|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 13:44, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dobrze jest rozrzad ustawiony tylko chodzi o to ze przy robieniu szlifu trzeba tez powiekszyc otwor w glowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:07, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Robiłem szlify w DR600 i w kilku 2T i w żadnym nie dotykałem głowicy. Coś mi tu nie pasuje. Według tego co piszesz to tłok w twoim moto wychodzi wyżej niż cylinder!?! W żadnym silniku nie widziałem nigdy w życiu aby tłok wychodził ponad płaszczyznę cylindra. Zazwyczaj dochodzi do płaszczyzny cylindra ale nie wychodzi ponad nią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Pon 14:10, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:31, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
chmmmmmmmmmmmmmmm to juz nad szlif zrobiłeś propozycia dac tokarzowi i sprawdzic czy da rade powiekszyc komore spalania ale wiaze sie to z mniejsza kompresią i wieksza pojemnoscia co za tym idzie pewnie regulacja gaznika np wieksza dysza paliwa itp,,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 16:32, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No wlasnie dalem do powiekszenia komore spalania bo innego wyjscia nie bylo . a czy przez to nie bedzie bardziej obciazony wal i czy wytrzyma to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:40, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
bedzie odciązony bo bedzie wieksza powierzchnia. czyli mniejsze cisnienie :d ale mysle że drobne przefrezowanie nie zmieni znacząco osiągów, wytrzymałosci itp
a co do szlifów to niestety ja miałem tez problem. bo miałem CR 250 na żeliwku i 3 ostatnie tłoczki nadwymiarowe jak szły to wymagały zeszlifowania zaworu wydechowego. ja o tym fakcie nie wiedziałem ;/ i na wolnych cos stukało. ale wszystko wyglądało ok. ale kiedys jak rozebrałem cylek zobaczyłem że tłok został delikatnie zeszlifowany w tym miejscu. to chyba nawet nie tarło bo pierscienia nie zeszlifowało tylko jakos od bliskosci tłok sie delikaaatnie przefazował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 16:02, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Bo mechanik mi gadal ze to by moglo tak zostac bez szlifowania bo tlok by sobie to ztarl ale lepeij bylo zrobic ten szlif i miec pewnosc. A jescze takie pytanie bo ja mam w tym duku czarny silnik a zalozylem glowice HF z tego mocniejszego czy to nie bedzie duzym obciazeniem dla walu i pozostalych czesci??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:26, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zmień "mechanika"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:03, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tzn masz juz tam zeliwo ? czy ciagle nikasil ? bo nikasilu nie szlifujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Śro 14:48, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem ze nikasila nie szlifuje ja mam zelizwny cylinder jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:35, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:31, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
DIIL napisał: | Wiem ze nikasila nie szlifuje ja mam zelizwny cylinder jeszcze |
fxrider napisał: | Raczej już |
hahaha...
ap ropo, fxrider Ty też miałeś żeliwo w zatartym, długo na tym jeździłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:36, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem tuleję w jednym z silników, ale już go kupiłem zatartego (wyciek oleju)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:20, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, podłącze się pod ten temat. Mam problem ze swoim Katem gs 620 rc a mianowicie jak odpali to nie ma niskich obrotów strasznie mu koleją... muszę ciągle trzymać manetkę gazu bo raz ma super obroty a raz san sobie dodaje i ujmuje az zgaśnie. czego to może być wina??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:26, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dodam ze moto chodzi tak od kiedy go kupiłem. Rozbierałem już silnik bo padł korbowód i przy okazji wymieniłem kilka rzeczy typu simeringi, zaworek przelewowy, dotarłem i ustawiłem zawory. zapłon ustawiałem już w różnych miejscach nic to nie zmieniało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|