Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z silnikiem
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 15:53, 14 Lip 2011    Temat postu: Problem z silnikiem

Witam!
Kupilem nowy tlok i glowice do ktm duka 640 i mechanik zakladal mi tlok wszystko zlozyl i gdy robil probe na sucho to tlok wychodzi ponad cylinder zaduzo i stuka o glowice... Ma ktos moze jakis pomysl co z tym zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:09, 14 Lip 2011    Temat postu:

wyzsza uszczelka pod cylinder , od jakiego modelu masz ten tlok i glowice ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 18:33, 14 Lip 2011    Temat postu:

Tlok jest normalnie od lc4 640 i glowica to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 18:34, 14 Lip 2011    Temat postu:

A idzie kupic taka uszczelke czy np kupic 2 i wlozy je razem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:28, 14 Lip 2011    Temat postu:

Zrób zdjęcia i podeślij linki. Coś musi być nakombinowane, bo normalnie nie ma takiej opcji, żeby to kolidowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:32, 14 Lip 2011    Temat postu:

diil doradził bym Ci dorobić aluminiową podkładkę pod cylinder. 2 te zwykłe napewno nie zdają egzaminu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Czw 20:33, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 21:19, 14 Lip 2011    Temat postu:

Ale sam takiej uszczelki nie dorobie a kupic sie da gdzies to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:10, 14 Lip 2011    Temat postu:

pomierz stary tlok i cylinder - gdzies musi byc roznica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:33, 14 Lip 2011    Temat postu:

stawiam że róznica w tłoczkach Very Happy czasem tak sie zdarza że podczas ewentualnego planowania głowicy mogło spiłowac za bardzo. a jak wałem kręciłes bez głowicy to tłok wychodził poza obrys cylindra ? czy równiutko z nim był ? i czy dałes uszczelke pod cylinder ?

co do 2 uszczelek, w chinskich skuterkach przy wkładaniu cylków 80 ccm często montują 2 uszczelki żeby nieco zmniejszyc kompresje i odciązyc obciazenia na wale itp. ale w tym sprzęcie tania zwykła uszczelka pewnie potrafiłą by sie "przepocic" 2 uszczelki mogą nie dac odpowiedniego uszczelnienia, głownie na tych 2 pierscieniach wokół tuleji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:13, 15 Lip 2011    Temat postu:

mozna posmarowac np dirco

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:05, 15 Lip 2011    Temat postu:

Jest jeszcze jeden "drobiazg": zmieniając wysokość cylindra (odległość głowicy od karterów) zmieniamy czas rozrządu.
Ja bym się skupił na znalezieniu przyczyny zamiast od razu druciarstwo uskuteczniać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:41, 15 Lip 2011    Temat postu:

ta trytytku i gumu nie załatwi sprawy Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batsopot dnia Pią 16:41, 15 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 13:45, 16 Lip 2011    Temat postu:

Bylem wczoraj u mojego mechanika co to sklada i to jest tak ze tlok mam zalozony poo szlifie o rozmiarze 101,94 mm i zlozyl to wszystko i jak robil probe na sucho krecac walem przed tym posmarowal sobie glowice smarem zeby zobaczyc czy wszystko jest ok i przy kreceniu tak mocno przeskakiwal i rozebral to i okazalo sie ze tlok o tej srednicy nie miesci sie w glowicy jest za maly otwor :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:16, 16 Lip 2011    Temat postu:

tylko nie gadaj ze mechanik posmarowal smarem tlok i gladz cylindra, jesli tak to lec do niego i niech to wszystko dokladnie wymyje przed odpaleniem bo sie pozapieka i caly remont szlag trafi...
Jak juz czymkolwiek smaruje to tylko olejem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:03, 17 Lip 2011    Temat postu:

szakul123 napisał:
diil doradził bym Ci dorobić aluminiową podkładkę pod cylinder. 2 te zwykłe napewno nie zdają egzaminu


hmmm, ciekawy patent... może łatwiej tłok spiłować.

może smaro-mechanik źle rozrząd ustawił?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin