 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Insanus
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:04, 11 Gru 2017 Temat postu: Olej w chłodnicy |
|
|
Panowie od roku czyli wręcz od zakupu motocykla w chłodnocy przy korku znaleść mogę kilka kropli oleju na tafli płynu chłodzącego. Wczoraj spuściłem płyn i w gruncie rzeczy jest czysty ale tego oleju zawsze troche jest. Olej w silniku jest klarowny. Zastanawiam się co z tym zrobić. Macie panowie podobnie? Należałoby wymienić uszczelniacz czy dać sobie spokój? Gdzie oprócz pompy może przechodzic olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13872
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:39, 11 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
wszędzie tam gdzie blisko siebie jest woda i olej czyli np kanały wodne w silniku
płyn wymieniałes wczesniej ? tak na prawde to ciezko usunac olej z układu jak w jakis inny sposób sie tam dostał
ale jak ewidentnie sie tam dostaje to zaczał bym od wymiany uszczelniaczy na pompie wody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Insanus
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:40, 11 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Wymieniałem go rok temu i troszkę go było, ale tym razem z 10ml. Zastanawiam się czy przejmować się tym bo jest to trochę rozbierania, i czy może być gdzieś inne typowe miejsce w którym mógłby przechodzić olej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:16, 12 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Nie ma tak wcale wiele roboty, żeby dostać się do pompy wody. Właściwie to odkręcasz czapkę głowicy i pompę masz na wierzchu. Z drugiej strony to raczej płyn może przedostawać się w tym miejscu do oleju a nie odwrotnie i tak też miałem kiedyś u siebie, że powstawało masło na skutek mieszania się płynu chłodzącego z olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Insanus
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:46, 13 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Jakiś tam koncentrat kupiłem z brico. Pompę wykręciłem i teraz muszę ogarnąc sobie klucz dynamo by właściwie dokręcić czapkę
Dzięki za odzew
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|