|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:03, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kiedyś to były tuleje gumowo-aluminiowe montowane w tylnym zawieszeniu Vw POLO z 96r. To są główne tulejki trzymające tylną belkę z podwoziem. Te tulejki co ja mam zostały wyciągnięte z POLO, które miało luzy na belce przez to gumy same odpadły ;]
Już nie pamiętam dokładnie bo ja swoje w piwnicy znalazłem jak szukałem czegoś co pasuje na podwyższenie kierownicy.
Chyba to są te tuleje jak były nowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Śro 10:05, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:27, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ok wszystko jasne, dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:51, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
wspominałem wcześniej, że planuję zdziałać trochę insze podwyższenia - takie, aby nie wpływały negatywnie na sztywność kierownicy (tzn. nie chciałem długiego ramienia na silentblocku).
Tak to wyszło w praktyce (+4cm):
[link widoczny dla zalogowanych]
Linek starczyło bez żadnego problemu, myślę, że dałoby się jeszcze ze 2 cm podnieść nie martwiąc się o linki.
Moto prowadzi się zupełnie inaczej - IMO lepiej i już nie ma problemu z trzymaniem (się) kierownicy podczas jazdy na stojąco.
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:14, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
linki prowadzone przed keirownica ?
btw u mnie gumy silentbloku sa poparciale , zapewne mozna je wywalic w kosmos i miec na sztywno ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 6:15, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:47, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Po weekendzie strzelę fotkę z linkami.
Generalnie tak - wszystkie idą od przodu i przechodzą "tunelem" pomiędzy mocowaniami kierownicy (z tym, że sprzęgło mam hydrauliczne), a dalej wzdłuż górnej belki ramy.
Co do wywalania silentblocków - najlepiej na ich miejsce byłoby wytoczyć jakieś grzybki z plastiku, żeby w razie poważniejszej gleby jednak mogły się trochę odkształcić, zamiast łamać coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|