|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:46, 13 Maj 2015 Temat postu: Pomoc przy kupnie LC4 640 ENDURO |
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jak w temacie, od dawien dawna zamierzam się z kupnem nowego Enduro, przejechałem chyba wszystkie możliwe modele i zatrzymałem się na LC4 640 wersji typowo Enduro z rocznika 2005 wzwyż.
Czy mogę liczyć na Waszą pomoc co do kupna?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu, jakie szczegóły są ważne co sprawdzić..
Niestety nie mogę wstawiać linków, jedna jedyna aukcja która zwróciła moją uwagę: stronka olx i fraza "lc4 strzelce wielkie", Motorek kosztuje 15 600
Z góry wielkie dzięki za każdy rodzaj pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:59, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jak cos mam 2002 w stanie idelanym do oddania . Od 2005 rozni sie sprzeglem na linke ( wcale nie pracuje ciezej od magury) i zwykla glowica nie HF ( mniejsze prawdopodobienstwo awarii) i zawiasem 43 a nie 48 ( ja mam w 620 WP40 i wystarcza do KATowania w offie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:23, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Rysiek ale jednak poluję na coś nowszego, no i kwestia wibracji, podobno w wyższych rocznikach trochę tę kwestię poprawili
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 10:38, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Serio 2005 od 2002 niewiele się różni i warto się zastanowić, bo może być tak, że ten trzynastoletni jest w lepszej kondycji od dziesięciolatka A z wibracjami masz dokładnie to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:18, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mi sie wydaje ze 640 mniej wibruje od 620 , ale to kwestia gum na stopkach w 640 : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:58, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To też kwestia rękawic na rękach Ja jak jeżdżę w typowych turystycznych rękawicach to jest spoko, ale jak ściągnę to wibracje masakrycznie się potęgują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:18, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli jak rozumiem wałek wyrównujący miały 620 i 640, ale jak to jest z tym zakupem, co najbardziej boli te motorki, i co sprawdzać przed nabyciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:01, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
najbardziej boli uzytkownik, ktory nie zna sie na obsludze moto .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:55, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Co masz na myśli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:31, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
nieprawidlowo go serwisuje , nie dba o olej , nie wie ze rame sie odpowietrza , nie spradzi raz na rok zaworka baypasu i kilka innych kwiatkow
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:43, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Łoł, widzisz, sam nie wiedziałem o czymś takim, ale co śmieszne w internecie ciężko znaleźć podobny temat, a trochę się naszukałem. Powiedz mi proszę czy w serwisówce są opisane czynności o których mówisz, może dorwałbym jakiegoś PDF-a
Swoją droga niewiedza boli ..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emcet dnia Śro 21:14, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:56, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wszystko jest opisane w manualu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:38, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Rysiek za pomocne posty, a powiedz mi proszę jeszcze, jeżeli jesteś w stanie, czy LC4 miały jakieś swoje wady fabryczne? Coś typu padające piasty w EXC450 do 2003. Coś na co trzeba zwrócić uwagę i jest w miarę widoczne, wiadomo ... pękniętego HF nie ujrzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 6:04, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
nie mialy wad jako takich , jedynie autodekompresator potrafi pasc po kilkudziesiecu tys km , ale to odczujesz np na kopce, ze nie mozna przejsc gmp bez recznego dekompresatora, zreszta wtedy chyba by nie odpalil z rozrusznika . Silnik moze pracowac cichutko jak jest swiezy i ma maly nalot , ale moze klekotac jak juz troszke ma nalatane , co nie znaczy ze ten klekot to cos zlego , moj tez jak kupilem pracowal cichutko , a po 4 latach sieczkarnia , ale przy wymieniane pierscionkow ogladalem korbe i bez uwag ...czasam ciezko zdiagnozowac czy klekocze dobrze czy zle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emcet
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:07, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze Raz Wielkie Dzięki Dobry Człowieku, bardzo mi pomogłeś. Moje życie z taką wiedzą stało się zdecydowanie lepsze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emcet dnia Nie 12:07, 24 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|