Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z pojemnościa i stopniem kompresji; LC4 600

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 10:46, 22 Mar 2011    Temat postu: Problem z pojemnościa i stopniem kompresji; LC4 600

Mam 600tkę i poprzedni wlaściciel włozył wał z 620 który ma skok 76mm nie tak jak w 600 - 78mm. Teraz zrobila mi się pojemność 540cm3 ale że tłok w GMP jest 1mm niżej to stopień kompresji spadł do 9:1 (jeżeli 600tka miała oryginalnie 10,4:1).
Co zrobic? splanować głowicę? To jedyne co mi przychodzi na myśl.
W 1998 roku 540 miał stopień 11:1
Głowicę mam oryginalną z 600tki, tłok 95mm. i tłok w GMP jest około 0.5mm poniżej powierzchni cylindra, a do tego dochodzi jeszcze grubośc uszczelki głowicy, poprzedni właściciel nie włożyl uszczelki pod cylinder to mu dało około 0,3mm, ale ja ją chce mieć tam gdzie powinna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:23, 22 Mar 2011    Temat postu:

a np tłoki zwiekszajace kompresie do innych katów sa np do 525 Smile
a co do planowania głowicy to pomysl ze chyba masz tam wałek rozrzadu a jak go masz łańcuszek rozrzadu bedzie musial byc bardziej napiety czyli napinacz wiecej
wjedzie i mniej zostanie "zabków" lub nic
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011    Temat postu:

No i minimalnie rozrząd się też przestawi - ale to przy każdej kombinacji z wysokością cylindra/głowicy ma miejsce.

Chyba planowanie głowicy to najprostsze w tym przypadku wyjście. Ew. możnaby cylinder, ale nicasil mógłby to źle znieść (o ile jeszcze się ostał).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 21:13, 23 Mar 2011    Temat postu:

dobra narazie zostawie tak jak jest trudno, będzie mniejszy kop.
gdy splanuję 1mm to dużo raczej chyba się nie zmieni naciąg łańcucha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin