Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja gaźnika mikuni Lc4 620 1998 Super Competition

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barmii777




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sob 8:49, 18 Kwi 2015    Temat postu: Regulacja gaźnika mikuni Lc4 620 1998 Super Competition

Witam, Very Happy mam problem z moim KTM, mianowicie jak jadę na pewnej prędkości trzymając obroty w jednym punkcie (nie za wysokie) to moto lekko przerywa, tak jakby lekko się dławił, natomiast gdy manetkę odkręcę mocno to słychać strzelanie z wydechu (wtedy się już nie dławi). Moto również czasem mi ciężko pali nawet po 15 razy muszę go kopać, gdy wyciągnę ssanie to go dławi. Po przeczytaniu wielu postów i ogólnego szukania rozwiązania natknąłem się na odpowiedzi, że moto może dostawać zbyt bogatą dawkę paliwa (szczególnie to strzelanie), to też tego dotyczy moje pytanie:
1. Jak wyregulować gaźnik (mikuni mam), chodzi mi o to jakie szczeliny muszę mieć po dokręceniu śrubek.
2. Jak sprawdzić czy iglica jest już na wyczerpaniu - wizualnie jak sprawdzić.


Jeszcze jedna sprawa - gdy dodaje gazu, światło przednie mi przygasa zamiast się rozświetlać, sprawdziłem regulator napięcia i wydaje mi się, że powinno na nim pisać 12 a jest 8 (nie wiem czy A czy V bo literka przetarta), poza tym jest wkręcony inaczej niż fabrycznie (w plastiku dziurki nowe zrobione), czy to że światła przygasają jest tego wina?
Pozdrawiam Przemek.
P.S. Tak szukałem serwisówek, napisałem również posta w innym dziale dotyczącym serwisówek, ale nic nie znalazłem. Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pajonk




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:25, 19 Kwi 2015    Temat postu:

hej,

zajrzyj tu

[link widoczny dla zalogowanych]

jest schemat gaznika, instrukcje, bedziesz wiedzial co i jak. zacznij od czyszczenia i ustawien fabrycznych, potem dopiero grzeb w dyszach itd.

co do zaworka iglicowego - po przewroceniu gaznika do gory nogami musi on byc rownolegly do plaszczyzny gaznika. nie jest - wyginac blaszke. poczytaj, przejrzyj, a znajdziesz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin