale mi się wydaje że musi być smarowanie w tej tulei w której chodzi wałek
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:26, 06 Cze 2018    Temat postu:

jakie smarowanie tulei Very Happy uszczelniacz przy montazu sie "zwilza" smarem i to juz wystarcza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:02, 06 Cze 2018    Temat postu:

Cały zestaw do uszczelnienia to simmering , oring i tuleja .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:28, 06 Cze 2018    Temat postu:

A czy da się to zmienić bez rozpolawiania silnika?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:11, 07 Cze 2018    Temat postu:

oczywiscie , po zdjeciu zebatki zdawczej masz calosc na widoku , plaski srubokret, i wydlubiesz simmering , pozniej tuleja sama wyjdzie , a pod nia jest oring. Oryginalny simmering jest na stalowym kołnierzu , wiec moze trudno wyłazic , kup zwykly simmering i oring na wymiar w sklepie z uszczelniaczami technicznymi , tylko tuleja jesli ma rowek , to w aso , ale zazwyczaj tulejka jest ok .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:13, 07 Cze 2018    Temat postu:

warto wlasnie zostać przy ASO i metalowym uszczelniaczy - duzo lepiej to wszystk opracuje, i lepiej od razu wyjąc tulejke - a potem grzebac przy uszczelniaczu.

oringa nie dobierzesz jak oryginał łatwo bo jest calowy

w ASO oring i uszczelniacz to koszt rzedu 10-11 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 10:25, 08 Cze 2018    Temat postu:

Dziękuję za pomoc 😊
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:55, 08 Cze 2018    Temat postu:

ja simmering i oring bralem zamieniki i juz ze 2 lata jezdze na tym i jest sucho.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin