Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podwyzszenia kierownicy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:03, 02 Mar 2011    Temat postu:

Kiedyś to były tuleje gumowo-aluminiowe montowane w tylnym zawieszeniu Vw POLO z 96r. To są główne tulejki trzymające tylną belkę z podwoziem. Te tulejki co ja mam zostały wyciągnięte z POLO, które miało luzy na belce przez to gumy same odpadły ;]

Już nie pamiętam dokładnie bo ja swoje w piwnicy znalazłem jak szukałem czegoś co pasuje na podwyższenie kierownicy.
Chyba to są te tuleje jak były nowe:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Śro 10:05, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:27, 02 Mar 2011    Temat postu:

ok wszystko jasne, dzięki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:51, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Hej,
wspominałem wcześniej, że planuję zdziałać trochę insze podwyższenia - takie, aby nie wpływały negatywnie na sztywność kierownicy (tzn. nie chciałem długiego ramienia na silentblocku).
Tak to wyszło w praktyce (+4cm):
[link widoczny dla zalogowanych]
Linek starczyło bez żadnego problemu, myślę, że dałoby się jeszcze ze 2 cm podnieść nie martwiąc się o linki.
Moto prowadzi się zupełnie inaczej - IMO lepiej i już nie ma problemu z trzymaniem (się) kierownicy podczas jazdy na stojąco.

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:14, 14 Kwi 2011    Temat postu:

linki prowadzone przed keirownica ?

btw u mnie gumy silentbloku sa poparciale , zapewne mozna je wywalic w kosmos i miec na sztywno ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 6:15, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:47, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Po weekendzie strzelę fotkę z linkami.
Generalnie tak - wszystkie idą od przodu i przechodzą "tunelem" pomiędzy mocowaniami kierownicy (z tym, że sprzęgło mam hydrauliczne), a dalej wzdłuż górnej belki ramy.

Co do wywalania silentblocków - najlepiej na ich miejsce byłoby wytoczyć jakieś grzybki z plastiku, żeby w razie poważniejszej gleby jednak mogły się trochę odkształcić, zamiast łamać coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin