 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalm
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 21:18, 16 Paź 2009 Temat postu: Problem na wyskich obrotach SC 620 LC4 !!! |
|
|
Witam wszytskich Forumowiczow
Wlasnie 4 godziny temu zakupilem KTM SC 620 LC4 z 98 i tak po kolei:
Moto mialo robiona kapitalke silnika chodzilo dobrze oz do ktoregos momentu, mianowicie przestal chodzic i poprzedni wlasciciel mowi ze zepsulo sie magneto uszkodzily sie cewki wszystko powymienial magneto i reszte dal do regeneracji itd ale nei chodzi jak powinien. Odpala bardzo ladnie, czy cieply czy zimny. jak stoi na nogach obroty sie wkrecja elegancko, ale jak sie wsiadzie wbije bieg, i ruszy to czuc ze idzie ale przez chwilke pozniej zaczyna sie dlawic i nie ciagnie poprostu, cos tam strzela, no nie jedzie. Nie jest to sprzeglo ani nic, tylko cos chyba z elektryka, jak ktos ma jakis pomysl lubi mial podobny problem prosze odpisac.
Dziekuwa z gory,
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 1:06, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
nie sprawdzisz tego zwyklym miernikiem...najlepiej metoda podmianki ---- tanio kupiłes wiec Masz problem 
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli zaplon SEM to wyzej Masz opis jak to dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 21:31, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Masz tam regulację zapłonu deklem magneto czy modułem? Jeśli deklem magneto to masz złe ustawiony zapłon. Jeśli masz moduł to możesz mieć rozregulowany gaźnik- zla mieszanka. ALe wyglada mi na to pierwsze czyli przestawiony zaplon. Najlepiej jak bys dal fote silnika to bym mogól powiedziec z wieszka pewnoscia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misqu007
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 23:53, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mam podobny problem co kolega tylko w lc4 400 - w sumie to identyczny i nie wiem co z tym robic , natomiast ja juz mam sam problem z odpalaniem ( jak juz odpali to efekt jest taki sam jak kolegi ) ... jeszcze nic z tym nie robilem ale niebawem zaczynam walke i pierwszym krokiem bedzie wymiana gaznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wazzabii
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:20, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ściągnij service manuala
i sprawdź rezystancję uzwojeń od układu zapłonowego, po prostu odepnij te kabelki pod bakiem co idą do tej brazowej "puszeczki" (CDI), sprawdź rezystancję uzwojenia stojana, a nie CDI
prawidłowe wskazy zawarte są w manualu, poszukasz znajdziesz.
ale gdyby ten element był uszkodzony to raczej byś nie uruchomił sprzęta nawet na kilka sekund.
przestawienia zapłonu powodowałoby chyba straszne telepanie silnikiem,
jak ustawić prawdiłowo zapłon znajdziezs w manualu.
streszczając musisz zblokować wał i ustawić kręskę magneta z kreską stojana, obracać można tylko deklem do którego jest przykręcony stojan.
jak nowy gaźnik do 400tki to tylko Keihin FlatFCR 38mm z pompką przyspieszającą (opcjonalnie 39,40, ale z tym będzie miał lepszy dół)
jak coś to mam na sprzedaż gaźnik Mikuni BST40 stan bdb, wraz z manetką (2 linki), gaźnik podciśnieniowy, wymontowany z KTM LC4 400SXC 2000rok, bardzo mało jeźdzony.
co pierwszego kolegi to radziłbym sprawdzić kolor świecy po próbie jazdy i tym szarpaniu, (rozumiem, że samą świecę już wymieniłeś/podmieniałeś)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|