|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 12:10, 15 Lip 2010 Temat postu: Przerywa na naglym odkreceniu manetki |
|
|
Witam !
Od niedawna posiadam KTM Duke II z 2002 roku o stanio zauwazylem ze jak nagle doda sie duzo gazu to moto przerywa tak jak by sie dlawilo a potem normalnie idzie do przodu. Czy to moze byc regulacja zaworow czy jakas inna przyczyna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:55, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A napisz jaki masz gaźnik może...
Ja na dell'orto mam to samo ale ja mam dysze 195 i nic na to poradzić nie mogę ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:17, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Gaznik jest mikuni ale jakie dysze sa to nie mam pojecia a moze to byc przez zle ustawione zawory?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:38, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na mikunim nie powinien robić takich numerów. Czy to zawory czy gaźnik to wszystko musi być poprawnie wyregulowane aby moto chodziło idealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:22, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pojjade na regulacje zaworow i zobacze czy bedzie tak samo dzieki za pomoc HY
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 18:57, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To nie musi byc nic niepokojącego. Musial bym to zobaczyc np nagraj komorka i wrzuc na youtube czy wrzute. LC4 z gaznikiem (obojetnie jakim) moze czasami sie zadławić jeśli manetke odkreci sie bardzo szybko, gwaltownie..i nie bedzie to wina luzow zaworowych napewno, ani zaplonu (bo zaplon masz elektroniczny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:25, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko tak sie nie dzieje na normalnych obrotach tylko na postoju dodasz gazu i nic nie przezrywa noramlnie wchodzi na obroty tylko podczas jazdy i to sie dzieje tak od 4tys obrotow do ponad 5 i potem juz idzie i tak jak pisalem jak sie manetke odkreci od dolu to tak trzesie motorem i nie idzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 16:46, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Normalka w LC4 z gaźnikiem. Dopiero na wtrysku te rzeczy sie nie zdążają.
Nic niepokojacego w tym nie ma, po prostu trzeba z wyczuciem odkrecac, takie maxymalne otwarcia 0/1 powodują zadławienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:40, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to sie dzieje nawet ja sie powoli odkreca manetke . a nie jest to moze swieca?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 13:44, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moze byc swieca, padajaca swieca wlasnie tak sie zachowuje, silnik szarpie itd. ale odpala normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:04, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dokladnie tak ja mowisz mi sie dzieje. bo to nie zaczela sie dziac nagle tylko na poczatku bardzo malo szarpal i tak coraz wiecej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 12:38, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wymień świece i po kłopocie NGK D8EA:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 13:13, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tak bede musial zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DIIL
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 14:16, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wymienilem swiece na ngk i dalej jest tak samo... ale koles w sklepie powiedzial ze ma troche za duza mieszanke bo swieca byla lekko okopcona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 20:10, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to podreguluj, ale generalnie z lc4 na ganiku jest tak, ze jak dasz natychmiast caly palinik to sie zachłystanie. Jak masz wyzsze obroty to nie, ale tak z niskich jak odwiniesz to napewno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|