Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z powietrzem, przerobione air box

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 8:23, 20 Paź 2011    Temat postu: Problem z powietrzem, przerobione air box

Po pierwsze pochwale się:

Kupiłem wymarzonego 640 lc4 adventure z 2002r.

Sprzęcik w ładnym stanie, nie gruchocze nic w silniku. Zauważyłem jedną poważną wadę:

Po chamsku przerobiony airbox. Snorkel jest całkowicie wycięty, zamiast niego wstawiony jest szeroki panel z plexi zabezpieczony siateczką (ok 15x6cm) Dodatkowo w boczku filtra zrobiona jest dziura (a'la racingowy panel;)



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
(tu troszkę nie wyszło, już po zaklejeniu taśmą)


W czym objawia się problem. Przy odsłoniętym filtrze motocykl chodzi tylko na ssaniu, jeżeli przysłonię filtr chodzi bez. Zakleiłem wlot taśmą izolacyjną i w zależonści od tego jak mocno zakleję albo są problemy z wolnymi obrotami(więcej odkryte), albo nie wkręca się na maxa(mocniej zasłonięty)


Pytanie do Was co zrobić? Wyczyściłem gaźnik, niestety nie sprawdziłem dysz, ale pewnie są oryginalne. Obniżyłem poziom paliwa, tak aby zaworek odcinał dopływ kiedy pływak jest równolegle do komory pływakowej.

Nasuwają mi się 2 rozwiązania:

1. Kupić nowy airbox
a) za ilę dostanę używany?
b) od jakich modeli będzie pasował?
2. Zmienić dysze w gaźniku, bo obstawiam że są fabryczne

Może jakieś ciekawsze pomysły?


Dodatkowo pytanie
Szukam osłony zębatki zdawczej i centralki. Od jakich modeli będą one pasowały?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:00, 20 Paź 2011    Temat postu:

Koszt koło 50-100zł, w zależności jak trafisz, plus boczek (jeśli chcesz zmieniać) jakieś 40zł.
Będzie pasował od wszystkich 640 z pojedynczym wydechem.
Jakbyś był zainteresowany to mam luzem ze 2 takie airboxy, snorkel też powinienem gdzieś mieć.

IMO to kwestia regulacji gaźnika.

Jeśli chodzi o kompatybilność części, to tu możesz sprawdzić.
[link widoczny dla zalogowanych]

Osłona zębatki będzie pasowała od każdej LC4 640 bez hydraulicznego sprzęgła (te z powinny dać się b. łatwo zaadaptować w razie czego, w drugą stronę gorzej), od 620 pewnie też. Zwróć uwagę, że są różne rozmiary "szyn" zabezpieczających (ten metalowy element pod plastikiem) - jeden pod z15/16 i drugi pod z17.
Kpl. z szyną 15/16 do takiego modelu na pewno mam gdzieś luzem.
Centralka będzie pasowała każda, jedynie kwestia wysokości - najniższe są od SM, najwyższe od SXC. Na pewno mam jedną lub 2 centralki luzem - na pewno od SM i chyba od Enduro (czyli średnią; musiałbym pomierzyć), lecz bez "półksiężyca" i sprężyn.

Jakbyś był zainteresowany jakimiś "dealami" czy dodatkowymi informacjami odezwij się na PW lub [link widoczny dla zalogowanych]

pzdr, Adam

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin