Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Mikuni
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 13:42, 19 Lut 2011    Temat postu: Problem z Mikuni

Gdzie sie podpina kostkę z Gaznika Mikuni? nie mam pomysłu;/

[img]http://c.wrzuta.pl/wi3785/847b470b0003d75e4d5fb7c9/0/wiazka%20z%20gaznika%20mikuni[/img]

W silniku jest taka wtyka (ale ona nie pasuje):

[/img]http://c.wrzuta.pl/wi7992/0926f22d002c858a4d5fb8f1/0/wejscie%20-%20kostka%20na%20cylindrze[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 13:44, 19 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:24, 19 Lut 2011    Temat postu:

a masz EPC? Ty miałeś 620 z dellorto a on nie miał tego EPC wiec nie masz przewidzianego na to miejsca w swojej instalacji. wywal to, bez tego gazior działa normalnie:)
tak przy okazji... co zrobiłes z dellorto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:40, 19 Lut 2011    Temat postu:

zmien tego cisnieniowca na normalny mechaniczny gaznik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 17:27, 19 Lut 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
zmien tego cisnieniowca na normalny mechaniczny gaznik Smile


Specjalnie go kupiłem, bo normalny gaznik za duzo mi pali, jak mialem 620 to bylo zajebiscie, bo malo palil, teraz mam 625 i gaznik żre nawet ponad 10L w terenie. Z mikuni zawsze te 54 konie beda a spalanie spadnie, paliwo drogie jak diabli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:39, 19 Lut 2011    Temat postu:

niestety KM muszą być czymś zasilane. Nie rozumiem po co dławić taki silnik. Ja to bym z niego 60-65KM wyciągnął i cieszył się tą mocą Razz Nie lepiej było ci zostać przy 620?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:20, 19 Lut 2011    Temat postu:

Hej,
to w cylindrze to czujnik temperatury cieczy (do zegarów 2003+ - tych elektronicznych, pomarańczowych), HF nie mają czujnika od kontrolki przegrzania, choć można dodać - miejsce w głowicy jest.
W Mikunim jeśli masz czujnik położenia przepustnicy to do niczego tego nie podłączasz, to jest potrzebne tylko przy instalacji z modułem zapłonowym 2003+ (choć też nie niezbędne). Jeśli to element EPC (kabel idzie wtedy od takiego zielonkawego przełączniczka przy kole sterującym przepustnicy) to możesz to wywalić razem z przełącznikiem.

Wyreguluj może tego dellorciaka i powinno się poprawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 18:36, 19 Lut 2011    Temat postu:

Jasne, ze szkoda go dławic, teraz ma pewnie koło 58 koni, w terenie przy ostrym palowaniu potrafi wciągnąć i 13L, ale rekompensuje to zajebistym momentem i ciągła wściekła mocą, cyferki mocy i momentu tego nie oddają. Ale w porównaniu do mojego wcześniejszego silnika różnica jest ogromna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:20, 19 Lut 2011    Temat postu:

Szkoda, że na poprzednim silniku z tym gaźnikiem nie jeździłeś, bo tak ciężko powiedzieć co ma decydujący wpływ - ja stawiam na gaźnik, sam silnik nie różni się aż tak bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 21:51, 19 Lut 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Szkoda, że na poprzednim silniku z tym gaźnikiem nie jeździłeś, bo tak ciężko powiedzieć co ma decydujący wpływ - ja stawiam na gaźnik, sam silnik nie różni się aż tak bardzo.


Na poprzednim tez jeździłem z tym gaznikiem ale oprucz wiekszego spalania roznicy nie bylo i wrocilem do starego, oryginalnego. Pozatym byly problemy z odpalaniem, ciezko bylo go rozruszac, a jak odpalil to tylko bez ssania. Nie dla psa kiełbasa byla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:18, 03 Mar 2011    Temat postu:

pytanie z troszke innej beczki , jak wyjac gaznik z króćców ssacyh ? musze wyciagac caly airbox ?

dzis po glebie , moj dellorciak zastrajkowal , starsznie mu odbilo wygladalo ze na zimno pali , a na cieplo zalewa swiece i gasnie, ale moze przyczyna byla , zle prowadzona linka ssania, ktora blokowala sie .. ( tak to sobie tlumacze).

Ale w razie W, ile moze kosztowac uzywany BST40 ? rozumiem ze podpasi do 620 bez przerobek ? a jak linka gazu ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 21:28, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:05, 03 Mar 2011    Temat postu:

Gaźnik na pewno da się wyciągnąć bez wyciągania AIRBOXA, bo mój czasami wystrzeliwuje z krućca ssącego i muszę go wkładać ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:41, 04 Mar 2011    Temat postu:

Ja tam zawsze odkręcam cały zadupek razem z filtrem powietrza i elegancko wyciągam gaźnik. Dużo przy tym roboty ale nie trzeba się mocować. ewentualnie możesz odkręcić same górne śruby łączące zadupek z ramą (te przy zbiorniku) i odchylić zadupek na dół. Przynajmniej masz pewność że nic nie uszkodzisz:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:00, 04 Mar 2011    Temat postu:

Ja właśnie tylko 2 górne śruby subframe odkręcam i luzuję dolne oraz łączenia rury wydechowej (mam 640) - subframe się odchyla i dostęp do gaźnika jest elegancki.

Co do mikuniego - to kosztują koło 300zł (mam kilka luzem jakbyco), pasują bez problemu, ale linki są zupełnie inne (i są przedewszystkim 2 - dochodzi zamykająca), więc rollgaz też jest inny.

Podobno na mikunim łatwiej odpalić - na pewno nie wystrzeliwuje z króćca jak to dellorto potrafi. Może mniej palić i na pewno znaczenie łagodniej oddaje moc niż dellorciak - moto nie wkręca się tak ostro (choć i tak jest nieźle) - można tu trochę tuningować, ale nie próbowałem (jeszcze?) przepisów.
Teraz czekam na lepszą pogodę i trochę czasu, żeby keihina przetestować Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pią 17:02, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:34, 04 Mar 2011    Temat postu:

czyli mozna by szukac uzywanych linek od 640 ? ja mam rolgaz na 2 linki , jak bny koncowki pasowaly to bylo by git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin