Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gażnikiem .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kostek




Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:01, 28 Sie 2011    Temat postu: Problem z gażnikiem .

Witam mam prośbę potrzebuje jakiegoś szkicu schematu lub zdjecia takiego gażnika Mikuni BST 40 zamontowanego na swoim kacie a konkretnie przewodów podciśnieniowych, które sterują przepustnicą z góry dziękuje Andrzej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:04, 29 Sie 2011    Temat postu:

w serwisówce jest schemat, ale przepustnica steruje podcisnienie w dolocie a dodatkowe przewody to odmy i przelewy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:42, 30 Sie 2011    Temat postu:

Witam dzięki za odpowiedz i mam jeszcze jedno pytanko czy jest duża różnica w jeżdzie na gażniku delorto a mikuni bst40, bo mam takie wrażenie jak by na mikuni kat był ociężały pozdrawiam Andrzej.5NI6SM
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:31, 30 Sie 2011    Temat postu:

no bo taki bedzie , to gaznik podcisnieniowy wiec kastruje moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 15:08, 05 Paź 2011    Temat postu:

Witam, może ktoś pomoże w ustaleniu przyczyny dławienia i gaśnięcia silnika w czasie jazdy w terenie. W czasie jazdy po szosie do momentu ostrego hamowanie, kiedy motocykl zaczyna nurkować silnik ponownie się dławi i ma chęć gasnąć.
Czy mieliście już z czymś takim do czynienia?
Sprawa dotyczy silnika 640.
Pozdrawiam
Maciek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:32, 05 Paź 2011    Temat postu:

sprawdź poziom paliwa w gaźniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 16:37, 05 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki, komora pływakowa jest napełniona lekko ponad połowę po wyciągnięciu pływaka, więc z pływakiem poziom jest z pewnością większy!
Co w wiązu z tym?
Jaki poziom powinien być, jeśli oczywiście można go zmienić?
Teraz pewnie prawie pełny , gdy cały mechanizm pływakowy jest zamocowany, czy ma być mniej paliwa?
Jak to zrobić, czy podginać mocowaną do pływaka blaszkę na której zawieszony jest zaworek odcinający dopływ do komory?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:41, 05 Paź 2011    Temat postu:

tak podgiac blaszke zamykajaca doplyw paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin