|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:05, 07 Paź 2011 Temat postu: remont lc4 620 95r |
|
|
zbyster napisał: | heh.a niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę? |
hehe.A niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:26, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
ja wiem.. jakąś przekładnię i ośkę na zewnątrz pewnie dałoby się zrobić, ale sensu to nie ma żadnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek90
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:47, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A chcesz mieć nogę całą?? To kop z całej siły z lewej strony zsiadając z motocykla:)
Już widziałem co takie 600 potrafią zrobić przy słabym kopnięciu i odbiciu kopki.
W KTM nigdy mi nie odbiła ale za każdym razem staram się porządnie kopnąć, poza tym jak się nie pier...nie to nie zapali:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:03, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ale jakiejś zmiany karterów czy czegoś w tym stylu niema przewidzane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:06, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A jaki gaźnik proponujecie do lc4 620 95r? Bo mam dellorto ale ciężko go ustawić i moto dużo pali ale jest zrywny. Niema jakiegoś zamiennika dellorto aby moc została ale zeby palił mniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:01, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
cos za cos , mozna zamontowac np keihina fcr albo mikuni tm , powinien byc mniej klopotliwy w obsludze , ale spalanie na poziomie 7 - 8 w terenie zostanie , mi dellorto na szosie pali 5 w terenie 7 - 8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:04, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a jak z mocą? Będzie nadal taki zrywny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:23, 12 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
bedzie bardziej zrywny na tm 40 i fcr bo one maja pompke przyspieszenia , jak bys byl zainteresowany ,to koles z Niemiec sprowadza nowe gazniki mikuni tm na zamowienie do danego typu motocykla ( chodzi o odppowiednie krocce ssace gaznika ktore sa wymienne ) , ja za gaznik do XR 600 placilem jakos 1300 zl 2 lata temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|