|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:02, 27 Cze 2011 Temat postu: remont lc4 620 95r |
|
|
witam. na jesień chciałbym zrobić generalny remont silnika w moim lc4 z 1995r.Chciałbym się dowiedzieć gdzie najlepiej i najtaniej kupić najlepiej nowe część mam na myśli min. nicasil(cylinder)-bo zdaje się że nie zmienia sie w lc4 tulei?,nowy tłok, wałek klawiatury z automatycznym odprężnikiem.+ewentualnie jakiś tuning zwiększający moc.
Ps.słyszałem ze ludzike zakładają tłok i cylinder z 640,jak się to sprawdza i co jeszcze trzeba wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pon 15:04, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:17, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok i cylinder jest w 640 taki sam (z tym,że od 2003 cylinder ma inne kołki ustalające), w tych silnikach większa pojemność jest realizowana większym skokiem tłoka.
Nikasil z tego co się orientuję to koszt ok. 600-800zł, tłok 500-600, reszta ASO.
Tuleję można wtłoczyć.
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli pod pozycją "wałek klawiatury z automatycznym odprężnikiem" - chodzi Ci o wałek rozrządu czy dźwigienkę zaworową?
Pierwsze w ASO bodajże 800zł, drugie koło 600.
pzdr, Adam
P.S. To nie Ty przypadkiem dziś do mnie dzwoniłeś z pytaniem o dźwigienkę wydechową ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pon 19:18, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:12, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o wałek rozrządu z automatycznym odprężnikiem. a gdzie wytłaczają tuleje?;]
ps.to nie ja dzwoniłem;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:03, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tutaj możesz wsadzić do LC4 tuleje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 13:51, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Najpierw go rozbierz, po co ci nowy cylek skoro stary pewnie dobry, w LC4 jest nikasil. mierzysz, kupujesz odpowiednią selekcję tłoka i jeździsz, chyba ze masz już dziury w nikasilu, Tłok wossner koszt 530zł po znizkach u Olka. Wałek oryginał koszt spory, ale można wyrwać używany, jak twoj nie ma prógu wyrobionego od lozysk to po co zmieniać, obowiązkowo lożyska rozrządu, lożysko na walku za koszem sprzęgłowym, i jak masz wyrownoważający, to te też wymienić! Pompa wody - nowe łożyska, simer i wiatrak na wszelki wypadek (koszt 13zl)
Oczywiście Korba jeszcze, koszt 700-800zł. Wymienisz samą górę i padnie korba tak jak u mnie
tłok z 640 po co? mocy ci to nie zwiększy, jak ci brakuje mocy w 620 to jesteś kozak, no chyba że na supermoto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:04, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
kupuje sekcje_?Czyli co?tuleje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:10, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
selekcja to jest większy wymiar tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:30, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ja musze wytulejowac lub nowy cvylinder kupić bo malo mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:48, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zbyster napisał: | ja musze wytulejowac lub nowy cvylinder kupić bo malo mocy. |
nie no bez jaj to kup sobie hayabuse...
Poco zadajesz takie pytania, na które wujek google odpowie w kilkanascie sekund ? To sa podstawy, tuleja, nikasil, selekcje, korba...
Najpierw poszukaj i poczytaj o tym bo info na ten temat jest wszedzie i nie ma sensu o to pytac na forum.
Puzniej o detale, szczegóły oczywiscie ze mozesz pytac.
Na twoim miejscu zglosil bym sie z problemem do warsztatu który ci to ogarnie i wyjdzie taniej niz samemu bedziesz uczyl sie na bledach bez podstawowej wiedzy technicznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 13:53, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Stary ja słyszałem już o takich co szlifowani nikasil, bo myśleli że to żeliwo
Mistrzu kupuje się nowy tłok o takim wymiarze żeby było 0,05mm luzu między nim a cylindrem i tyle, chyba że masz juz zniszczony nikasil.
Ja jeżdże teraz na selekcji B wossnera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:30, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś miałem b. ładny nicasil, tylko qrcze jajo cylinder miał(i to w poprzek, żeby śmieszniej było; 0,05-0,15mm luzu) i smutno było...
BTW. Z tego co kojarzę (przy 640) to KTM nie ma selekcji tłoków, tylko jeden nadwymiar samych pierścieni - jeśli dobrze pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:14, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
wossner wskazuje ze ten sam tlok ma 620 , 625 i 640 , seria+ 3 nadwymiary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:32, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
625 i 640 to ten sam silnik (640 ma w rzeczywistości 625), tylko modele oznaczone 625 zwykle wychodziły z keihinem i sportową końcówką wydechu.
Tłok, korbowód i cylinder w 620/640 to to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:24, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a gdzie najlepiej kupić częśći bo w ktm w BB dość wysokie ceny są:
Nicasil - 1000zł
Tłok - 1441zł
Korba - 1571zł(orginał),810zł(zamiennik)
Łożyska na rozrząd i wał - 460zł/2szt(na wał), 65zł i 27zł(na rozrzad)
Kpl. Uszczelek - 839zł(wszystkie uszczelki na silnik+simeringi+oringi+ podkładki),można kupic równiez każdą uszczelke osobno.
Kpl. naprawczy pompy wody. - 33zł uszczelnienie+ łożyska 2szt -56zł.
Głównie chodzi mi o korbowód gdzie go nabędę w dobrej cenie? Bo tłok kupie wossnera . a i łożyska na wał, jakie polecacie? te orginalne?
Aha jeszcze jedno, czy tłok kupiony na wossner.pl są w pierścieniami?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Wto 10:26, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|