Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy... LC4 640SM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTM640SM




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Sob 20:20, 31 Mar 2018    Temat postu: Pomocy... LC4 640SM

Witam. Mam problem z moją 640-stką SM 2003rok.
Zmieniłem ostatnio uszczelkę pod cylindrem która przepuszczała olej, wszystko złożone, odpalone i działało, rozgrzałem silnik na wolnych obrotach potem krótka przejażdżka 1km. żeby sprawdzić czy są jakieś wycieki i czy chodzi-wszystko ok.

Odpalam motor za parę dni, jadę ok 2km. i nagle w czasie jazdy zaczął strzelać z wydechu i zgasł. pojawił się problem z odpaleniem(wcześniej na strzał z kopki i startera). motor zaholowałem do domu, próbowałem odpalić i po jakimś czasie się udało
- brak wolnych obrotów
- w śrenich i wyższych niezdrowe strzelanie z wydechu
- i co najgorsze po ok. 30sek.-1min. moto gorące i wydech czerwony. odrazu zgasiłem i nie odpalałem go.

Proszę o odpowiedzi i pomoc. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam Pomarańczowych wariatów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:12, 31 Mar 2018    Temat postu:

obstawiam że niedrozne kanały wolnych obrotów - wszystko by pasowało, nie dostajesz paliwa - chodzi ubogo toteż sie grzeje, nie trzyma wolnych obrotów - bo nie ma paliwa. także gaxnik do rozbiórki, porządnego mycia i sprawdzenia co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTM640SM




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Sob 21:44, 31 Mar 2018    Temat postu:

dzięki za odpowiedź. a może to być spowodowane np. przestawieniem się zapłonu poprzez np. zerwanie klinu na wale od strony zapłonu, bo dziwi mnie fakt że po złożeniu było wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:35, 01 Kwi 2018    Temat postu:

w sumie tez jest i taka opcja, a sciągałes magneto ? bo gaxnik musiałes sciągac - a z doswiadczena wiem ze zwykle po serwisie jak sie sciagnie gaźnik to łatwo go zanieczyscic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 8:14, 01 Kwi 2018    Temat postu:

Nie sciągałem magneta. to bądę musiał jako 1sze ten gaźnik przeczyścić czego się trochę obawiam żeby go całkowicie nie rozregulować, gaźnik mam Keihin, i jak do tej pory choził na nim idealnie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:01, 01 Kwi 2018    Temat postu:

to tym bardziej opcja ze scietym klinem mało prawdopodobna a wieksza z problemem z gaźnikiem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:53, 01 Kwi 2018    Temat postu:

Rozrzad napewno prawidłowo ustawiony ? Zawory wyregulowane po rozbiorce ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTM640SM




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pon 15:05, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Rozrząd założony na punkty z zablokowanym wałem jak serwisowka nakazuje. Złożone również zgodnie z serwisówką, ale zaworów nie ustawiałem na nowo po zlozoniu. Jaki luz zaworowy jest prawidłowy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTM640SM




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pon 15:07, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Jak ktoś coś to Za każda sugestie będę wdzięczny, a od jutra zacznę z tym gaźnikiem i oczywiście będzie Feedback.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:31, 02 Kwi 2018    Temat postu:

skoro piszesz że ustawiany wg ksiazki to w tej samej ksiazce masz wszystkie luzy podane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTM640SM




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pon 17:11, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Mam pobrany pdf w bardzo złej jakości i niektórych tekstów nie da się odczytać dlatego pytam może ktoś po prostu wie co i jak. Bo też problemem jest odpalanie z kopyta- strasznie stawia opór i niekiedy nie da się go przekopać w dół czego wcześniej nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 11:48, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Luz dla 600ki po obu stronach to 0,15. Jak masz problemy z przełamaniem kompresji tzn ze coś jest nie tak z autodeko a te jest na walku rozrządu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KTM640SM




Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Śro 15:54, 11 Kwi 2018    Temat postu:

Witam Wariatów.

Rozwiązałem problem mojej 640stki. Rozebrałem górę chyba z 5razy i nic nie znalazłem co mogło by być nie tak aż w końcu zauważyłem że brakuje mi pomarańczowego pokrętła od spodu gaźnika, chodzi o śrubę regulacji mieszanki spalin która po drodze mi się odkręciła i gdzieś wyleciała i w tym był cały problem. Śruba kupiona w KTM za 55zł i wszystko cacy pyka.

Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin