Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozpoławianie silnika lc4 600er

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly_KTM
Gość






PostWysłany: Czw 15:37, 08 Wrz 2011    Temat postu: Rozpoławianie silnika lc4 600er

Witam, jak w temacie, kolega majster się nie odzywa tak więc chciałbym zasięgnąć poradę jak zdjąć sprzęgło?ścisnąć ściskami i rozkręcić, czy coś w tym stylu, i jak wykonać rozpołówke aby np nie rozleciała sie skrzynia czy tak się nie da, z góry dziękuje i pozdrawiam
konrad.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:19, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Ja blokuję na zębatce (wrzucona 5ka) i odkręcam to jeszcze w ramie (żeby się nie szarpać z silnikiem na stole).
LC4 b. łatwo się rozpoławia - zdejmujesz prawą połówkę karteru, skrzynia zostaje w lewej i niespecjalnie ma ochotę się sama rozsypywać.

Od biedy (jeśli nie planujesz wyciągać skrzyni) możesz nawet nie rozkręcać kosza sprzęgła do połowienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly_KTM




Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:22, 08 Wrz 2011    Temat postu:

dzięki, okazała się drobnostka typu kawałek ślizgu od łańcucha rozrządu blokował walec więc nie będe rozpoławiał, i jeszcze jedno zapytanie czy takie ślizgi są w zamiennikach czy tylko oryg.? usczelki typu pod cylinder i głowice czy można oddzielnie zakupić czy w komplecie na cały silnik?(jaka cena jakby sie ktoś orientował)+Lańcuch rozrządu, bo już mi się ręce zacierają na samą myśl jeżdżenia przy stosunkowo nie dużych kosztach awarii Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil ,pozdrawiam,
konrad.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:16, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Nowe ślizgi tylko w ASO, chyba, że pasowałyby od nowszych, to można by jakiejś używki szukać (z 600 nie ma sensu bo szybko się rozpadają).
W ASO uszczelki można kupować na sztuki (z tym, że znowu nie wiem jak jest z dostępnością dla 600, bo to archiwalne już moto), koszt uszczelki pod głowicę+cylinder to jakieś 110zł, połówki karterów ok. 60-70 (bazuję na cenach dla 640). Łańcuszek z tego co pamiętam to ok. 400zł, bo brak zamienników.

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly_KTM




Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:35, 09 Wrz 2011    Temat postu:

dzięki koledzy, już mam nakreślony plan i mam nadzieje że w przeciągu tygodnia koło będzie szło do góry Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
pozdrawiam.
konrad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:45, 09 Wrz 2011    Temat postu:

jak coś to chyba mam uszczelkę pod głowicę do 600 bo kupiłem zestaw uszczelek do 620 i były tam dwie uszczelki pod głowicę. Jedna większa od 620 i druga mniejsza nie wiem od czego. Albo od 600 albo 540.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly_KTM




Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:31, 10 Wrz 2011    Temat postu:

Takie jeszcze małe pytanie: jak to jest z servisem i częściami ktm, bo wziął kolega łańcuszek i ślizgi stare na przymiar, a powiedział że przy dobrych wiatrach to może do zimy się znajdą, orientuje się ktoś czy to aż tak długo trwa, może zależy od modelu?ja jestem z małej mieściny więc ewentualnie mógłbym sobie z plasteliny ulepić Very HappyVery HappyVery Happy, czyli czekam na odp ze strony kolegi z kwaśną miną i sceptycznie nastawiony na szybkie rozwiązanie mojego problemu, oczywiście na Wasze sugestie także, pozdro.
konrad.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:37, 10 Wrz 2011    Temat postu:

kolego luknij na allegro jakieś używki nie dość że taniej Cię wyjdzie niż nowe to jeszcze sporo czasu na tym zaoszczędzisz (z tego co mi wiadomo w nowszych modelach są takie same). a jak już nowe byś chciał to zadzwoń do aunera tam mają wszystko a jeśli czegoś nie mają to dosyć szybko sprowadzą (około tygodnia)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 16:49, 10 Wrz 2011    Temat postu:

maly_KTM napisał:
Takie jeszcze małe pytanie: jak to jest z servisem i częściami ktm, bo wziął kolega łańcuszek i ślizgi stare na przymiar, a powiedział że przy dobrych wiatrach to może do zimy się znajdą, orientuje się ktoś czy to aż tak długo trwa, może zależy od modelu?ja jestem z małej mieściny więc ewentualnie mógłbym sobie z plasteliny ulepić Very HappyVery HappyVery Happy, czyli czekam na odp ze strony kolegi z kwaśną miną i sceptycznie nastawiony na szybkie rozwiązanie mojego problemu, oczywiście na Wasze sugestie także, pozdro.
konrad.

do zimy?
pare lat temu miałem lc4 z 94 roku, potrzebowałem rozrząd, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, zamówilem u Aunera - czekałem 2 tygodnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin