Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc przy zakupie lc4 500 z 1987r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OL3K2




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki

PostWysłany: Śro 15:43, 11 Mar 2015    Temat postu: Pomoc przy zakupie lc4 500 z 1987r

Witam jako nowy użytkownik forum. Przeczytałem już kilka artykułów na forum dzieki czemu powiększyła się ma wiedza.
Postanowiłem rozpocząć swoją przygodę z crossami , znalazłem pewnego ktm'a tylko nie wiem czy warto się w to pchać .
Liczę się z remontem tak do 2-3 tys.
Moje pytanie czy warto na początek takie moto:
link do aukcji ;
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz filmy jak pracuje - nie wiele widać ale coś tam słychać/widać.
https://www.youtube.com/watch?v=8zbnICnCihY
oraz
https://www.youtube.com/watch?v=YJsQoE4xCbg

Jeszcze proszę mi powiedzieć jakie są koszta utrzymania takiego motoru przez sezon ? tłok ile wytrzymuje itd?
Proszę o pomoc i z góry dziękuję Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OL3K2 dnia Śro 15:44, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Śro 20:10, 11 Mar 2015    Temat postu:

szukaj czegoś nowszego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ferdas




Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 21:09, 11 Mar 2015    Temat postu:

dostaniesz jeszcze do niej części ??
jak na razie jeździ więc jest pewna szansa
zauważ ogień z wydechu,
może przez źle ustawiony gaźnik , albo luzy zaworowe albo jedno i drugie
jeśli zawory to mogą być przegrzane co grozi ich uszkodzeniem wpadnięciem i bajzlem w silniku
prawie cały czas gazował silnik na postoju, jak w końcu zeszedł to obroty które powinny być wolne nie są moim zdaniem takie wolne :/
a ogólnie ładna jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:14, 11 Mar 2015    Temat postu:

ferdas napisał:

a ogólnie ładna jest Smile


mówisz o tym silniku pomalowanym farbą olejną przy pomocy pędzla?

dla mnie motor porażka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OL3K2




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki

PostWysłany: Śro 22:04, 11 Mar 2015    Temat postu:

Moto ma już parę lat, nie jedno zapewne przeszło. Szukam czegoś do nauki i żeby nie żałować. Liczę się z dokładka. Nowszego nie chce z powodu ograniczonego budżetu. Chyba wole coś starszego do czego trzeba dołożyć i mieć pewniejsze niż drozsze/młodsze.
Tak jak pisałem szukam czegoś do nauki, jazdy po polach, lasach, górkach.
Podstawowe pytanie mając 2-3tys na remont warto się w to pchać?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OL3K2 dnia Śro 22:06, 11 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ferdas




Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 22:28, 11 Mar 2015    Temat postu:

hacker33
powiadasz farbą i pędzlem Smile ja myślałem że to przez taką rozdzielczość wideo hehe
pomijając że ta sztuka zmęczona czasem ALE jeździ jeszcze Very Happy
[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:42, 11 Mar 2015    Temat postu:

OL3K2 napisał:
Moto ma już parę lat, nie jedno zapewne przeszło. Szukam czegoś do nauki i żeby nie żałować. Liczę się z dokładka. Nowszego nie chce z powodu ograniczonego budżetu. Chyba wole coś starszego do czego trzeba dołożyć i mieć pewniejsze niż drozsze/młodsze.
Tak jak pisałem szukam czegoś do nauki, jazdy po polach, lasach, górkach.
Podstawowe pytanie mając 2-3tys na remont warto się w to pchać?


nie nie pchaj się w to
ogólnie nie pchaj się w KTM-y przed 2000 rokiem jeżeli nie masz o nich bogatej wiedzy

do nauki kup sobie jakąś 125 w 2T (nie mówię tu o ktm), łatwo kupisz, łatwo naprawisz, łatwo sprzedasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OL3K2




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Maków Mazowiecki

PostWysłany: Śro 22:55, 11 Mar 2015    Temat postu:

Ze 125 w 2t patrzyłem na suzuki RM ale podobno straszne paraki... Z tego co się odczytałem podobniez drogie jest utrzymanie właśnie takiego full crossa bo liczę a więcej moto godzin niż te 50h w sezonie, może nawet podwójnie. Co polecacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rych
Gość






PostWysłany: Nie 15:17, 15 Mar 2015    Temat postu:

jesli LC4 to od 96 ..i najlepiej 620/640 ( bo 400 to tez nie wszystkie zamienniki czesci kupisz , a oryginaly drogie) , hacker33 lc4 po 2000 nie rozni sie jakos znaczaco od starszego modelu , ot zaplon kokusana zamiast sema-a i moze byc gaznik mikuni zamaist dellorto.

za 3 tys to chyba zostaje stara japonia...crossy czesto zmeczone , duzo pala , drogi olej do mieszanki - ale w naprawie proste i dosc tanie...takiej 2502T w stanie bdb nie zmeczysz przez 50 Mh amatorsko , sa 2T robiace po 160 mh bez remontu..

tak czy owak za 3 tys duzo nie zdzialasz , moze lepiej kup cos mniejszego no Dt125 , KLX , czy KDX 250 - wyjdzie mniej zmeczone tylko slabsze mocowo.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin