|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:16, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
silnik na stole
piec (cylinder) zdjety
pełna skrzynia korbowa oleju
gotowy do rozpołowoenia (jak zdekme magneto SEM)
Panowie jaki gwint ściągacza magneto SEM bo piszą cuda 26X1 i 26X1,5 i teraz niewiem czego szukac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 21:34, 27 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Podskocz do jakiegoś lokalnego mechanika najlepiej tokarza starej daty to Ci zmierzy ,,grzebieniem do gwintów" jaki to skok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fifo
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:19, 26 Sty 2016 Temat postu: Za wysokie ciśnienie oleju? |
|
|
Witam, niedawno kupiłem LC4 z 2000 roku, jest to moje pierwsze enduro i nie wiem czy tak po prostu ma być czy coś z tym robić, sytuacja jest taka; motorek odpala bez problemów, jeździ w normie, ale w deklu od magneta z prawej strony okienko widać full oleju, aż poci się w koło tego okienka, na zimnym czy ciepłym tak samo, a u kolegi w lc4 z 07 roku tam nie pokazuje oleju wcale, na pracującym silniku chlapie jedynie na to okienko. Kiedy odkręcam korek oleju w lewym deklu olej pryska obficie, do kierownicy spokojnie albo nawet wyżej. Sten oleju na miarce z korka jest w normie. Uszczelka pod cylindrem też jest zapocona w około, poza tym bez większych wycieków. Olej chłodniczy w normie ma stan, czysty. Sprawdzałem drożność odmy, ściągałem i zakładałem przewody przy ramie i dmuchałem sprężonym powietrzem, w każdą stronę powietrze przechodziło, oleju śladowe ilości w przewodach, airbox też nie jest zaolejony. Może jest wlane za dużo oleju, myślę czy nie zacząć właśnie tak żeby spuścić i nalać książkową ilość oleju. Z tego co czytałem to może ten zawór pomiędzy skrzynią korbową a biegów albo tłok może pchać ciśnienie do silnika w dół. Co byście zaproponowali koledzy? Czy śmiało jeździć?
Pozdrawiam! [/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fifo dnia Wto 8:25, 26 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|