|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 15:53, 14 Lip 2011 Temat postu: Problem z silnikiem |
|
|
Witam!
Kupilem nowy tlok i glowice do ktm duka 640 i mechanik zakladal mi tlok wszystko zlozyl i gdy robil probe na sucho to tlok wychodzi ponad cylinder zaduzo i stuka o glowice... Ma ktos moze jakis pomysl co z tym zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:09, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
wyzsza uszczelka pod cylinder , od jakiego modelu masz ten tlok i glowice ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 18:33, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tlok jest normalnie od lc4 640 i glowica to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 18:34, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A idzie kupic taka uszczelke czy np kupic 2 i wlozy je razem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:28, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zrób zdjęcia i podeślij linki. Coś musi być nakombinowane, bo normalnie nie ma takiej opcji, żeby to kolidowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:32, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
diil doradził bym Ci dorobić aluminiową podkładkę pod cylinder. 2 te zwykłe napewno nie zdają egzaminu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Czw 20:33, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 21:19, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ale sam takiej uszczelki nie dorobie a kupic sie da gdzies to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:10, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
pomierz stary tlok i cylinder - gdzies musi byc roznica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:33, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
stawiam że róznica w tłoczkach czasem tak sie zdarza że podczas ewentualnego planowania głowicy mogło spiłowac za bardzo. a jak wałem kręciłes bez głowicy to tłok wychodził poza obrys cylindra ? czy równiutko z nim był ? i czy dałes uszczelke pod cylinder ?
co do 2 uszczelek, w chinskich skuterkach przy wkładaniu cylków 80 ccm często montują 2 uszczelki żeby nieco zmniejszyc kompresje i odciązyc obciazenia na wale itp. ale w tym sprzęcie tania zwykła uszczelka pewnie potrafiłą by sie "przepocic" 2 uszczelki mogą nie dac odpowiedniego uszczelnienia, głownie na tych 2 pierscieniach wokół tuleji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:13, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mozna posmarowac np dirco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:05, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze jeden "drobiazg": zmieniając wysokość cylindra (odległość głowicy od karterów) zmieniamy czas rozrządu.
Ja bym się skupił na znalezieniu przyczyny zamiast od razu druciarstwo uskuteczniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:41, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ta trytytku i gumu nie załatwi sprawy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batsopot dnia Pią 16:41, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 13:45, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Bylem wczoraj u mojego mechanika co to sklada i to jest tak ze tlok mam zalozony poo szlifie o rozmiarze 101,94 mm i zlozyl to wszystko i jak robil probe na sucho krecac walem przed tym posmarowal sobie glowice smarem zeby zobaczyc czy wszystko jest ok i przy kreceniu tak mocno przeskakiwal i rozebral to i okazalo sie ze tlok o tej srednicy nie miesci sie w glowicy jest za maly otwor :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:16, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tylko nie gadaj ze mechanik posmarowal smarem tlok i gladz cylindra, jesli tak to lec do niego i niech to wszystko dokladnie wymyje przed odpaleniem bo sie pozapieka i caly remont szlag trafi...
Jak juz czymkolwiek smaruje to tylko olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doktor
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:03, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
szakul123 napisał: | diil doradził bym Ci dorobić aluminiową podkładkę pod cylinder. 2 te zwykłe napewno nie zdają egzaminu |
hmmm, ciekawy patent... może łatwiej tłok spiłować.
może smaro-mechanik źle rozrząd ustawił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|