|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kostek
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:01, 28 Sie 2011 Temat postu: Problem z gażnikiem . |
|
|
Witam mam prośbę potrzebuje jakiegoś szkicu schematu lub zdjecia takiego gażnika Mikuni BST 40 zamontowanego na swoim kacie a konkretnie przewodów podciśnieniowych, które sterują przepustnicą z góry dziękuje Andrzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:04, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
w serwisówce jest schemat, ale przepustnica steruje podcisnienie w dolocie a dodatkowe przewody to odmy i przelewy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:42, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam dzięki za odpowiedz i mam jeszcze jedno pytanko czy jest duża różnica w jeżdzie na gażniku delorto a mikuni bst40, bo mam takie wrażenie jak by na mikuni kat był ociężały pozdrawiam Andrzej.5NI6SM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:31, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no bo taki bedzie , to gaznik podcisnieniowy wiec kastruje moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 15:08, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, może ktoś pomoże w ustaleniu przyczyny dławienia i gaśnięcia silnika w czasie jazdy w terenie. W czasie jazdy po szosie do momentu ostrego hamowanie, kiedy motocykl zaczyna nurkować silnik ponownie się dławi i ma chęć gasnąć.
Czy mieliście już z czymś takim do czynienia?
Sprawa dotyczy silnika 640.
Pozdrawiam
Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:32, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź poziom paliwa w gaźniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 16:37, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki, komora pływakowa jest napełniona lekko ponad połowę po wyciągnięciu pływaka, więc z pływakiem poziom jest z pewnością większy!
Co w wiązu z tym?
Jaki poziom powinien być, jeśli oczywiście można go zmienić?
Teraz pewnie prawie pełny , gdy cały mechanizm pływakowy jest zamocowany, czy ma być mniej paliwa?
Jak to zrobić, czy podginać mocowaną do pływaka blaszkę na której zawieszony jest zaworek odcinający dopływ do komory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|