|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MareczeKTM
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:38, 14 Gru 2013 Temat postu: Przeróbka lc4 400 na 620. jest to mozliwe? |
|
|
Witam posiadam ktm-a lc4 400 97r (olej w ramie) i chce przeprowadzic remont, i mam dostep do czesci z 620. tzn wal, tlok, cylinder, glowica wraz z walkiem i tu powstaje takie pytanie czy jest to mozliwe bym zamontowal gore z 620 + wymiana wału do karterow z 400 jesli jest taka opcja to z czym to sie wiaze? prosze pomozcie, przeszczsliwy bym byl gdyby sie to udalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:13, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze musial bys doliczyc gaznik 40mm , w 400 masz chyba 36. Prawdopodobnie da sie przerobic na 620.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MareczeKTM
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:52, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
gaźnik tez mam, no będę próbował. a wiecie może czy rozstaw szpilek cylindra jest taki sam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:59, 19 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
tak
[link widoczny dla zalogowanych]
wedlug numerow serwisowych kartery tez takie same , czyli skrzynia i kartery zostaja , reszte wymieniasz od 620 , lancuszek rozrzadu tez musi byc dluzszy o 2 ogniwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 20:05, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Pią 17:19, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
podepne sie pod temat bo mam 400 z 95 roku i tez staneła mi korba. nowa kosztuje tyle ze płakac sie chce a pozatym z czesciami do 400 jest kiepsko. Ja nie mam oleju w ramie i tez chciałbym przerobic na 620 czy wymiana wału i całej góry z rozrzadem wystarczy??? jestem w stanie kupic nawet cały silnik lecz czy instalacja bedzie mi pasowała od 400???chodzi mi tu głównie o rozdzielacz iskry czy cewke- jak to się tam nazywa. prosze o podpowiedz ewentualnie czy ktos by mógł takie cos zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Pon 17:02, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
ja już jestem mądrzejszy o silnik do 400 włozyłem silnik od 620 faktycznie gaznik 40 musiałem załozyć rozmiar karterów jest taki sam, SEM pasuje od 400, jedyny problem jaki był to to ze silnik od 620 ma wałek balansujacy i rame trzeba było delikatnie przerobić. co do cylindra to od 620 jest wyzszy o centymetr przez to wał i łańcuszek rozrzadu trzeba zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Pon 17:03, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jedno jest pewnie nie ma porównania miedzy 400 a 620 , przepaść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|