|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:09, 10 Lut 2011 Temat postu: Przednie zawieszenie- stuka |
|
|
Witam wszystkich.Jak w temacie mam problem z przednim zawieszeniem(regulowane),mianowicie już pod koniec ubiegłego sezonu dostało luzu a objawy są między innymi takie że w momencie kiedy powoli motor się toczy a nacisnę na przedni hamulec to coś stuknie w ladze i czuc że gdzieś jest luz.Na początku myślałem że to na główce ramy ale sprawdziłem i okazało się że nie,łapiąc za kolo i ruszając nim czuc że to jedna laga ma luz i stuka.Może ktoś się z tym spotkał i wie co to może byc?Nie wiem czy brac się za to samemu czy wyjąc lagi i zawieśc gdzieś do serwisu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:50, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak rury nośne mają luz w lagach to masz wyrobione panewki w lagach. Są to panewki koloru złotego (miedź czy coś podobnego) pokryte warstwą teflonu, która to się wyciera po pewnym czasie, lub też szybciej się wyciera jak nie ma oleju w ladze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 20:18, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ten problem nazywa sie tuleje - tuleja główna i tuleja prowadząca - są dwie, one powoduja luz na ladze kiedy sie wytra i z okrągłych robią sie jajowate.
Trza wymienic i po klopocie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:58, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ciężko się dobrac do tych tuleji?Dostępne pewnie tylko w serwisie bo na allegro nie ma nic tylko całe lagi.Zapewne najlepiej będzie zrobic cały zestaw tzn. te tuleje,olej i uszczelniacze(chociaż jeszcze nie ciekną)-a może naprawdę niema tam już oleju
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 21:29, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Ciężko się dobrac do tych tuleji?Dostępne pewnie tylko w serwisie bo na allegro nie ma nic tylko całe lagi.Zapewne najlepiej będzie zrobic cały zestaw tzn. te tuleje,olej i uszczelniacze(chociaż jeszcze nie ciekną)-a może naprawdę niema tam już oleju |
Trzeba rozebrac lag'a to nie jest jakas wielka filozofia ale jak sie tego nigdy nierobilo to zawsze nie wiadomo co robic, w kazdym razie to dosc prosta czynnosc. Tuleje dostaniesz chyba tylko w servisie.
Tak wyglądają (moje stare):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:13, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Drogi ten gips?Jest coś na co szczególnie trzeba zwrucic uwagę przy rozbieraniu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:41, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
na rozbieranie
a tak serio polecam najpierw poogladac filmiki na YT jak sie rozbiera zawiehe. moze akurat bd filmik o zawieszeniu do twojego kata. wiem że do mojego 525 jest filmik :d zawsze to mniej wiecej wiesz co i jak w srodku wyglada. generalnie trudne to nie jest aczkolwiek byc moze da sie popełnic jakies głupie błedy których sobie jakos nie moge wyobrazic xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:10, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie znalazłem żadnego filmiku na YT .Wyciągac całe lagi do tego zabiegu czy da rady ogarnąc to z lagami w pułkach? Orientuje się ktoś ile kosztują te tuleje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:17, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja sie do hondy CR dowiadywałem to 200-250 zł jakos tak .
tu masz filmik u ciebie zawieszenie albo takie samo, albo praktycznie bez wiekszych róznic. bo róznice polegały by na wielkosci czesci. ale tak czy siak wszedzie te tuleje sie znajduja w tych samych miejscach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 10:42, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Coś nie wypaliło z tym filmikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:38, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a sory albo mi zblokowało linka albo zapomniałem wkleic xd
http://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU tu jeden
a tu drugi http://www.youtube.com/watch?v=W2G-b66F3es&feature=related
z tego drugiego do CRki sie uczyłem. i ktm ma bardzo podobną budowe. tylko tam inaczej sie odpowietrza układ. ktm sam sie odpowietrza albo wystarczy tym siuśkiem z 1 filmiku popompować a w CR trzeba było zalać olej nad ten siusiek i skręcic ze sobą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:51, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za filmiki!Wygląda to na poważny remont Ale chyba się skusze z własnej ciekawości Widze że lagi trzeba jednak wyciągnac z pułki i powoli rozbierac,jak tylko znajdę chwilkę to wezmę się za ten problem a potem za pierwszą w mojej kadencji wyminę oleju itp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:25, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Podaj rok KTM'a to może mam manuala do tych lag ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:49, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
620 z 95r. pewnie trochę po przeróbkach ale wściekła!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:18, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To dla tych akurat nie mam manuala, a swoje dopiero za tydzień będę rozbierał i robił foty, bo nie doszły mi na ten weekend uszczelniacze. Ogólnie lagi łatwo rozebrać. Odkręcasz od góry. Potem wyciągasz sprężyny i wylewasz olej. Potem wyciągasz taki czerwony plastik od góry, który nie pozwala się ladze wysunąć przez dół. No i jak wyciągniesz lagę to masz już dostęp do tuleii ślizgowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|