|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader1913
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 15:52, 21 Cze 2010 Temat postu: Problem z iskrą KTM 620 LC4 EGS |
|
|
Witam kolegów. Jestem tu nowy i może na początku chciał bym się przywitać, jestem Paweł i KTM mam dopiero 2 tygodnie z czego tydzień już stoi niesprawny w garażu.
Problem dotyczy iskry , a raczej jej braku.
Motorek palił jak lala. Czy to zimny czy to ciepły mogłem na niego liczyć.
Problem pojawił się po wymianie łożysk główki ramy. By dokopać się do nich musiałem zdemontować wszystko z półek. Generalnie odpiąłem tylko dwie kostki, od światła (podłużna), oraz od lewej manetki (klakson kierunki...). Reszta instalacji dała się ładnie odsunąć. Jednak po złożeniu wszystkiego tak jak było motorek stracił iskrę.niby wszystko ok, kontrolki świecą , rozrusznik kręci a iskry niema. Jasne jest , że gdzieś powstała jakaś zwara ale problem w tym , że ktoś wcześniej w tych kabelkach namieszał, i nie mogę dojść do ładu. Dodam tylko ,że świeca, przewód WN, cewka, oraz moduł są sprawne (podmieniałem na dobre). Pytanie więc brzmi czy jest jakaś opcja by ominąć ten cały burdel i zapodać mu iskrę na "krótko"?? Generalnie to jestem totalnie zielony w tym temacie i nie znam zasady działania układu. Może macie jakiś patent na uruchomienie mojego moto.
Dodam tylko że:
- na pomarańczowym kablu od gaszenia po włączeniu zapłony jest napięcie
- na kablach wychodzących z generatora też jest napięcie (podczas kręcenia rzecz jasna)
- akumulator naładowany
- magneto mam jak w 640 (zespolone)
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 18:39, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ciagle nie ma rozwiazania? Cewka ok? kabel wysokiego napiecia ok? fajka? To musi byc jakis banal, moze gdzies przebicie na mase jakies czy cos..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader1913
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 11:00, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No nic się nie zmieniło. Wiem ,że problem tkwi gdzieś przy główce ramy , tam gdzie instalacja była odsuwana od ramy. Niestety niewiem co tam niegra.
Rozumiem że impuls z generatora idzie do CDI a z tamtąd do cewki i dalej na świece tak? Czy jest cos jeszcze po drodze? A może któryś z kolegów ma na zbyciu wiązke do LC4 620 (1998)? Pozbył bym sie wtedy tego bałaganu przy główce ramy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:10, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Podjedź do elektryka ze schematem instalacji i od razu znajdzie problem. Wina leży gdzieś w w tych kablach koło główki ramy. Mogło się coś poluzować lub zewrzeć i nie ma prądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader1913
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 15:51, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No i chyba to mi pozostaje. Kontaktowałem się już z jednym panem. Jutro mam się stawić. Dzięki wielkie za pomoc. Jak się dowiem co było to napiszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader1913
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pią 18:46, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie.
Problem z iskra powrócił.
Tym razem jednak iskra znika po pierwszym jej błyśnięciu. Raz się pokaże i znika. Sytuacja ta powtarza się co włączenie rozruchu.
Czy jest to jakaś typowa wada któregoś z elementów?? Tak myślałem nad modułem. Kiedy odstawiałem motor na 30 min przez nieuwagę zostawiłem włączoną stacyjkę, a po połowie godziny już nie zapalił.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vader1913
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 6:22, 13 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam.
Wiem już w czym tkwi problem.
Mam sypnięty moduł zapłonu. Może ktoś z was ma taki na zbyciu?? Czy to możliwe aby moduł spalił się od pozostawienia moto z włączonym zapłonem??
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 17:51, 13 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli jednak modul..teraz tylko dostac taki, na allegro powinienes wyhaczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|