Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z silnikiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:30, 28 Lip 2011    Temat postu:

brzmi jak zuzyty dellorto ( rozebrac i zobaczyc w jakim stanie przepustnica)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 15:42, 28 Lip 2011    Temat postu:

fxrider mówisz że chodzi o zacinający się gaźnik. a mógłbyś to sprecyzować, mianowicie co mogło by się zacinać? Rysiek zaraz skocze wyjąć gaźnik obejrzę i zrobie foty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:32, 28 Lip 2011    Temat postu:

Linka, przepustnica, ssanie.
Ew. jeszcze lewe powietrze może gdzieś brać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 17:08, 28 Lip 2011    Temat postu:

Linki są ok, ssanie sie nie przycina. tez istnieje taka mozliwość, rozebrałem juz gażnik w drobny mak i przeglądam wszystkie dysze. moim zdaniem przepustnica jest w miarę dobra. Zorbie fotki i później wrzucę link, może wy coś na nich znajdziecie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papisx




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 10:42, 29 Lip 2011    Temat postu:

tutaj mam 2 zdjęcia przepustnicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a gdzie mogę dostać dysze o której mówił Rysiek24 ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:18, 29 Lip 2011    Temat postu:

Nieźle wyrąbana już jest, to może być przyczyna problemów.
Na drugim zdjęciu widać rowek jaki wybiła śruba od regulacji jałowych obrotów w przepustnicy - tam powinno być to na płasko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowal242
Gość






PostWysłany: Pią 14:41, 29 Lip 2011    Temat postu:

Zobacz kolego czy Ci się nie wyrobił rowek od iglicy bo miałem to samo że mi obroty falowały bo przepustnice mam w podobnym stanie i jest git od momentu wymiany iglicy albo opuść ją o rowek niżej/wyżej
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 12:52, 14 Sie 2011    Temat postu:

Witam niedawno odebralem ktm 640 od mechanika zdjol cylinder bo byl uszkodzony i mial wyciek oleju z prawej strony pekniecie zaspawalem. Ale jest inny problem.Po zlozeniu silnika zaczol stukac i wydaje mi sie ze to w glowicy i to wyraznie slychac w czasie jazdy.luzy zaworowe byly ustawiane plus uszczelki.I jest jeszcze cos mianowicie w oleju sa drobne mosiezne opilki ale niema ich wiele.mechanik mowi ze to korba a mi sie w to wiezyc narazie nie chce.Moto przed tym remontem pracowal super jak z salonu.Nadal pali i jezdzi ok tylko ten stukot nie daje mi spokoju.i niewiem czy wtej sytuacji moge nim letac. Pozdrawiam Maciek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:50, 14 Sie 2011    Temat postu:

Jeżeli wcześniej nie było tych mosieżnych opiłków a pojawiły się dopiero po usyłyszeniu stuków to na 99% korba. Jak dalej będziesz jeździł to w końcu tłok spotka się z głowicą i na robi więcej szkód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin