|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 13:42, 19 Lut 2011 Temat postu: Problem z Mikuni |
|
|
Gdzie sie podpina kostkę z Gaznika Mikuni? nie mam pomysłu;/
[img]http://c.wrzuta.pl/wi3785/847b470b0003d75e4d5fb7c9/0/wiazka%20z%20gaznika%20mikuni[/img]
W silniku jest taka wtyka (ale ona nie pasuje):
[/img]http://c.wrzuta.pl/wi7992/0926f22d002c858a4d5fb8f1/0/wejscie%20-%20kostka%20na%20cylindrze[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 13:44, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:24, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a masz EPC? Ty miałeś 620 z dellorto a on nie miał tego EPC wiec nie masz przewidzianego na to miejsca w swojej instalacji. wywal to, bez tego gazior działa normalnie:)
tak przy okazji... co zrobiłes z dellorto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:40, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zmien tego cisnieniowca na normalny mechaniczny gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 17:27, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | zmien tego cisnieniowca na normalny mechaniczny gaznik |
Specjalnie go kupiłem, bo normalny gaznik za duzo mi pali, jak mialem 620 to bylo zajebiscie, bo malo palil, teraz mam 625 i gaznik żre nawet ponad 10L w terenie. Z mikuni zawsze te 54 konie beda a spalanie spadnie, paliwo drogie jak diabli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:39, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
niestety KM muszą być czymś zasilane. Nie rozumiem po co dławić taki silnik. Ja to bym z niego 60-65KM wyciągnął i cieszył się tą mocą Nie lepiej było ci zostać przy 620?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:20, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
to w cylindrze to czujnik temperatury cieczy (do zegarów 2003+ - tych elektronicznych, pomarańczowych), HF nie mają czujnika od kontrolki przegrzania, choć można dodać - miejsce w głowicy jest.
W Mikunim jeśli masz czujnik położenia przepustnicy to do niczego tego nie podłączasz, to jest potrzebne tylko przy instalacji z modułem zapłonowym 2003+ (choć też nie niezbędne). Jeśli to element EPC (kabel idzie wtedy od takiego zielonkawego przełączniczka przy kole sterującym przepustnicy) to możesz to wywalić razem z przełącznikiem.
Wyreguluj może tego dellorciaka i powinno się poprawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 18:36, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jasne, ze szkoda go dławic, teraz ma pewnie koło 58 koni, w terenie przy ostrym palowaniu potrafi wciągnąć i 13L, ale rekompensuje to zajebistym momentem i ciągła wściekła mocą, cyferki mocy i momentu tego nie oddają. Ale w porównaniu do mojego wcześniejszego silnika różnica jest ogromna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:20, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że na poprzednim silniku z tym gaźnikiem nie jeździłeś, bo tak ciężko powiedzieć co ma decydujący wpływ - ja stawiam na gaźnik, sam silnik nie różni się aż tak bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 21:51, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider napisał: | Szkoda, że na poprzednim silniku z tym gaźnikiem nie jeździłeś, bo tak ciężko powiedzieć co ma decydujący wpływ - ja stawiam na gaźnik, sam silnik nie różni się aż tak bardzo. |
Na poprzednim tez jeździłem z tym gaznikiem ale oprucz wiekszego spalania roznicy nie bylo i wrocilem do starego, oryginalnego. Pozatym byly problemy z odpalaniem, ciezko bylo go rozruszac, a jak odpalil to tylko bez ssania. Nie dla psa kiełbasa byla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:18, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
pytanie z troszke innej beczki , jak wyjac gaznik z króćców ssacyh ? musze wyciagac caly airbox ?
dzis po glebie , moj dellorciak zastrajkowal , starsznie mu odbilo wygladalo ze na zimno pali , a na cieplo zalewa swiece i gasnie, ale moze przyczyna byla , zle prowadzona linka ssania, ktora blokowala sie .. ( tak to sobie tlumacze).
Ale w razie W, ile moze kosztowac uzywany BST40 ? rozumiem ze podpasi do 620 bez przerobek ? a jak linka gazu ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 21:28, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:05, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźnik na pewno da się wyciągnąć bez wyciągania AIRBOXA, bo mój czasami wystrzeliwuje z krućca ssącego i muszę go wkładać ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:41, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tam zawsze odkręcam cały zadupek razem z filtrem powietrza i elegancko wyciągam gaźnik. Dużo przy tym roboty ale nie trzeba się mocować. ewentualnie możesz odkręcić same górne śruby łączące zadupek z ramą (te przy zbiorniku) i odchylić zadupek na dół. Przynajmniej masz pewność że nic nie uszkodzisz:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:00, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie tylko 2 górne śruby subframe odkręcam i luzuję dolne oraz łączenia rury wydechowej (mam 640) - subframe się odchyla i dostęp do gaźnika jest elegancki.
Co do mikuniego - to kosztują koło 300zł (mam kilka luzem jakbyco), pasują bez problemu, ale linki są zupełnie inne (i są przedewszystkim 2 - dochodzi zamykająca), więc rollgaz też jest inny.
Podobno na mikunim łatwiej odpalić - na pewno nie wystrzeliwuje z króćca jak to dellorto potrafi. Może mniej palić i na pewno znaczenie łagodniej oddaje moc niż dellorciak - moto nie wkręca się tak ostro (choć i tak jest nieźle) - można tu trochę tuningować, ale nie próbowałem (jeszcze?) przepisów.
Teraz czekam na lepszą pogodę i trochę czasu, żeby keihina przetestować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pią 17:02, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:34, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
czyli mozna by szukac uzywanych linek od 640 ? ja mam rolgaz na 2 linki , jak bny koncowki pasowaly to bylo by git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|