|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:13, 20 Wrz 2010 Temat postu: Pare pytan odnosnie LC4 600 |
|
|
Witam! jestem szczeliwym posiadaczem ktm lc4 600 puki co chodzi super ) tylko ze nieiwem co ile ustawiac zawory,jakie luzy?co ile olej wymieniac czyli wszystko co najwazniejsze zwiazane z serwisem! z gory dziekuje za kazda pomoc :)szukalem duzo na google ale nic konkretnego mi sie nie trafilo pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 19:08, 21 Wrz 2010 Temat postu: Re: Pare pytan odnosnie LC4 600 |
|
|
GPwariat napisał: | Witam! jestem szczeliwym posiadaczem ktm lc4 600 puki co chodzi super ) tylko ze nieiwem co ile ustawiac zawory,jakie luzy?co ile olej wymieniac czyli wszystko co najwazniejsze zwiazane z serwisem! z gory dziekuje za kazda pomoc :)szukalem duzo na google ale nic konkretnego mi sie nie trafilo pozdr |
Cze!
Zawory ustawiasz co 10 tys km, mniej wiecej. Luzy nie pamietam dokladnie ale na 100% miedzy 0.10 a 0.15. Olej wymieniaj najlepiej co 2 do 3 tys jesli jezdzisz w trenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:26, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki jutro sprawdze mam jeszcze jedno pytanie dzis sobie pojedzilem i strzeli mi w gaznik az spadl z gumy ? i teraz pytanie czy to zaplon? czy cos innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:36, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To norma w LC4 U mnie mam założony gaźnik na sprężynach a też już kilka razy potrafił mi go zrzucić z krućca przy ostrym wystrzale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:58, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dobrze wiedziec bo juz martwilem sie ze zaplon co nie tak, tk moto chodzi super odpala tez super ,jak go przegazuje itd to sie tak nie robi tylko z wydech strzeli bo ma przelot zalozony dzis sprawdze zawory,filtr powietzra i gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:09, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
zabralem sie za regulacje zaworow no i dojscie jest tragiczne juz nie mowiac o szczelinomierzu ma ktos na to jakis patent by dobrze zmierzyc luz na zaworach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 19:06, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
GPwariat napisał: | zabralem sie za regulacje zaworow no i dojscie jest tragiczne juz nie mowiac o szczelinomierzu ma ktos na to jakis patent by dobrze zmierzyc luz na zaworach ? |
Dojście do wydechowych jest kiepskie, do ssacych jest luz. Musisz pokombinować. Patent to nie wiem czy jest, po prostu poluzuj kontre, pózniej sróbokrent, odkrenasz srobe klawiatury zeby byl większy luz, wsuwasz szczelinomierz, dokrencasz klawiaturę, kontrujesz i juz.
Dokrencasz tak zeby nie bylo ani za mocno (ze nie idze szczelinomierza wyjac) ani za slabo..i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin.B.M.
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KALETY
|
Wysłany: Czw 19:23, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego,posiada ktoś z was lc4 600 egs 88-90r ?? Bo mam parę pytań...
A co do wymiany oliwy,(przynajmniej w mym i exc 600/mx600) wymienia się co 200km lub 2 godziny jak się ostro lata,tak zaleca producent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:35, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki z rady poradzilem sobie ustawilem na 0,15 pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
green1000
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 17:06, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kupiłem ostatnio KTM LC4 640. CZy wie ktoś może od jakiego rocznika on był produkowany, bo nic nie mogę znależć na ten temat w necie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|