|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RAFTOR72
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: HISZPANIA
|
Wysłany: Pią 0:43, 07 Mar 2008 Temat postu: REGULACJA ZAWIESZENIA W LC4 |
|
|
JAK WIADOMO LC4 MA REGULOWANE ZAWIESZENIA ZARÓWNO Z PRZODU JAK I Z TYŁU, JEDNAK JAK USTAWIŚ ABY BYŁO OK, CHODZI MI GŁÓWNIE O JAZDĘ W TERENIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gab86
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Długomiłowice
|
Wysłany: Wto 12:21, 22 Kwi 2008 Temat postu: regulacja. |
|
|
według mnie zawieszenie ustawia sie (tzn wysokośc)
według wzrostu kierowcy.
I również co robisz z motocyklem (skaczesz itp.)
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:27, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Stawiasz moto --siadasz na niego powinen opasc o 6 cm jesli nie to tregul;acja na docisku spręzyny- wstepnie ustwiona sprezyna
-na tyle amora Masz bambule pod sprezyną to rodzaj pamieci dla pracy amora w terenie przejedz sie poskacz i pokrec tak aby zakres pracy byl jak najwiekrzy-z przodu podobnie z tym ,ze nie ma bambuły wiec gumke zakladasz i podobna procedura---calosc wymaga czasu ale naprawde warto!!! pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 19:19, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Witam czy ktoś potrafi dokładniej opisac regulacje WP przodu jak i tyłu (dobicie,odbicie)które pokrętełka do czego.Z góry ziękuje za jakie kolwiek info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:05, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja front w SX (też WP) ustawiam tak: dół i góra wkręcam na maxa "+" (dół to compression - dobicie a góra - rebound czyli odbicie) i w zależności czy chcę miękkie czy twarde wykręcam taką samą ilośc klilknięć górę i dół , teraz mam ustawione po 7. tył w SX chyba jest inny ale lookne w manual jutro i coś napiszę
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy25
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Wto 11:29, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Witam stałego bywalca Czyli-góra(przód)+to wolne odbicie a -szybszy powrót a dół(przód)-miękciej schodzi niżej a +twardziej zatrzymuje się tak jak w moim przypadku 4cm od końca.A z tyłu to dopiero chu...nia górne pokrętło ok 7 reg ale z dołu 11 i co gorsza nie ma żadnego odnośnika(kreski,strzałki,przecinka)na jakim mamy ustawione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:07, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Gdzie szukać problemu , lagi wp40 nie reaguja na ustawienia pokrętłem , mają po 1 pokrętłe z góry, prawa reb , lewa comp. Kilknieca są wyczuwalne, ale praktycznie nic sie nie zmienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shimy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 8:53, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie regulacja działa i to jest to wyczuwalne, nawet bardzo. Rychu coś Ci sie w zawiasie chyba wysypało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:14, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Generalnie mam założony starszy zawias( z 95) z regulacją z dolu i góry oraz tarcza 240 mm i w tym wszytko działa. Te wp40 sa z 96 , czyli nieco nowsze z tarcza 300 , ale zdjęte z moto bo ciągle ciekły no i regulacja nie reagowala .Myślałem o ich odnowieniu, ale chyba mija sie to z celem .Mam tez na oku cały zestaw wraz z kolem , lagi ups WP43 od sxc 625. Myślę czy jet sens zamiany , 1000 zl wyjdzie za całość,ale to co mam na moto , za 400 z kolem bym sprzedal i za 600 byl by swiezszy sztywniejszy zawias.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shimy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 10:52, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Pod 43 półki też będziesz musiał wymienić. WP40 jest bardzo fajne do serwisowania, z wymianą uszczelniaczy i panewek 2h roboty i wracasz na trasę. Uszczelniacze założyłem oryginalne, trzymają bez problemu, olej 5W Motorexa (może Cię to zdziwić ale na lagę zalałem po 450ml bo dopiero wtedy lustro oleju było na odpowiednim poziomie) i wszystko śmiga jak należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 10:55, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
jak tu sie kręci a nie czuc zeby na cokolwiek to wpływako to zwykle bywa tak że zaworki stoja, jak sie kręci na górze, to kręcisz jakby sruba - w góra i w dól, sruba ta popycha taki długi aluminiowy popychacz który z kolei wciska zaworek - a zaworek to stożek który przymyka otwory, olej sie przeciska najpierw przez otwory. i bywa często że ten zaworek "gnije" i sie zawiesza we wcisnietej pozycji.
wystarczy rozebrac kartridż i potem ogarnąć zaworek, w zasadzie to darmowa operacja bo uszczelniaczy nie trzeba pruć, no moze troche oleju stracisz bo ciezko to zrobic bez sciekniecia oleju gdzies poza zbiornik w który sie spusci olej. ( chociaz pewnie i tak warto go zmienic na nowy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|