|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:52, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz to za 300+wysyłka mogę CI sprzedać mikuniego z linkami gazu, rollgazem (bez linki ssania), tylko ma już wytartą iglicę i trochę przepustnicę. Jeździłem na tym i moto dobrze chodziło, ale na dłuższą metę wpadało by chociaż tą iglicę zmienić, żeby bigosu nie narobiła.
Ew. za dopłatą mogę Ci te elementy wymienić z innego gaźnika, który mam (niekompletny, na części).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:16, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
narazie zobacze jak dellorciak bedzie sie sprawowal , jeszcze nie wiem czy to ze moto ciezko palilo po glebie bylo wina zacietego ssania czy gaznik mial focha . Ogladalem przeputnice i iglice , wszystko w bdb stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:17, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dellorto są wredne w regulacji i lubią zalewać.
Generalnie przy paleniu na ciepło lub po glebie problem jest zbyt bogata mieszanka, więc jeśli miałeś ssanie (to zwykłe) zacięte w pozycji niedomkniętej to jak najbardziej może to problemy robić.
Tzw. "ciepłe ssanie" działa dokładnie odwrotnie niż "normalne" ssanie i zubaża mieszankę - akurat w wersji PHM40 stosowanym w LC4 (bodajże SD?) działa to w ten sposób, że unosi lekko przepustnicę (na tyle, żeby zubożyć trochę mieszankę, ale nie spowodować jeszcze "oddania" przez kopniak).
Sprawdź dobrze przepustnicę tego gaźnika - typową metodą zużywania się tych dellorciaków jest wybijanie się materiału od dołu przepustnicy w miejscu kontaktu z stożkiem śruby regulacji jałowych obrotów. Wkręcając śrubę stożek unosi przepustnicę do góry - jeśli przepustnica jest już w tym miejscu wybita (co się często zdarza) to opada niżej niż powinna, regulacja przestaje działać i mieszanka staje się za bogata. Dolna krawędź "beczki" przepustnicy powinna być gładka, bez żadnych wcięć czy rowków, tak jak mniejwięcej tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] (akurat ta raczej NIE będzie pasować do 620/640 - trzeba spr. po numerach w katalogu).
pozdrawiam, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:26, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
niezla cenka za przepustnice.. za 750 moge miec mikuni TM , fxrider dzieki za wyjasnienie, kukne w niego przy okazji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|