|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 14:54, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To sie nie dzieje tylko zdolnych obrotow nawet jak bym chcial powoli dawac gaz to jak dojdzie do 4 tys to i tak bedzie przerywal a czym wiecej gazu to bardziej trzesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek201087
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:59, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja tak mialem pare razy lecz zaczelem tankowac shell vpower racing i przeszlo nawet lepiej chodzi ten motorek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pati
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: Pon 5:35, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
JA też tak mam że na obciązeniu szarpie przy 50-70% obrotów. Ale zmieniłem świece tyle że nie na taką jak trzeba chyba. A czy warto inwestować w tą irydową? U mnie gaźnik jest ok adpala i do tego 2 lata nic takiego nie było poza pierwszym dniem ale to zmieniłem świece i przeszło. MAm jeszcze niezły korzuch na filtrze powietrza ale to sie jeszcze zobaczy co może być. Pytanie moje brzmi tylko czy to mogą być zawory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:17, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
moga byc i od tego warto zacząć. lepiej wyregulować na zapas niz nie wiedziec jaki maja stan. co do swiecy irydowa jak najbardziej jest polecama. ma chyba 3X dłuzsza zywotnosc niz zwykła, lepiej dopala mieszanke i ogólnie same plusy własciwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 11:01, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ustaw zawory , to godzina roboty max. Zawsze warto ostawić tym bardziej z widzę ze nie wiesz kiedy to było robione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:23, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Na zdrowym gaźniku podciśnieniowym nie powinno być takich numerów, to nie mechaniczny, żeby zalewał.
Generalnie wygląda to na sprawę gaźnikową - trzeba go przejrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 20:25, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale on ma kaihena, zawsze miałem je za mechaniczne. Tez mi się wydaje ze to gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:44, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wcześniej było podane, że chodzi o mikuni (zresztą to jest seria w Duke).
Keihin FCR to oczywiście gaźnik mechaniczny, do tego z pompką, więc o ew. zalewanie nietrudno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pati
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: Śro 6:42, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wstyd sie przyznać, ale miałem kożuch na filtrze powietrza, wykąpałem filtr i motorek teraz się wkręca i skacze jak zając. A czym różni się świeca DPR-8EA od D8-EA? Bo tą pierwszą wsadziłem po kupnie motorku a tą drugą zmieniłem bo myślałem że to sprawa nie filtra a świecy? A irydówkę kupię następnym razem. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabat
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Śro 9:48, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No wlasnie nikt nie pomyślał o filtrze powietrza:) a zawsze mówe żeby sprawdzac najpierw najprostrze rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|