|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:30, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
brzmi jak zuzyty dellorto ( rozebrac i zobaczyc w jakim stanie przepustnica)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 15:42, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
fxrider mówisz że chodzi o zacinający się gaźnik. a mógłbyś to sprecyzować, mianowicie co mogło by się zacinać? Rysiek zaraz skocze wyjąć gaźnik obejrzę i zrobie foty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:32, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Linka, przepustnica, ssanie.
Ew. jeszcze lewe powietrze może gdzieś brać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 17:08, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Linki są ok, ssanie sie nie przycina. tez istnieje taka mozliwość, rozebrałem juz gażnik w drobny mak i przeglądam wszystkie dysze. moim zdaniem przepustnica jest w miarę dobra. Zorbie fotki i później wrzucę link, może wy coś na nich znajdziecie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 10:42, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tutaj mam 2 zdjęcia przepustnicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a gdzie mogę dostać dysze o której mówił Rysiek24 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:18, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nieźle wyrąbana już jest, to może być przyczyna problemów.
Na drugim zdjęciu widać rowek jaki wybiła śruba od regulacji jałowych obrotów w przepustnicy - tam powinno być to na płasko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowal242
Gość
|
Wysłany: Pią 14:41, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zobacz kolego czy Ci się nie wyrobił rowek od iglicy bo miałem to samo że mi obroty falowały bo przepustnice mam w podobnym stanie i jest git od momentu wymiany iglicy albo opuść ją o rowek niżej/wyżej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 12:52, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam niedawno odebralem ktm 640 od mechanika zdjol cylinder bo byl uszkodzony i mial wyciek oleju z prawej strony pekniecie zaspawalem. Ale jest inny problem.Po zlozeniu silnika zaczol stukac i wydaje mi sie ze to w glowicy i to wyraznie slychac w czasie jazdy.luzy zaworowe byly ustawiane plus uszczelki.I jest jeszcze cos mianowicie w oleju sa drobne mosiezne opilki ale niema ich wiele.mechanik mowi ze to korba a mi sie w to wiezyc narazie nie chce.Moto przed tym remontem pracowal super jak z salonu.Nadal pali i jezdzi ok tylko ten stukot nie daje mi spokoju.i niewiem czy wtej sytuacji moge nim letac. Pozdrawiam Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:50, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wcześniej nie było tych mosieżnych opiłków a pojawiły się dopiero po usyłyszeniu stuków to na 99% korba. Jak dalej będziesz jeździł to w końcu tłok spotka się z głowicą i na robi więcej szkód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|