|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:11, 25 Lut 2011 Temat postu: Podwyzszenia kierownicy |
|
|
witam
jak wykonac podwyzszenia kierownicy do LC4 ? po prostu zwykle rurki pod mocowania polki ? ile cm mozna podniesc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 21:14, 25 Lut 2011 Temat postu: Re: Podwyzszenia kierownicy |
|
|
Rysiek24 napisał: | witam
jak wykonac podwyzszenia kierownicy do LC4 ? po prostu zwykle rurki pod mocowania polki ? ile cm mozna podniesc ? |
Podwyższenia kupisz w necie, ja mam 2.5cm, wogole to podwyższenie kiery w kacie to podstawa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:17, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam dostep do nierdzewki , toakrki itp , czzy to zwykla tulejka ? jakiej srednicy uzyc i jaki otwor rozwierrcic ? Sruba zostaje oryginalna ? czu uzywacie dluza ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 6:24, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:15, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jaki typ mocowania masz?
Najprostsza metoda to zastosowanie typowych riserów pod samą kierownicę (na allegro okolice 100zł).
Można też zrobić zwykłe tulejki, ale ja planuję bardziej ambitny patent (wzorowany na oryginalnych riserach KTMa), który zapewni większą sztywność kierownicy.
Ten wariant polega na tym, że podnosisz cały silentblock mocowania kierownicy (ta gumka w półce) - dzięki temu ramię sił z kierownicy działające na silentblocki jest mniejsze i kiera będzie sztywniejsza.
Tak to wygląda w sklepie (niestety są tylko 18mm, a ja chciałbym 30-40):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (tutaj niekompletne, bo brakuje przedłużonej tulejki wchodzącej w silentblocki).
Jakbyś chciał rzeźbić coś takiego to chętnie odkupiłbym jeden kpl.
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Sob 9:17, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 12:24, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | ja mam dostep do nierdzewki , toakrki itp , czzy to zwykla tulejka ? jakiej srednicy uzyc i jaki otwor rozwierrcic ? Sruba zostaje oryginalna ? czu uzywacie dluza ? |
Poszukaj sobie na necie jak to wygląda i będziesz wiedział i znał odp na wszystkie pytania.
I na przyszłość - uzywajcie netu zanim zadacie pytanie i ktos bedie musial siedziec i klepac w klawiature bo niechce sie poszukac, wygooglac najprostrzych rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:30, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Karambol napisał: |
Poszukaj sobie na necie jak to wygląda i będziesz wiedział i znał odp na wszystkie pytania.
I na przyszłość - uzywajcie netu zanim zadacie pytanie i ktos bedie musial siedziec i klepac w klawiature bo niechce sie poszukac, wygooglac najprostrzych rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jak widać nie jest to jedyne możliwe rozwiązanie (i niekoniecznie optymalne).
pzdr, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:10, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mi chodzil o tulejki raczej , ale dzieki za lynka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kogut
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliszcz
|
Wysłany: Sob 16:58, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witajcie ! Ja w moim dałem pięciocentymetrowe , teflonowe tulejki . Od razu lepiej się jedzie na stojąco .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:09, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Też chętnie bym dał 5cm, ale obawiam się, że przewodów mi zbraknie (od dekompresatora już jest mało zapasu, mam też dłuższe lagi i przewód hamulca z ADV ledwo starcza)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:04, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam 3cm podwyższenia i to jest max co można założyć przy ssaniu połączonym z przełącznikiem zespolonym. Większe dało by radę przy założeniu ssania i przełączników od SC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:06, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
te adaptery fajne , ale tam jest 3.5 cm , a lukasz_vip mowi ze max to 3 ... wiec chyba nie podejdzie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:48, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje podwyższenia z tulei zawieszenia z VW POLO.
Widać też jak leci linka od ssania. Można ją puścić od strony zbiornika, ale wtedy podczas skrętu będzie ona dociskana do zbiornika i pewnie po dłuższym czasie się zniszczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:59, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
lukasz_vip jaka jest wewnętrzna średnica tej tulei? Chodzi mi o to czy jest dużo luzu między tuleją a śrubą mocująca kierownice ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:29, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie może być luzu między tuleją a śrubą ;] Muszą pasować idealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|