|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:31, 01 Mar 2012 Temat postu: Prośba o pomoc w zakupie |
|
|
Witam
Chce kupic drugie moto do latania po lesie. Wybór padł na lc4 - tylko które?
Mam około 6-7 tys przy czym wolałbym troche zostawić na ewentyalny remont. Co sadzicie o tym sprzecie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wogóle bawic sie w 400 czy raczej brać 640? do tej pory jezdziłem DL1000 glównie turystycznie. Nie mam doswiadczenia w terenie i nie wiem czy brac 640 czy 400. Jesli 640 to co sadzicie o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze ze zdjec niewiele mozna sie dowiedzieć ale wprawne oko zawsze cos wypatrzy. Proszę o porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:37, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
na moje oko zaden z nich ... szukasz moto z papierami czy bez ?? Ogolnie na poczatek dobra bedze 400 , 620/640 stanowczo za mocne na 1 enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:43, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Papier nie jest konieczny. Nie mam doświadczenia w terenie. Do tej pory jezdziłem dl1000 ale głownie po asfaltach i troche po szutrach. W terenie szczególnie na szosowych gumach sie nie dało...Mysle ze poradziłbym sobie z 620/640 ale do matorskiego latania w kilka weekendow w roku na pewno 400 mi wystarczy. Boje sie tylko że za te 6 tys kupie zlom do remonty a nie jazdy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 11:46, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
400setka ci się może znudzić po roku, a do latania typowo po lesie lepiej 620 albo 540, bo 640 trochę za cięzka, ajk juz to 625, ale za tą kwote nie da rady. no z nowszych roczników za 6tys faktycznie moze być złom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:57, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
400 sa dosc tanie i za ta kse moga byc w ladnym stanie , mysle ze te 45 koni na poczatek wystarczy, a 620 lub 540 moze sponiewierac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:09, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A jakieś konkrety na temat tego sprzetu
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do niego jakies 70 km i mogę podjechać obejrzeć tylko czy jest sens? Na co zwracać uwagę? Czym rózni sie wersja sc od zwykłej 400?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:17, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sc ma inne przelaczniki kierownicy i inny zegar z konrolkmi , lzejsza aluminiowa tylnia czesc ramy bez stopek dla pasazera , puszka mikrofiltra na silniku , mniejsza ilosc oleju w silniku , wieksza moc seryjnie , mniejszy zbiornik paliwa 9 a nie 12 L , manetka gazu magura- czyli odmiana bardziej terenowa. Jak masz prawko , to szukaj wersji legal z papierami , docenisz to . Rama w LC4 400 jest identyczna jak w 620 , roznia sie tylko korba ,cylindrem - tlok - glowica , gaznik- wiec z silnika 400 mozna zrobic 620
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pią 13:25, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:18, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Co wsadzicie o tym?
[link widoczny dla zalogowanych]
jest jescze jeden w wersji military:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czym ta wersja rozni sie od cywilnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:00, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
znajomy ma tego militara fajny sprzet, aż sie ździwiłem jak na asfalcie niewiele odstawał od mojego 525. aczkolwiek jak go dosiadłem to strasznie ciezka krowa, te wszystkei stelaże i powiekszane baki strasznie duzo wazą ;/ wiem też że łatwo je kupic za niezłą kase z niemiec, one słuzą w wojsku i z tego co mówił znajomy ( a kupił juz 2 takie katy ) to po chyba 15 k km konczy im sie na nie gwarancja i wyprzedają, i kupują nowe wiec są praktycznie jak fabryczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:45, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zgadza sie fajne ale strasznie ciezkie jak na 400 - znakomuy ma i sprzedaje bo mu za ciezko a on niski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:38, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli military odpada. Dzięki za info. Im wiecej czytam tym mniej wiem. Za duzo jest tych wersji. Np do tej pory myslałem że lc4 i exc to dwa rozne typy a tu prosze:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi sie że to po prostu lc4 w wersji sc ale sam już nie wiem....Muszę coś szybko kupić bo juz mi sie w pale kreci od tych literek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:55, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
masz racje , znajomy ma LC4 EXC ( tabliczka na ramie) - prawdopodbnie wersja US &A , w manualu LC4 tez wystepuje EXC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:32, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dalej szukam... Oto kolejna 400 która nigdy nie widziała terenu Co o nim sądzicie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pią 21:16, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
LC4 400 SC kolega sprzedaje bo chce CRF, opona tył do wymiany oraz lagi do zrobienia, co do silnika jestem pewny bo trochę nim jeździłem, nie zauważyłem zeby dymił i nie bierze oleju,
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomysz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:48, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Poprosilem kolesia i VIN i okazalo się że moto jest z 93 roku >:(Jestes pewien co do tego silnika? Jak poznac że silnik jest z 96 wzwyż i ma dwa obiegi oleju i autodeko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|