Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z hamulcem tylnym lc4 620

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasik14




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:29, 05 Lip 2015    Temat postu: Problem z hamulcem tylnym lc4 620

Witam.
Mam problem z hamulcem tylnym, chodzi o to że jak jadę to jakiś czas jest dobrze ale jak zahamuje, tak po 30 minutowej jeździe to klocki juz nie odbijają tylko blokuje koło. wymieniony płyn, klocki, pompa i zacisk. Co może być przyczyną tego że tak się dzieje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 19:58, 05 Lip 2015    Temat postu:

Wymieniony zacisk i pompa, ale czy przeserwisowane, czy na pałę wrzucone brudne i w niewiadomym stanie? Może być że zaciera się na prowadnicach zacisku, może samo jarzmo krzywe, może krzywa tarcza. Należy zacząć od rzetelnego rozebrania i dokładnego wyczyszczenia układu, sprawdzenia elementów. Jeżeli już to zrobiłeś i jesteś na 100% pewnien układu szukamy dalej Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasik14




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:28, 05 Lip 2015    Temat postu:

Układ jest na pewno czysty. Wczesniej miałem tak że aż wykrzywiło mi tarczę w literę "u" i dlatego wymieniłem cały układ razem z tarczą (używana). A czy przez złe odpowietrzenie może tak się dziać?

Dziś jak jeździłem to też zablokowało mi koło, pomogło dopiero poluzowanie odpowietrznika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasik14 dnia Nie 20:33, 05 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 20:53, 05 Lip 2015    Temat postu:

Co to znaczy układ na pewno czysty? Nie odpowiedziałeś na pytanie, czy go dokładnie przeserwisowałeś rozbierając na części pierwsze wyciągając tłoczek i gumowe manszetki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:55, 05 Lip 2015    Temat postu:

Zapowietrzony układ może tak robić.
Zaciski ładnie chodzi w prowadnicach?
Można nim ruszać ręką prawo lewo?
Jak naciśniesz hamulec i puścisz to tłoczek lekko się cofa? Koło lekko się obraca?
Nie lejesz za dużo płynu?
Lejesz dobry DOT?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasik14




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:02, 05 Lip 2015    Temat postu:

hacker33
Na postoju wszystko chodzi jak marzenie, widać że jak puszczam hamulec to tłoczek delikatnie się cofa. To się dzieje jak trochę pojeżdżę.
Płyn jaki wlałem to najzwyklejszy dot4.

żółf
Rozbierałem cały zacisk wszystko czyściłem i przesmarowałem, a przez pompkę przepompowałem sporą ilość płynu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 23:06, 05 Lip 2015    Temat postu:

mi sie tak z 2X stało, ale tylko po oastrym heblowaniu, przyczyną była zła regulacja przy pompie, miałem minimalnie docisniety tłoczek regulacją, i ostatecznie płyn sie nie cofał. ( chociaz jeździłem tak z pół roku, dopiero na jednym ostrym odcinku tak mi sie stało ) wiec sprawdź też tą regulacje.

w lc4 też widzialem sporo problemów ze skosowanymi klockami, u ciebie jak z tym jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasik14




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:17, 06 Lip 2015    Temat postu:

Możesz mieć rację co do tej regulacji, bo jak odpowietrzałem to podniosłem ja na maxa do góry. Nie było żadnego luzu na dźwigni, brał od samej góry. Dam znać wieczorem czy to to było przyczyną.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasik14 dnia Pon 9:18, 06 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:27, 06 Lip 2015    Temat postu:

ten hamulec musi miec luz , dziala bardzo mocno i ma maly skok m wiec lekko nadusisz i juz ociera o tarcze klockami , po dluzszej jezdzie , zaczyna wszystko sie gotowac i efekt blokowania moze wystapic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasik14




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:11, 07 Lip 2015    Temat postu:

Witam.
Problem chyba rozwiązany. Przyczyną blokowania koła była za bardzo wkręcona regulacja od hamulca. Przejechałem dzisiaj taką 20 min trasę co chwilę hamując tylnym hamulcem i nic nie blokowało. Dzięki wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin