Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z silnikiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 13:44, 17 Lip 2011    Temat postu:

Dobrze jest rozrzad ustawiony tylko chodzi o to ze przy robieniu szlifu trzeba tez powiekszyc otwor w glowicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:07, 18 Lip 2011    Temat postu:

Robiłem szlify w DR600 i w kilku 2T i w żadnym nie dotykałem głowicy. Coś mi tu nie pasuje. Według tego co piszesz to tłok w twoim moto wychodzi wyżej niż cylinder!?! W żadnym silniku nie widziałem nigdy w życiu aby tłok wychodził ponad płaszczyznę cylindra. Zazwyczaj dochodzi do płaszczyzny cylindra ale nie wychodzi ponad nią.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Pon 14:10, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:31, 18 Lip 2011    Temat postu:

chmmmmmmmmmmmmmmm to juz nad szlif zrobiłeś Smile propozycia dac tokarzowi i sprawdzic czy da rade powiekszyc komore spalania ale wiaze sie to z mniejsza kompresią i wieksza pojemnoscia co za tym idzie pewnie regulacja gaznika np wieksza dysza paliwa itp,,,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 16:32, 18 Lip 2011    Temat postu:

No wlasnie dalem do powiekszenia komore spalania bo innego wyjscia nie bylo . a czy przez to nie bedzie bardziej obciazony wal i czy wytrzyma to??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:40, 18 Lip 2011    Temat postu:

bedzie odciązony Very Happy bo bedzie wieksza powierzchnia. czyli mniejsze cisnienie :d ale mysle że drobne przefrezowanie nie zmieni znacząco osiągów, wytrzymałosci itp

a co do szlifów to niestety ja miałem tez problem. bo miałem CR 250 na żeliwku i 3 ostatnie tłoczki nadwymiarowe jak szły to wymagały zeszlifowania zaworu wydechowego. ja o tym fakcie nie wiedziałem ;/ i na wolnych cos stukało. ale wszystko wyglądało ok. ale kiedys jak rozebrałem cylek zobaczyłem że tłok został delikatnie zeszlifowany w tym miejscu. to chyba nawet nie tarło bo pierscienia nie zeszlifowało tylko jakos od bliskosci tłok sie delikaaatnie przefazował Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 16:02, 19 Lip 2011    Temat postu:

Bo mechanik mi gadal ze to by moglo tak zostac bez szlifowania bo tlok by sobie to ztarl ale lepeij bylo zrobic ten szlif i miec pewnosc. A jescze takie pytanie bo ja mam w tym duku czarny silnik a zalozylem glowice HF z tego mocniejszego czy to nie bedzie duzym obciazeniem dla walu i pozostalych czesci??Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:26, 19 Lip 2011    Temat postu:

zmień "mechanika"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:03, 19 Lip 2011    Temat postu:

tzn masz juz tam zeliwo ? czy ciagle nikasil ? bo nikasilu nie szlifujesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 14:48, 20 Lip 2011    Temat postu:

Wiem ze nikasila nie szlifuje ja mam zelizwny cylinder jeszcze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:35, 20 Lip 2011    Temat postu:

Raczej już Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:31, 20 Lip 2011    Temat postu:

DIIL napisał:
Wiem ze nikasila nie szlifuje ja mam zelizwny cylinder jeszcze

fxrider napisał:
Raczej już Wink



hahaha...

ap ropo, fxrider Ty też miałeś żeliwo w zatartym, długo na tym jeździłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:36, 20 Lip 2011    Temat postu:

Miałem tuleję w jednym z silników, ale już go kupiłem zatartego (wyciek oleju)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 13:20, 28 Lip 2011    Temat postu:

Witam, podłącze się pod ten temat. Mam problem ze swoim Katem gs 620 rc a mianowicie jak odpali to nie ma niskich obrotów strasznie mu koleją... muszę ciągle trzymać manetkę gazu bo raz ma super obroty a raz san sobie dodaje i ujmuje az zgaśnie. czego to może być wina??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 13:26, 28 Lip 2011    Temat postu:

Dodam ze moto chodzi tak od kiedy go kupiłem. Rozbierałem już silnik bo padł korbowód i przy okazji wymieniłem kilka rzeczy typu simeringi, zaworek przelewowy, dotarłem i ustawiłem zawory. zapłon ustawiałem już w różnych miejscach nic to nie zmieniało...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:44, 28 Lip 2011    Temat postu:

Brzmi jak zacinający się gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin