|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly_KTM
Gość
|
Wysłany: Czw 15:37, 08 Wrz 2011 Temat postu: Rozpoławianie silnika lc4 600er |
|
|
Witam, jak w temacie, kolega majster się nie odzywa tak więc chciałbym zasięgnąć poradę jak zdjąć sprzęgło?ścisnąć ściskami i rozkręcić, czy coś w tym stylu, i jak wykonać rozpołówke aby np nie rozleciała sie skrzynia czy tak się nie da, z góry dziękuje i pozdrawiam
konrad.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:19, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja blokuję na zębatce (wrzucona 5ka) i odkręcam to jeszcze w ramie (żeby się nie szarpać z silnikiem na stole).
LC4 b. łatwo się rozpoławia - zdejmujesz prawą połówkę karteru, skrzynia zostaje w lewej i niespecjalnie ma ochotę się sama rozsypywać.
Od biedy (jeśli nie planujesz wyciągać skrzyni) możesz nawet nie rozkręcać kosza sprzęgła do połowienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly_KTM
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:22, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki, okazała się drobnostka typu kawałek ślizgu od łańcucha rozrządu blokował walec więc nie będe rozpoławiał, i jeszcze jedno zapytanie czy takie ślizgi są w zamiennikach czy tylko oryg.? usczelki typu pod cylinder i głowice czy można oddzielnie zakupić czy w komplecie na cały silnik?(jaka cena jakby sie ktoś orientował)+Lańcuch rozrządu, bo już mi się ręce zacierają na samą myśl jeżdżenia przy stosunkowo nie dużych kosztach awarii ,pozdrawiam,
konrad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:16, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nowe ślizgi tylko w ASO, chyba, że pasowałyby od nowszych, to można by jakiejś używki szukać (z 600 nie ma sensu bo szybko się rozpadają).
W ASO uszczelki można kupować na sztuki (z tym, że znowu nie wiem jak jest z dostępnością dla 600, bo to archiwalne już moto), koszt uszczelki pod głowicę+cylinder to jakieś 110zł, połówki karterów ok. 60-70 (bazuję na cenach dla 640). Łańcuszek z tego co pamiętam to ok. 400zł, bo brak zamienników.
pzdr, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly_KTM
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:35, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki koledzy, już mam nakreślony plan i mam nadzieje że w przeciągu tygodnia koło będzie szło do góry
pozdrawiam.
konrad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:45, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
jak coś to chyba mam uszczelkę pod głowicę do 600 bo kupiłem zestaw uszczelek do 620 i były tam dwie uszczelki pod głowicę. Jedna większa od 620 i druga mniejsza nie wiem od czego. Albo od 600 albo 540.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly_KTM
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:31, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Takie jeszcze małe pytanie: jak to jest z servisem i częściami ktm, bo wziął kolega łańcuszek i ślizgi stare na przymiar, a powiedział że przy dobrych wiatrach to może do zimy się znajdą, orientuje się ktoś czy to aż tak długo trwa, może zależy od modelu?ja jestem z małej mieściny więc ewentualnie mógłbym sobie z plasteliny ulepić , czyli czekam na odp ze strony kolegi z kwaśną miną i sceptycznie nastawiony na szybkie rozwiązanie mojego problemu, oczywiście na Wasze sugestie także, pozdro.
konrad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:37, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kolego luknij na allegro jakieś używki nie dość że taniej Cię wyjdzie niż nowe to jeszcze sporo czasu na tym zaoszczędzisz (z tego co mi wiadomo w nowszych modelach są takie same). a jak już nowe byś chciał to zadzwoń do aunera tam mają wszystko a jeśli czegoś nie mają to dosyć szybko sprowadzą (około tygodnia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:49, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
maly_KTM napisał: | Takie jeszcze małe pytanie: jak to jest z servisem i częściami ktm, bo wziął kolega łańcuszek i ślizgi stare na przymiar, a powiedział że przy dobrych wiatrach to może do zimy się znajdą, orientuje się ktoś czy to aż tak długo trwa, może zależy od modelu?ja jestem z małej mieściny więc ewentualnie mógłbym sobie z plasteliny ulepić , czyli czekam na odp ze strony kolegi z kwaśną miną i sceptycznie nastawiony na szybkie rozwiązanie mojego problemu, oczywiście na Wasze sugestie także, pozdro.
konrad. |
do zimy?
pare lat temu miałem lc4 z 94 roku, potrzebowałem rozrząd, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, zamówilem u Aunera - czekałem 2 tygodnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|