Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerywa na naglym odkreceniu manetki
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 14:54, 31 Sie 2010    Temat postu:

To sie nie dzieje tylko zdolnych obrotow nawet jak bym chcial powoli dawac gaz to jak dojdzie do 4 tys to i tak bedzie przerywal a czym wiecej gazu to bardziej trzesie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek201087




Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:59, 15 Lis 2010    Temat postu:

ja tak mialem pare razy lecz zaczelem tankowac shell vpower racing i przeszlo nawet lepiej chodzi ten motorek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pati




Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Pon 5:35, 16 Maj 2011    Temat postu:

JA też tak mam że na obciązeniu szarpie przy 50-70% obrotów. Ale zmieniłem świece tyle że nie na taką jak trzeba chyba. A czy warto inwestować w tą irydową? U mnie gaźnik jest ok adpala i do tego 2 lata nic takiego nie było poza pierwszym dniem ale to zmieniłem świece i przeszło. MAm jeszcze niezły korzuch na filtrze powietrza ale to sie jeszcze zobaczy co może być. Pytanie moje brzmi tylko czy to mogą być zawory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:17, 16 Maj 2011    Temat postu:

moga byc i od tego warto zacząć. lepiej wyregulować na zapas niz nie wiedziec jaki maja stan. co do swiecy irydowa jak najbardziej jest polecama. ma chyba 3X dłuzsza zywotnosc niz zwykła, lepiej dopala mieszanke i ogólnie same plusy własciwie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 11:01, 16 Maj 2011    Temat postu:

Ustaw zawory , to godzina roboty max. Zawsze warto ostawić tym bardziej z widzę ze nie wiesz kiedy to było robione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:23, 16 Maj 2011    Temat postu:

Na zdrowym gaźniku podciśnieniowym nie powinno być takich numerów, to nie mechaniczny, żeby zalewał.
Generalnie wygląda to na sprawę gaźnikową - trzeba go przejrzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 20:25, 16 Maj 2011    Temat postu:

Ale on ma kaihena, zawsze miałem je za mechaniczne. Tez mi się wydaje ze to gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:44, 16 Maj 2011    Temat postu:

Wcześniej było podane, że chodzi o mikuni (zresztą to jest seria w Duke).
Keihin FCR to oczywiście gaźnik mechaniczny, do tego z pompką, więc o ew. zalewanie nietrudno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pati




Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: Śro 6:42, 18 Maj 2011    Temat postu:

Wstyd sie przyznać, ale miałem kożuch na filtrze powietrza, wykąpałem filtr i motorek teraz się wkręca i skacze jak zając. A czym różni się świeca DPR-8EA od D8-EA? Bo tą pierwszą wsadziłem po kupnie motorku a tą drugą zmieniłem bo myślałem że to sprawa nie filtra a świecy? A irydówkę kupię następnym razem. Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 9:48, 18 Maj 2011    Temat postu:

No wlasnie nikt nie pomyślał o filtrze powietrza:) a zawsze mówe żeby sprawdzac najpierw najprostrze rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin