Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerywa na naglym odkreceniu manetki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 12:10, 15 Lip 2010    Temat postu: Przerywa na naglym odkreceniu manetki

Witam !
Od niedawna posiadam KTM Duke II z 2002 roku o stanio zauwazylem ze jak nagle doda sie duzo gazu to moto przerywa tak jak by sie dlawilo a potem normalnie idzie do przodu. Czy to moze byc regulacja zaworow czy jakas inna przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:55, 15 Lip 2010    Temat postu:

A napisz jaki masz gaźnik może...
Ja na dell'orto mam to samo ale ja mam dysze 195 i nic na to poradzić nie mogę ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:17, 16 Lip 2010    Temat postu:

Gaznik jest mikuni ale jakie dysze sa to nie mam pojecia a moze to byc przez zle ustawione zawory?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:38, 16 Lip 2010    Temat postu:

Na mikunim nie powinien robić takich numerów. Czy to zawory czy gaźnik to wszystko musi być poprawnie wyregulowane aby moto chodziło idealnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 9:22, 17 Lip 2010    Temat postu:

Pojjade na regulacje zaworow i zobacze czy bedzie tak samo dzieki za pomoc Smile HY
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 18:57, 27 Lip 2010    Temat postu:

To nie musi byc nic niepokojącego. Musial bym to zobaczyc np nagraj komorka i wrzuc na youtube czy wrzute. LC4 z gaznikiem (obojetnie jakim) moze czasami sie zadławić jeśli manetke odkreci sie bardzo szybko, gwaltownie..i nie bedzie to wina luzow zaworowych napewno, ani zaplonu (bo zaplon masz elektroniczny)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 10:25, 11 Sie 2010    Temat postu:

Tylko tak sie nie dzieje na normalnych obrotach tylko na postoju dodasz gazu i nic nie przezrywa noramlnie wchodzi na obroty tylko podczas jazdy i to sie dzieje tak od 4tys obrotow do ponad 5 i potem juz idzie i tak jak pisalem jak sie manetke odkreci od dolu to tak trzesie motorem i nie idzie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 16:46, 12 Sie 2010    Temat postu:

Normalka w LC4 z gaźnikiem. Dopiero na wtrysku te rzeczy sie nie zdążają.
Nic niepokojacego w tym nie ma, po prostu trzeba z wyczuciem odkrecac, takie maxymalne otwarcia 0/1 powodują zadławienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 12:40, 13 Sie 2010    Temat postu:

Ale to sie dzieje nawet ja sie powoli odkreca manetke . a nie jest to moze swieca?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 13:44, 13 Sie 2010    Temat postu:

Moze byc swieca, padajaca swieca wlasnie tak sie zachowuje, silnik szarpie itd. ale odpala normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 12:04, 14 Sie 2010    Temat postu:

Dokladnie tak ja mowisz mi sie dzieje. bo to nie zaczela sie dziac nagle tylko na poczatku bardzo malo szarpal i tak coraz wiecej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 12:38, 14 Sie 2010    Temat postu:

Wymień świece i po kłopocie NGK D8EA:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 13:13, 15 Sie 2010    Temat postu:

Tak bede musial zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 14:16, 29 Sie 2010    Temat postu:

Wymienilem swiece na ngk i dalej jest tak samo... ale koles w sklepie powiedzial ze ma troche za duza mieszanke bo swieca byla lekko okopcona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 20:10, 30 Sie 2010    Temat postu:

to podreguluj, ale generalnie z lc4 na ganiku jest tak, ze jak dasz natychmiast caly palinik to sie zachłystanie. Jak masz wyzsze obroty to nie, ale tak z niskich jak odwiniesz to napewno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin