Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

olej w magnecie KTM lc4 620 95
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:16, 27 Lip 2015    Temat postu:

silnik na stole
piec (cylinder) zdjety
pełna skrzynia korbowa oleju
gotowy do rozpołowoenia (jak zdekme magneto SEM)
Panowie jaki gwint ściągacza magneto SEM bo piszą cuda 26X1 i 26X1,5 i teraz niewiem czego szukac
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 21:34, 27 Lip 2015    Temat postu:

Podskocz do jakiegoś lokalnego mechanika najlepiej tokarza starej daty to Ci zmierzy ,,grzebieniem do gwintów" jaki to skok Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fifo




Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:19, 26 Sty 2016    Temat postu: Za wysokie ciśnienie oleju?

Witam, niedawno kupiłem LC4 z 2000 roku, jest to moje pierwsze enduro i nie wiem czy tak po prostu ma być czy coś z tym robić, sytuacja jest taka; motorek odpala bez problemów, jeździ w normie, ale w deklu od magneta z prawej strony okienko widać full oleju, aż poci się w koło tego okienka, na zimnym czy ciepłym tak samo, a u kolegi w lc4 z 07 roku tam nie pokazuje oleju wcale, na pracującym silniku chlapie jedynie na to okienko. Kiedy odkręcam korek oleju w lewym deklu olej pryska obficie, do kierownicy spokojnie albo nawet wyżej. Sten oleju na miarce z korka jest w normie. Uszczelka pod cylindrem też jest zapocona w około, poza tym bez większych wycieków. Olej chłodniczy w normie ma stan, czysty. Sprawdzałem drożność odmy, ściągałem i zakładałem przewody przy ramie i dmuchałem sprężonym powietrzem, w każdą stronę powietrze przechodziło, oleju śladowe ilości w przewodach, airbox też nie jest zaolejony. Może jest wlane za dużo oleju, myślę czy nie zacząć właśnie tak żeby spuścić i nalać książkową ilość oleju. Z tego co czytałem to może ten zawór pomiędzy skrzynią korbową a biegów albo tłok może pchać ciśnienie do silnika w dół. Co byście zaproponowali koledzy? Czy śmiało jeździć? Wink
Pozdrawiam! [/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fifo dnia Wto 8:25, 26 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin